Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыформа

Материалы слушателям курсов: "Форма": Бухгалтеру

Оглавление: форма

 

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Відрядження

Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати

Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Завершення бюджетного періоду: як упорядкувати надходження до спецфонду

Так, і це слід зробити негайно.Установа фінансується за помісячним планом використання бюджетних коштів. Станом на 01.12.2014 власних надходжень надійшло менше, ніж заплановано кошторисом на 2014 рік. Чи потрібно вносити зміни до кош­торису та коригувати планові показники?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Дострокове розірвання договору закупівлі: як бути із залишковою сумою

У разі розірвання договору про закупівлю відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI бюджетна установа як замовник має скласти звіт про виконання договору та подати такий звіт для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня розірвання договору.У березні 2015 року установа провела тендерну закупівлю на споживання природнього газу та уклала з постачальником договір на суму 239 646,54 грн. З цієї суми вона використала лише 150 856,48 грн. Позаяк у липні 2015 року від постачальника надійшло попередження про дострокове розірвання договору та укладання договору з іншою установою, що має ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Чи повинна установа оприлюднювати на веб-порталі інформацію про розірвання договору та проводити надалі тендерну процедуру на залишкову суму (88 790,06 грн.)?
 

Бухгалтеру / Договорная деятельность

Особенности заключения хозяйственных договоров

ГКУ установлено, что договором является договоренность двух или более сторон, направленная на установление, изменение или прекращение гражданских прав и обязанностей. Стороны свободны в заключении договора, выборе контрагента и определении условий договора с учетом требований данного Кодекса, других актов гражданского законодательства, обычаев делового оборота, требований разумности и справедливости. Применительно к субъектам хозяйствования это означает, что они могут сами выбирать партнера в качестве второй стороны договора (контрагента) и могут вместе с ним определять условия своих взаимоотношений.Виды договоров. Предварительный договор. Договоры в пользу участников и третьих лиц. Возмездные и безвозмездные договоры. Публичный договор. Договоры присоединения. Консенсуальные и реальные договоры. Форма договора. Подписание договоров уставными лицами. Подписание договора по доверенности. Документы
 

Бухгалтеру / Звітність

Середньооблікова кількість штатних працівників у звіті з ЄСВ: як заповнити правильно

Відповiдно дo пп. 14.1.227 Податкового кодекcу України середньооблікова кількість працівників — кількість працівників у юридичних осіб, визначена за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, з урахуванням усіх найманих працівників і осіб, що працюють за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом більш як один календарний місяць, а також найманих працівників представництв, філій, відділень та інших відокремлених підрозділів в еквіваленті повної зайнятості, крім найманих працівників, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.Заповнюємо звіт з ЄСВ. Як визначається середньооблікова кількість штатних працівників зa звітний період для заповнення заголовнoї частини таблиці 1 звіту з ЄСВ?
 

Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ

Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?
 

Відображаємо прострочену дебіторську заборгованість у річній звітності

Прострочена дебіторська заборгованість — сума дебіторської заборгованості, що виникає на 30 день після закінчення терміну обов’язкового платежу згідно з укладеними договорами або якщо дата платежу не визначена після виписування рахунку на оплату (п. 1.2 Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372, далі — Порядок № 372).Чи можна у формі № 7д, № 7м показувати прострочену дебіторську заборгованість?
 

Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності

Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену статтею 167 ПК.Бюджетною установою нарахована допомога з тимчасової непрацездатності при оплаті листка непрацездатності, але не виплачена Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно заповнити форму № 1ДФ?
 

Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році

Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?
 

Бухгалтеру / Кадры

Примеры оформления приема на работу в 1С

Примеры оформления приема на работу в 1С

Исходя из норм, изложенных на закладке Справка, трудовой договор в соответствии со ст.24 КЗоТ заключается, как правило, в письменной форме. В типовой конфигурации трудовой договор с сотрудником можно распечатать из формы элемента справочника Сотрудники организаций по кнопке Печать (Рис. 1).Порядок и особенности заключения трудового договора. Виды трудовых договоров. Гарантии и ограничения при приеме на работу. Документы, необходимые для заключения трудового договора. Оформление приема на работу
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року

Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?
 

Бухгалтеру / Командировки

Примеры оформления документов на командировку в 1С 8

Примеры оформления документов на командировку в 1С 8

Приказ на командировку оформляется руководителем предприятия или его заместителем в произвольной форме, поэтому данная форма в типовой конфигурации не реализована, но существует возможность подключить внешнюю печатную форму приказа. Это можно сделать, например, для документа Командировки организаций. В данном документе содержатся все реквизиты, которые должны быть указаны в приказе.Приказ на командировку. Командировочное удостоверение. Журнал регистрации командировочных удостоверений
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Декларуємо фінансові витрати за 2013 рік у антикорупційній декларації

Форма декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — антикорупційна декларація) затверджена Законом України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI.Сума разової витрати державного службовця у 2013 році для заповнення позицій 46, 48, 50, 56 та 59 антикорупційної декларації перевищує 100 тис. грн. Чи потрібно держслужбовцю заповнювати ці позиції з урахуванням внесених змін до законодавства?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Надаємо персональні дані для складання адмінпротоколу

Так. І ось чому.Орган Держфінінспекції провів в установі ревізію фінансово-господарської діяльності. Виявлені під час перевірки порушення передбачають адміністративну відповідальність за статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Для складання адмінпротоколу фінінспектори просять надати їм дані про дату, місце народження та проживання, ідентифікаційний номер тих працівників, на яких буде складено адмінпротокол. Чи мають право фінінспектори робити відповідний запит, а установа надавати їм персональні дані працівників?
 

Бухгалтеру / Отпуска

Примеры оформления документов на отпуск в 1С

Примеры оформления документов на отпуск в 1С

После утверждения графика отпусков и внесения соответствующих данных в документ График отпусков организаций необходимо его распечатать.График отпусков. Заявление на отпуск. Приказ на отпуск. Учет предоставления отпуска
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: нараховуємо ЄСВ

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) нараховується на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у т. ч. у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці від 24.03.1995 № 108/95-ВР.Працівник звільнився з установи 25.03.2015. У цей самий день йому були нараховані та виплачені заробітна плата за відпрацьований час та компенсація за невикористану відпустку. Чи нараховується ЄСВ на суму компенсації за невикористану відпустку? Як відобразити таку суму у таблиці 6 Звіту з ЄСВ?
 

Сплата ЄСВ: визначаємося з порядком

Згідно з абзацом першим частини восьмої статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон про ЄСВ), підпунктом 6 пункту 3 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (далі — Інструкція з нарахування), установи зобов’язані сплачувати ЄСВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.Як треба сплачувати утриманий та нарахований ЄСВ: за таблицею 6 чи таблицею 1 звіту з ЄСВ. При цьому до уваги беруть відомості щодо кожної особи чи загальну суму за місяць?
 

Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: чи нараховувати ЄСВ

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 7 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) нараховується на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у т. ч. у натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України Про оплату праці від 24.03.1995 № 108/95-ВР.Працівник звільнився з роботи 02.03.2015 за власним бажанням, йому нараховано і виплачено заробітну плату за відпрацьований день березня. Компенсацію за невикористану відпустку нараховано і виплачено лише 04.03.2015. Чи нараховується ЄСВ на такі виплати та чи відображаються такі виплати у Таблиці 6 Звіту з ЄСВ (форма № Д4)?
 

Оподаткування ПДФО суми неповернутої частини авансу: застосовувати підвищуючий коефіцієнт чи ні

Так, повинен. І ось чому.Працівник установи подав до бухгалтерії звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт. Однак цей працівник у визначений законодавством строк не повернув ту частину виданої йому суми авансу, яку він не використав. Чи повинен бухгалтер для утримання ПДФО збільшувати суму неповернутої частини авансу на коефіцієнт?
 

У кількох звітах за формою № 1ДФ виявили помилки: який розмір штрафу слід застосовувати

Положення пункту 119.2 Податкового кодексу України передбачають, що неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 грн.В установі проводиться планова перевірка фінансово-господарської діяльності. Перевіряльник виявив помилки при заповненні двох звітів за формою № 1ДФ. Який штраф буде застосовано: щодо кожного звіту окремо чи 510 грн. незалежно від кількості звітів, в яких виявлено помилки?
 

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Общие сведения о финансовой отчетности

Финансовая отчетность и консолидированная финансовая отчетность составляется по Национальным положениям (стандартам) бухгалтерского учета (НП(С)БУ) или по Международным стандартам финансовой отчетности (МСФО) в соответствии с законодательством.Виды финансовой отчетности и кто представляет (ст.11, 12, 121 Закона о бухучете). Периодичность составления финансовой отчетности. Куда подается финансовая отчетность. Сроки подачи финансовой отчетности. Общие требования к составлению финансовой отчетности. Ответственность должностных лиц предприятий за нарушение порядка ведения учета и представления отчетности. Документы
 

Алгоритм заполнения формы № 3 (формы № 3-н) Отчет о движении денежных средств

В Отчете о движении денежных средств приводятся данные о движении денежных средств предприятия в течение отчетного периода в результате операционной, инвестиционной и финансовой деятельности. Под движением денежных средств следует понимать поступление и выбытие денег и их эквивалентов (согласно п.3 раздела I НП(С)БУ 1).Документы
 

Налоговый расчет сумм дохода, начисленного (выплаченного) в пользу физических лиц (форма № 1 ДФ)

В соответствии с пп.б п.176.2 ст.176 НКУ налоговый агент обязан представлять налоговый расчет суммы дохода, начисленного (уплаченного) в пользу плательщиков налога, а также суммы удержанного из них налога контролирующему органу по месту своего расположения.Общие положения. Сроки представления. Порядок представления. Порядок составления. Документы
 

Финансовая отчетность субъектов малого предпринимательства

П(С)БУ 25 устанавливает содержание, форму, принципы и порядок составления финансовой отчетности субъектов малого предпринимательства (кроме предприятий, составляющих отчетность по международным стандартам).Общие требования к финансовой отчетности субъектов малого предпринимательства. Документы
 

Отчетность в Фонд социального страхования по временной нетрудоспособности

В соответствии с п.4 части второй ст.27 Закона № 2240 страхователи (в т.ч. предприятия) обязаны вести учет средств общеобязательного государственного социального страхования в связи с временной утратой трудоспособности и расходами, обусловленными погребением, и своевременно представлять органам Фонда социального страхования по временной утрате трудоспособности (далее – Фонд) отчетность по таким средствам.Общие положения. Сроки представления. Порядок представления. Состав отчетности и порядок ее составления. Документы
 

Алгоритм заполнения формы № 4 Отчет о собственном капитале

В Отчете о собственном капитале раскрывается информация об изменениях собственного капитала предприятия в течение отчетного года, отражаются источники пополнения собственного капитала, а также операции по уменьшению собственного капитала. Кроме того, структура Отчета о собственном капитале позволяет проследить внутреннее перемещение собственного капитала, например его изменение, связанное с распределением прибыли предприятия. Для обеспечения сравнительного анализа информации Отчета о собственном капитале предприятия должны прилагать к годовому отчету Отчет о собственном капитале за предыдущий год.Документы
 

Расчет налоговых обязательств, начисленных получателем услуг, не зарегистрированным в качестве плательщика налога на добавленную стоимость, поставляемых нерезидентами, в том числе их постоянными представительствами, не зарегистрированными налогоплательщиками, на таможенной территории Украины

Расчет налоговых обязательств, начисленных получателем услуг, не зарегистрированным в качестве плательщика налога на добавленную стоимость, поставляемых нерезидентами, в том числе их постоянными представительствами, не зарегистрированными налогоплательщиками, на таможенной территории Украины

Заключать договора с нерезидентами на оказание ими услуг могут не только субъекты хозяйствования, зарегистрированные плательщиками НДС, но и резиденты Украины – неплательщики НДС. Данные субъекты хозяйствования, также как и плательщики НДС, в случае, если место поставки услуг находится на таможенной территории Украины, считаются налоговыми агентами нерезидента в целях начисления налоговых обязательств, то есть лицами, ответственными за начисление и уплату НДС в бюджет, о чем прямо указано в п.180.2 ст.180 НКУ. И также как плательщики НДС, неплательщики НДС несут ответственность за нарушение порядка начисления и уплаты налоговых обязательств при получении от нерезидентов услуг с местом их поставки на таможенной территории Украины. Это предусмотрено п.208.5 ст.208 НКУ. Напомним, ст.208 НКУ называется Налогообложение поставляемых нерезидентами услуг, место поставки которых находится на таможенной территории Украины и именно она определяет особенности начисления НДС при импорте услуг. О том, что действие данной статьи Кодекса распространяется в равной степени на плательщиков и неплательщиков НДС, указано в первом ее пункте – п.208.1: данной статьей устанавливаются правила налогообложения при поставке лицом-нерезидентом, которое не зарегистрировано в качестве плательщика налога, услуг, место поставки которых находится на таможенной территории Украины, лицу, зарегистрированному в качестве плательщика налога, или любому другому юридическому лицу – резиденту.Общие положения. Особая форма отчетности по НДС. Оформление и представление Расчета в органы ГНС. Документы
 

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Надаємо студенту статус дитини-сироти та зараховуємо на повне державне утримання

Для надання дитині статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, служба у справах дітей за місцем походження дитини протягом двох місяців повинна зібрати необхідні документи (свідоцтво про народження дитини та документи, що засвідчують обставини, за яких дитина залишилась без батьківського піклування).Який статус у студента, якщо він позбавлений батьківського піклування, а мати — інвалід ІІ групи? Чи має право студент на зарахування на повне державне утримання в навчальному закладі?
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Форма № 070/о Довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування: чи можливий дублікат

Довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування (форма № 070/о) (далі — медична довідка) надається усіма закладами охорони здоров’я на підставі рішення лікарсько-консультаційної комісії для одержання путівки на санаторно-курортне лікування відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 070/о Довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування, затвердженої наказом МОЗ України від 14.02.2012 № 110 Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я незалежно від форми власності та підпорядкування.Працівник установи разом із заявою про отримання путівки на санаторно-курортне лікування за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надав голові комісії із соціального страхування дублікат довідки за формою № 070/о. Чи не буде порушенням видача йому путівки згідно із таким документом?
 

 

Страницы: 1   2  

Просмотреть еще статьи на тему "Форма".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook