Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиРуководителю

Конфлікти між сисадміном і бухгалтером

Конфлікти між сисадміном і бухгалтером

Це тема турбує вже досить довго всіх, хто працює в офісі. Співробітники з пристрастю та неймовірною цікавістю спостерігають, хто ж стане «хазяїном» цього дому.

Для того, щоб все ж таки визначитись, хто переможе у цій неоголошеній війні, треба розібратися хто є хто.

Системний адміністратор (сисадмін) - це працівник в офісі, який відповідає за справність та належну роботу комп'ютерів. Без його роботи взагалі б було не можливим існування модернізованої компанії.

Бухгалтер – це працівник, який виконує всю роботу пов'язану з розрахунками (людина, яку боїться навіть директор фірми). Він так звана «священна корова», яка знає все (і про всіх) на цьому підприємстві.

На перший погляд, це повністю різні професії. Виникає питання, як взагалі ці люди можуть перетинатися, та більш того, вести війну? Це питання взагалі б не виникало якби не головна причина цих свар – комп'ютер. Він є однією з причин чому важко працювати в колективі де є не зовсім молоді співробітники. Це шаблон, звичайно. В даний час люди, які кожен день мають справу з розрахунками, які робляться на комп'ютері, можуть краще розбиратися в цьому, але бувають різні випадки.

Коли я проходила практику на підприємстві, то спостерігала одну з таких ситуацій. Через те, що сисадмін вчасно не оновив систему на комп'ютері, вона почала оновлюватися під час робочого процесу бухгалтера. Говорити про те, що був великий скандал, це нічого взагалі не сказати. Бухгалтер у нас – це жіночка бальзаківського віку, яка починала свою роботу коли все рахувалось на рахівницях, і для неї ця металева конструкція - темний ліс. А сисадмін - це хлопець, який працює на пів ставки, поєднуючи з навчанням роботу. Він дуже довго намагався стримувати себе у багатьох питаннях, пов'язаних з комп'ютерами, але ця ситуація насправді була останньою каплею його стриманості. В цей момент він згадав про все, що терпів весь рік його роботи на цьому підприємстві. За «судейським» рішенням вони пішли до директора. Він, звичайно, не став розбиратися у цьому питанні, адже робота обох влаштовує його повністю, а питання особистої неприязні потрібно вирішувати за стінами фірми. Цей конфлікт так і залишився невирішеним. Сисадмін оновлював систему її комп'ютера у позаробочий час, коли бухгалтера не було, а бухгалтер по всім питанням стосовно комп'ютера зверталася до всіх, кого бачила поруч і це, звичайно, не могло не дратувати інших співробітників.

Раніше люди намагалися вирішувати особисті питання шляхом діалогу. Наприклад, на корпоративах, чи просто при нагоді намагалися зблизитись і поговорити про наболіле, а зараз це вирішується в блогах, на сайтах, які повністю посвячені темі «ворожба сисадміна та бухгалтера».

Якщо коротко описати ці сайти, то можна зробити висновок, що це просто місця, де всі жаліються на свою складну долю і на те, як легко живеться їх супротивникам, як вони себе відчувають під час всіх цих чвар.

Про розумову діяльність та рівень ерудованості бухгалтери взагалі складають анекдоти, але це теж шаблонне мислення. Для роботи з комп'ютером потрібно дуже багато знань.

Також цікаві поради, які дають одні бухгалтери іншим. Так, якщо ви не в курсі, які проводки потрібно зробити в програмі, то «сміливо звертайтеся до сисадміна - він їх всі знає напам'ять». Знаючі толк в тортурах рахівники радять наступне: «Ніколи нічого не формулюйте точно. Наприклад, якщо вам треба заповнити довідник «субконто», то просто скажіть: «У мене рахунок не заповнюється». Але ні в якому разі не розголошуйте, в якому саме документі виникло ускладнення. Сисадмін отримує величезне задоволення, розгадуючи такі шаради».

Постійно оновлюючись, бухгалтерські програми вимагають весь час підвищувати кваліфікацію. Часу немає, сил - теж.

Висновок може бути лише один – це знаходження компромісу. Адже всі ми люди, і витрачати життя на безглузді свари та з'ясування, хто головний в цій «сім'ї» немає сенсу. Можна знайти багато виходів для знаходження спільної мови, або хоча б зробити перший крок для припинення цієї війни. Подивіться на те, що відбувається у нашій країні, світі достатньо і так зла, насилля, стресів. Людям потрібно частіше посміхатись та нагадувати, що у цьому житті ми всі гості, а хазяйка це – доля. Тому потрібно лише зробити так, щоб хоча б між собою, всередині нашого підприємства, була завжди злагода, мир, спокій. Це надзвичайно важко , але це варто того. Навколо так багато людей, що хочуть зробити все для вашого розчарування, виграйте цю війну посмішкою.

Кудінова Дар'я


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook