Як підтримувати чистоту у великому офісі
Коли заходить мова про ідеальний офіс, найчастіше всі кажуть, що він має бути красивим і облаштованим зручними меблями, мати оригінальний і продуманий до найменших деталей інтер'єр. Ще наголошують на сучасній комп'ютерній техніці, зонах відпочинку і класичних каві, чаю і смаколиках. Так, усе це у поєднанні з чудовим колективом і цікавими робочими завданнями складає еталонний зразок робочого місця. Але є дрібниці, на які практично не звертаєш уваги. Саме вони доволі часто впливають на настрій, продуктивність і навіть самопочуття: прозорі вікна без натяку на патьоки, відсутність пилу на столі, жалюзях і підвіконнях, чиста підлога, наявність мила і туалетного паперу в туалеті... Здавалося, технічні деталі, але саме вони гарантують, що в чистому офісі — здорова атмосфера і дбайливе ставлення роботодавця до підлеглих.
Як підтримувати чистоту і порядок у великому офісі — десятках кабінетів або опен-спейсі? В одні компанії часто приходять відвідувачі, інші — відкриті лише для працівників. Але все одно заноситься бруд (особливо в осінньо-весняний період).
Незалежно від того, чи є в штаті працівники, які відповідають за прибирання, чи фірма наймає клінінгові компанії, для початку потрібно скласти чіткий графік прибирань, оскільки цей процес не повинен заважати офісній роботі. Можна проводити його до початку або після закінчення робочого дня. Для цього потрібно використовувати спеціальне обладнання, засоби й аксесуари.
Мийні засоби мають бути без різких ароматів, які не лише дають змогу позбутись усіх забруднень, а й повністю безпечними для організму людини. Для очищення вікон підходять ганчірки з мікроволокна, техніки та електропристроїв — спеціальні антистатичні серветки, килимів або інших підлогових покриттів — різні пилосмоки. Окрема увага приділяється прибиранню санвузлів: миттю підлоги, кахлю, дверей з ручками, перегородок, раковин, дзеркал, заміні туалетного паперу, паперових рушників і мила.
Щоденне вологе прибирання підлоги і меблів (столів, шаф, тумб, підвіконня), протирання плінтусів та очищення сміттєвих кошиків — обов'язкове, чищення м'яких меблів від пилу і плям, двостороннє миття вікон, очищення від павутини кутків, протирання батарей опалення — регулярне. Важливе значення має підтримання чистоти в приміщеннях, відведених під міні-їдальню.
Мінімийки Керхер в магазині https://www.kaercher.com/ua-uk/home-garden/minimiiki.html — ідеальний варіант для прибирання вуличних сходів і майданчиків біля входу в будівлю. Вони легкі у користуванні, а завдяки високому тискові справляються з будь-яким забрудненням.
Новий робочий день у комфортних умовах — бездоганний початок для продуктивної і максимально комфортної роботи у затишному і чистому офісі.
Автор: Скиба Татьяна
Другие материалы по теме:
фірма, графік, початок, ставлення, працівники, період, обладнання, значення, наявність, порядок, процес, інші, склад, роботи
Статьи из раздела: Руководителю
Другие статьи по теме:
Мотошкола в Києві: Обирай Найкращу
Чи завжди потрібна корекція татуювання
Плитка Cersanit: ідеальний вибір для сучасного дому
Ключ до успішного сезону збору врожаю – надійні запчастини до двигунів комбайнів John Deere
Як вибрати надійну техніку для офісу та заощадити на розхідниках
Мы на Facebook