Як залучити користувачів на сайт? Секрети ефективного каталогу автозапчастин
Сучасні технології інтернет-каталогів
Можливості маркетплейса АвтоПро
Клієнти інтернет-магазинів обов'язково придбають товар, якщо зуміють його знайти швидше, ніж у ваших конкурентів. Швидкість і якість пошуку - це дві складові успіху для торгового майданчика. Обидві особливості важливі для створення інформаційного каталогу, наприклад, для запчастин.
У цьому випадку пошук автомобільних запчастин починається зі стандартного алгоритму:
- формуємо запит, використовуючи фільтр на сайті;
- уточнюємо технічні характеристики запчастини;
- фіксуємо цифрове кодування товару, як правило, це 3-4 варіанти для одного запиту.
Чим більше кодів в результатах пошуку, тим швидше клієнт перейде на іншу платформу. Погодьтеся, копатися у великій кількості цифрових маркувань і переводити незрозумілі позначення вельми втомлює і нецікаво.
Сучасні технології інтернет-каталогів
Маркетплейс https://avtopro.ua вирішує ці проблеми за допомогою «древообразная» каталогу. Іншими словами, користувач ресурсу отримує розширену і покрокову інструкцію для вибору запчастини.
На відміну від стандартного пошуку система звіряє технічні параметри товару з актуальними кодами EPC. Це індивідуальний каталог даних, розроблений компанією виробником конкретного автомобіля. Отже, програма автоматично виключає застарілі і неактуальні кодування, враховуючи задані параметри в фільтрі.
Зменшити кількість кодів запчастин на виході допоможе VIN код. Це спеціалізована маркування автомобіля. По суті, це оригінальний ідентифікатор транспортного засобу. Завдяки 17-значному коду клієнт маркетплейса АвтоПро отримує такі дані:
- план схему або креслення обраної марки автомобіля;
- окремі схеми запчастини або механізму, де вона знаходиться;
- можливу альтернативу оригінальної деталі - сумісні або вживані конструкції.
Можливості маркетплейса АвтоПро
Зверніть увагу! На відміну від навченого менеджера або дилера звичайному водієві складно орієнтуватися в складних цифрових кодуваннях. Для цього співробітники маркетплейса АвтоПро постійно стежать за якістю перекладу технічних даних і коментарів до схемами і кресленнями. Всі абревіатури і скорочення прив'язуються до термінології, прийнятої в нашій країні.
Отже, покупець торгового майданчика може визначити цінність і актуальність запчастини, порівняти її зі списком цін, які пропонує маркетплейс. При цьому Вам не потрібно оплачувати доступ до міжнародної бази кодувань. В інформаційному каталозі АвтоПро містяться тільки актуальні і дійсні коди Європейських та світових виробників автозапчастин. Клієнтам ресурсу не потрібні спеціалізовані знання і вміння. Знайти конкретну автозапчастин реально за 5-6 кліків в єдиному клієнтському профілі.
Другие материалы по теме:
кодування, покупець, співробітники, параметри, списком, автоматично, відміну, товару, швидкість, код, дані, клієнт, користувач, технології, не потрібно, програма, інтернет, створення, особливості, проблеми, можливості, менеджер, кількість, наприклад, характеристики, результат
Статьи из раздела: На досуге
Другие статьи по теме:
Мобільне SEO: Стратегії для оптимізації веб-сайтів під мобільні пристрої
Чи завжди потрібна корекція татуювання
Мы на Facebook