Материалы слушателям курсов: "2013": Бухгалтеру
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок
Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?Бухгалтеру / Відрядження
Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати
Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом
Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?Бухгалтеру / Власні надходження
Бухгалтеру / Державні закупівлі
Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?Бухгалтеру / ЕСВ
Бухгалтеру / Звітність
Як держслужбовці декларуватимуть доходи, отримані у 2013 році
Відповідно до статті 32 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції від 07.04.2011 № 3206-VI всі державні службовці зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі — декларація) за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.Держслужбовці повинні своєчасно декларувати доходи, отримані у минулому році, за місцем роботи (служби) згідно із Законом про корупцію. Як діяти, коли держслужбовець не має можливості вчасно подати декларацію? І чи потрібно подавати податкову декларацію про доходи до органу ДПС?Декларуємо своє майно, доходи, витрати і зобов’язання за оновленою формою
Так, потрібно. Пояснимо чому.Антикорупційна декларація — декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру — зазнала змін із 1 січня 2014 року. Якщо державний службовець у грудні звільнився із займаної посади, чи потрібно йому подавати декларацію за 2013 рік? Чи змінилися строки її подання?Персоніфікуємо підвищення посадових окладів бюджетникам у Звіті з ЄСВ
Зважаючи на пункти 4.1, 4.9 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 08.10.2010 № 22-2 (далі — Порядок № 22-2), донараховані згідно із Постановою № 197 суми заробітної плати за січень — квітень 2013 року та ЄСВ відображаються страхувальником у таблиці 6 Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України (далі — Звіт з ЄСВ) додатка 4 до Порядку № 22-2:Як відобразити у таблиці 6 Звіту з ЄСВ перерахунок заробітної плати за січень — квітень 2013 року, який зроблено згідно з постановою КМУ від 27.03.2013 № 197 у травні 2013 року?Бухгалтеру / Кадры
Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки
Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?Визначаємо КЕКВ на проведення грошової оцінки земельної ділянки
Проведення оцінки земельних ділянок та оформлення результатів такої оцінки регулюється Законом України Про оцінку земель від 11.12.2003 № 1378-IV (далі — Закон про оцінку земель). Частиною четвертою статті 5 Закону про оцінку земель визначено, що грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною або експертною.Бюджетній установі потрібно провести грошову оцінку земельної ділянки. За яким КЕКВ передбачають видатки на проведення такої оцінки?Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року
Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?Бухгалтеру / Командировки
Бухгалтеру / Налог на прибыль
Примеры начисления амортизации в 1С:Бухгалтерии 8 для Украины
С общим алгоритмом расчета суммы амортизации и порядком ее отражения в бухгалтерском и налоговом учете можно ознакомиться в статье Методы начисления амортизации необоротных активов в бухгалтерском и налоговом учете.Пример 1. Параметры для расчета амортизации. Начисление амортизации. Анализ информации по суммам накопленной амортизацииБухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Придбаваємо твердопаливні котли: обліковуємо та оплачуємо з урахуванням новацій в обліку
З 6 серпня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ (далі — Наказ № 611), яким, зокрема, затверджено нові:Сільська рада планує придбати твердопаливні котли. За яким субрахунком обліковувати та за яким КЕКВ оплачувати таке придбання?Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?Чи потрібно оприбутковувати пам’ятники під час проведення інвентаризації
Так, правомірні. Пояснимо чому.Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності сільради фінінспекторами було ініційовано інвентаризацію матеріальних цінностей. У результаті проведеної інвентаризації було встановлено неоприбуткування за даними обліку пам’ятника, що знаходився на території сільради. Тож фінінспектори зазначили цей факт як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні дії фінінспекторів?Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт
Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?Об’єкти житлового фонду: чи індексуємо вартість на 1 січня 2014 року
Ні, не потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа має на балансі об’єкти житлового фонду. Чи потрібно проводити індексацію балансової вартості таких об’єктів станом на 1 січня 2014 року?За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти
Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Бухгалтеру / ФСС
Перейти к разделу Бухгалтеру / ФСС
Просмотреть еще статьи на тему "2013".
Мы на Facebook