Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиСлушателю курсов

Чому безкоштовне навчання хорошим бути не може?

Чому безкоштовне навчання хорошим бути не може?

Існує безліч думок з приводу якості безкоштовного навчання. Навіть серед однолітків думки можуть розходитись, наприклад, як розійшлись мої погляди з подругою, коли ми обговорювали цю тему. Вона зі всіх сил захищала безкоштовну освіту, хоча платна здається більш продуктивною. Я нічого не маю проти того, щоб моє навчання оплачувала держава. Але якість послуг, які б надав приватний виш була б набагато вищою. Навіть якщо взяти не вищу освіту, а просто навчання в школі. При виборі школи для своєї дитини, ми звісно ж хочемо для неї всього найкращого, тому, якщо є можливість і ресурси, ми безсумнівно приведемо її в приватний заклад. З чим це пов'язано? Насамперед, мені здається, у батьків завжди є тривога за своїх дітей, тому їм необхідна безпека, яка була б якісною і високооплачуваною. У подібного роду школах до дітей ставляться відповідно, адже за це викладачам і персоналу платять відповідні заробітні плати. Ще перевагою є те, що такі школи особливу увагу приділяють індивідуальності кожного учня. Тобто організовуються різноманітні кружки та факультативи, на яких з дітьми займається професіонал у своєму ділі (хореограф, рукодільник та інше), а не як у безкоштовній менш оплачуваний вчитель. Тобто можемо сказати, що дитині не дають нудьгувати, а навпаки збагачують її новими навичками, які потім знадобляться у майбутньому. Також школи, що є приватними, надають перевагу глибокому вивченню іноземних мов, тобто вони відразу ж змалку привчають дитину до вивчення тієї мови, яку вважатимуть потрібною батьки дитини. Як відомо мови краще вивчати змалку, коли ще молодий організм поглинає навколишню інформацію наче «губка». Так буде легше для дитини в майбутньому, адже хороша робота поліглотам гарантована.

Про плюси можна говорити довго. Це і якісне обладнання, підручники, комп'ютерні класи, басейн, великі спортмайданчики, форма (навчить дитину дисципліні), першокласні педагоги, кваліфікований психолог та багато іншого. А єдиним мінусом є висока плата за таке навчання (особливо коли є певні проблеми з фінансами).

На мою думку, у приватних освітніх закладах роблять все для зручності учнів для того, щоб був хороший результат, успіхи у навчанні, а відповідно високі оцінки учнів підвищують рейтинг школи, і нових учнів буде все більше і більше, а значить і прибутки школи будуть рости. Тобто навчання на платній основі, можна сказати, вигідне з обох сторін.

Що ж стосується приватних вишів, думаю, висококваліфікований професор чи доцент, чи там доктор наук, за роки своєї довгої праці у вивченні матеріалу відповідної галузі не погодиться на заробітну плату державних вузів (хоча і зустрічаються деякі «принципові», але дуже рідко, в наш час на 2-4 тисячі не проживеш). Відповідно і сама атмосфера навчання багато в чому залежить від викладача, котрий надає нам інформацію, доносить свою думку, та допомагає детально розкрити тему потрібного матеріалу. Для цього вчителю потрібен піднесений настрій, бажання навчити чомусь насправді важливому, а висока заробітна плата дає йому стимул якісно виконувати свої обов'язки, дає змогу полюбити свою роботу і отримувати від неї задоволення. Обладнання та приміщення - теж важливий компонент навчання. Зазвичай воно вже старе, а приміщення давно не ремонтувалися.

Можу сказати, що мені не дуже симпатизує платне навчання у державних вишах. Адже обладнання буде відповідним – не таким новим і дорогим як у приватних, але функціональним. Тому думаю краще піти у приватний виш на платній основі, хоча, це просто моя думка, думаю знайдеться багато людей, котрі не погодяться з цим, як от моя подруга, про яку я вже згадувала.

Отже, платна освіта надає стимул та спрощує вивчення матеріалу, ставлячи це за головну ціль. Тобто заохочує всіма зручностями учнів, для того, щоб їм було комфортніше при вивченні матеріалу, та пояснює таким методом, який був би зрозумілий кожному. Вся увага викладачів спрямована на отримання відмінного результату, а в державних закладах, на мою думку, таких умов немає, і тут вже все залежить від самого учня (студента), потрібно це йому чи ні. Тобто ніхто не заохочує старання, немає бажання навчатись, коли у школі нудно. Ще одним недоліком є те, що іноді не розумієш про що розповідає вчитель, і в нього немає бажання повторювати це виключно для тебе одного тому, що ти там щось не зрозумів (особливо у ранньому віці). Я навчалась у державній школі, і часто коли діти перепитували по кілька разів, вчитель казав: «Чому от тим дітям зрозуміло, а вам не зрозуміло? Повторювати більше не буду». Може колись і мені було щось не зрозуміло, але просто після того, як питання інших дітей були висміяні вчителем, я просто боялась запитувати, адже хотіла бути такою як і всі. Думаю, багато дітей теж так промовчують, а коли ці знання стають потрібні у подальшому (скажемо, на контрольній), вони не можуть ними скористатись, оскільки їм тоді не роз'яснили. У приватних школах до дітей інше відношення. Якщо не зрозуміло – повторять раз 100, поки не зрозуміє кожен учень.

Щоб було наглядно видно мої погляди, наведу перелік всіх переваг платного навчання, отже:

Мініч Марія


Подписка на новости RSS     Добавьте в закладки Google fusion     Мы в Google+    

 

Мы ВКонтакте

 

Мы на Facebook