Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиНа досуге

Як залучити користувачів на сайт? Секрети ефективного каталогу автозапчастин

Як залучити користувачів на сайт? Секрети ефективного каталогу автозапчастин

Сучасні технології інтернет-каталогів

Можливості маркетплейса АвтоПро

 

Клієнти інтернет-магазинів обов'язково придбають товар, якщо зуміють його знайти швидше, ніж у ваших конкурентів. Швидкість і якість пошуку - це дві складові успіху для торгового майданчика. Обидві особливості важливі для створення інформаційного каталогу, наприклад, для запчастин.

У цьому випадку пошук автомобільних запчастин починається зі стандартного алгоритму:

Чим більше кодів в результатах пошуку, тим швидше клієнт перейде на іншу платформу. Погодьтеся, копатися у великій кількості цифрових маркувань і переводити незрозумілі позначення вельми втомлює і нецікаво.

Сучасні технології інтернет-каталогів

Маркетплейс https://avtopro.ua вирішує ці проблеми за допомогою «древообразная» каталогу. Іншими словами, користувач ресурсу отримує розширену і покрокову інструкцію для вибору запчастини.

На відміну від стандартного пошуку система звіряє технічні параметри товару з актуальними кодами EPC. Це індивідуальний каталог даних, розроблений компанією виробником конкретного автомобіля. Отже, програма автоматично виключає застарілі і неактуальні кодування, враховуючи задані параметри в фільтрі.

Зменшити кількість кодів запчастин на виході допоможе VIN код. Це спеціалізована маркування автомобіля. По суті, це оригінальний ідентифікатор транспортного засобу. Завдяки 17-значному коду клієнт маркетплейса АвтоПро отримує такі дані:

Можливості маркетплейса АвтоПро

Зверніть увагу! На відміну від навченого менеджера або дилера звичайному водієві складно орієнтуватися в складних цифрових кодуваннях. Для цього співробітники маркетплейса АвтоПро постійно стежать за якістю перекладу технічних даних і коментарів до схемами і кресленнями. Всі абревіатури і скорочення прив'язуються до термінології, прийнятої в нашій країні.

Отже, покупець торгового майданчика може визначити цінність і актуальність запчастини, порівняти її зі списком цін, які пропонує маркетплейс. При цьому Вам не потрібно оплачувати доступ до міжнародної бази кодувань. В інформаційному каталозі АвтоПро містяться тільки актуальні і дійсні коди Європейських та світових виробників автозапчастин. Клієнтам ресурсу не потрібні спеціалізовані знання і вміння. Знайти конкретну автозапчастин реально за 5-6 кліків в єдиному клієнтському профілі.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook