Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності
Бюджетною установою нарахована допомога з тимчасової непрацездатності при оплаті листка непрацездатності, але не виплачена Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно заповнити форму № 1ДФ?
Відповідно до підпункту 168.1.1 Податкового кодексу України (ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену статтею 167 ПК.
Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.
Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджений наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 № 1020 (далі — Порядок № 1020). Згідно із Порядком № 1020 відображається:
- у графі 3а «Сума нарахованого доходу» — дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку № 1020. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні (п. 3.2 Порядку № 1020);
- у графі 3 «Сума виплаченого доходу» — сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом. Заробітна плата , що виплачується у встановлені терміни у наступному місяці, повинна бути відображена в податковому розрахунку за той період, у який входить попередній місяць, за який заробітну плату було нараховано (п. 3.3 Порядку № 1020);
- у графі 4а «Сума нарахованого податку» — сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством (п. 3.4 Порядку № 1020);
- у графі 4 «Сума перерахованого податку» — фактична сума перерахованого податку до бюджету (п. 3.5 Порядку № 1020).
Оскільки виплати за листками непрацездатності не виплачуються працівникам, то при заповненні Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку ( форма № 1ДФ) у графі 3 ця сума № 21/2013.
Проте при заповненні граф 4 та 4а слід враховувати норми статті 168 ПК, а саме: податковий агент, який нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу, але податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Отже, нарахована сума податку з виплат за листками непрацездатності відображається у графі 4а, але не зазначається у графі 4 форми № 1ДФ.
Другие материалы по теме:
заповнити, перерахування податку, податок, нараховано, відображення, дохід, заповнення, форми, доходи, документи, нарахування, заробітна плата, місяць, допомога, сума, форма, рахунок, період, час, статті, працівник, порядок, документа, документ
Материалы из раздела: Бухгалтеру / Звітність
Другие материалы по теме:
Відображаємо у формі № 1ДФ допомогу по тимчасовій непрацездатності
Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: нараховуємо ЄСВ
Грошова допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам: як бути з ПДФО
Мы на Facebook