Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыінші

Материалы слушателям курсов: "Інші"

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

Предусмотрена ли в конфигурации возможность отражать поступление дополнительных расходов на приобретение запасов, с одновременным отнесением их на себестоимость этих запасов?

Согласно Приказа "Про затвердження Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ" № 947 от 14.11.2013 года пункта 8 и 9 раздела ІІ "Бухгалтерський облік запасів":
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Cубвенція районному бюджету із сільського для індексації зарплати працівників сільського медзакладу

Ні, і ось чому.Голова районної ради відмовляється підписувати договір про умови надання субвенції, виділеної з сільського бюджету районному на виплату індексації заробітної плати працівникам медзакладу, розташованого на території сільради. Свою відмову він аргументує тим, що рішення сільської ради суперечить частині другій статті 85 Бюджетного кодексу України, яка забороняє фінансування бюджетної установи одночасно з різних бюджетів. Чи правомірною є відмова голови районної ради?
 

Група обліку і звітності сільської ради: фінансувати чи реорганізувати

Частиною п’ятою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про самоврядування) передбачено, що чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Утім, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 визнані неконституційними положення Закону про самоврядування щодо встановлення чисельності працівників органів місцевого самоврядування відповідно до типових штатів. Тому затверджені на виконання статті 10 Закону про самоврядування Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів (додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування від 03.12.1997 № 1349) з 01.01.2015 втратили чинність.У сільській раді ще за царя Гороха була створена група обліку і звітності. Фінансували її за рахунок бюджетних призначень, затверджених для дитячого садка. Цьогоріч дитсадок утримують коштом субвенцій з районного бюджету. Чи можна й надалі фінансувати групу обліку і звітності за рахунок субвенцій? Чи все ж таки цю групу потрібно розформувати?
 

Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати

Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.
 

Бухгалтеру / Відрядження

Чи можна бюджетній установі економити на виплаті добових?

Статтею 121 Кодексу законів про працю України (КЗпП), який регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, передбачено, що працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку з службовими відрядженнями. Працівникам, які направляються у відрядження, виплачуються: добові за час перебування у відрядженні, вартість проїзду до місця призначення і назад та витрати з найму жилого приміщення в порядку і розмірах, встановлюваних законодавством.Управління культури отримало грант на вдосконалення бібліотечної системи. За програмою відправили працівників у відрядження, але оплатили тільки проїзд та проживання. Чи можна не платити добові з метою економії коштів?
 

Працівник захворів у відрядженні: хто понесе витрати

Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу I Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59), службовим відрядженням вважається поїздка працівника за розпорядженням керівника органу державної влади, установи та організації, що повністю або частково утримується (фінансується) за рахунок бюджетних коштів (далі — установа), на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи за наявності документів, що підтверджують зв’язок службового відрядження з основною діяльністю установи.Керівник установи направив працівника у відрядження до іншого населеного пункту. Під час відрядження працівник захворів. Які виплати має здійснити установа такому працівнику?
 

Працівник перебуває у відрядженні за основним місцем роботи: як оплачувати сумісництво

Ні, не зберігається. Пояснимо чому.Бухгалтер бюджетної установи нараховував заробітну плату працівнику, котрий працює за сумісництвом, за час перебування його у відрядженні за основним місцем роботи. Проводячи ревізію діяльності установи, фінансові інспектори вказали на це порушення. Чи зберігається за працівником-сумісником середній заробіток за час перебування його у відрядженні за основним місцем роботи?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи може критерій оцінки термін виконання наукових досліджень мати 50% питомої ваги

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно із Законом про закупівлі (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів.Замовник при закупівлі наукових досліджень установив одним із критеріїв оцінки термін виконання цих досліджень та присвоїв цьому критерію 50% питомої ваги, через що переміг учасник з не найнижчою ціною. Інший учасник надіслав скаргу, аргументуючи цю ситуацію порушенням принципу економії в держзакупівлях. Чи були дії замовника правомірними та чи повинен замовник вживати заходів для задоволення скарги?
 

Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель

Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?
 

Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги

Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?
 

Обгрунтовуємо застосування процедури закупівлі в одного учасника за кількома підставами

Так, потрібно.Чи потрібно замовнику обгрунтовувати застосування процедури закупівлі в одного учасника при одній і тій самій закупівлі за кількома підставами частини другої сттатті 39 Закону про держзакупівлі (потреба проведення додаткових будівельних робіт та нагальна потреба у здійс­ненні закупівлі)?
 

Бухгалтеру / Звітність

Відображаємо середню заробітну плату мобілізованого працівника у формі № 1ДФ

За громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток в установі, організації, незалежно від підпорядкування (ч. 2 ст. 39 Закону України Про військовий обов’язок і військову службу від 25.03.1992 № 2232-XII).Установою нараховано середню заробітну плату працівнику за період перебування на військовій службі під час часткової мобілізації. За якою ознакою доходу відображати у формі № 1ДФ дохід такого працівника?
 

Працівники перебувають у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами і для догляду за дитиною: кого враховувати у звіті з ЄСВ

Так, потрібно. І ось чому.Кілька працівників установи перебувають у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами і для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. На їхні місця роботи працевлаштовані інші особи. Чи потрібно враховувати таких працівників під час заповнення реквізиту Штатна чисельність працівників таблиці 1 звіту з ЄСВ?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Готуємося до нового бюджетного року та складаємо мережу розпорядників

Частина третя статті 10 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.Чи повинна бюджетна установа — головний розпорядник коштів місцевого бюджету перед завершенням бюджетного року оновлювати мережу розпорядників бюджетних коштів?
 

За яким КЕКВ передбачати оплату судового збору

Відповідно до статті 1 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (далі — Закон № 3674) судовий збір — збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених Законом № 3674.Установа отримала рішення суду і повинна сплатити судовий збір. За яким КЕКВ слід передбачати такі витрати?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

За яким КЕКВ сплачувати пеню за прострочення платежів за електроенергію

Підпунктом 4.2.1 Типового договору про постачання електричної енергії, затвердженого в додатку 3 до постанови КМУ Про затвердження Правил користування електричною енергією від 31.07.1996 № 28, передбачено, що споживач, тобто бюджетна установа, сплачує постачальнику, тобто електропередавальній організації, пеню за кожний день прострочення платежу, ураховуючи день фактичної оплати. Сума пені зазначається у розрахунковому документі окремим рядком.Електропередавальна організація виставила рахунок бюджетній установі зі сплати боргу за електроенергію, у т. ч. пені. За якими КЕКВ проводити сплату пені за прострочення строків сплати за електроенергію: 2273 чи 2800?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Чи має право директор школи відчужувати майно навчального закладу

Пунктом 1 статті 63 Закону України Про освіту від 23.05.1991 № 1060-XII встановлено, що матеріально-технічна база навчальних закладів включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів належить їм на правах, визначених чинним законодавством. Основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних навчальних закладів не підлягають вилученню, крім випадків, передбачених чинним законодавством.Балансоутримувачем загальноосвітнього навчального закладу є районна державна адміністрація, а комунальним власником — районна рада. Чи має право директор загальноосвітнього навчального закладу продати залізобетонні плити, що обліковуються за цим навчальним закладом?
 

Визначаємо КЕКВ для придбання виробів медичного призначення

Відповідно до пункту 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби, здійснюється за КЕКВ 2200 Використання товарів і послуг.Лікарня придбаває лікарські засоби та вироби медичного призначення. За яким КЕКВ оплатити придбання лікарських засобів, ширми 2-секційної, столика інструментального та нош медичних, якщо в договорі зазначено, що ці товари відносяться до виробів медичного призначення?
 

Військово-транспортний обов’язок: оформляємо передачу транспортного засобу

Для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на особливий період транспортними засобами і технікою установлюється військово-транспортний обов’язок. Він поширюється на центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, установи і організації тощо.Інформацію про транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, внесено до мобілізаційного плану. Як оформити передачу транспортного засобу у разі його залучення на особливий період?
 

Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?
 

Відображаємо в обліку марки і марковані конверти

Ні, не потрібно. І ось чому.У грудні 2013 року бюджетна установа придбала марковані конверти і марки. Бухгалтер почав облікувати їх як бланки суворої звітності на субрахунку 331 Грошові документи в національній валюті. Чи потрібно переносити їх вартість на субрахунок 234 Господарські матеріали і канцелярське приладдя у зв’язку з набранням чинності постановою КМУ від 25.12.2013 № 955?
 

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Виготовлення і монтаж металевих огорож та воріт: за яким КЕКВ оплачувати та як оприбутковувати

Замовлення на виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт передбачає створення об’єкта основних засобів. Адже згідно з пунктом 1.2 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (далі — Положення з обліку необоротних активів), об’єктом основних засобів є, зокрема, конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. До того ж пункт 3.4 Положення з обліку необоротних активів передбачає, що огорожі та інші надвірні споруди, що обслуговують будівлю (сарай, паркан, колодязь), становлять разом із нею один інвентарний об’єкт. Якщо ці будівлі та споруди обслуговують два і більше приміщень, вони вважаються самостійними інвентарними об’єктами.Бюджетна установа замовила виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт у сторонньої організації. Вартість металевої огорожі та воріт становить 98 000 грн. За яким КЕКВ оплачувати виготовлення та монтаж таких конструкцій та на який субрахунок обліку їх оприбуткувати?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Індексуємо зарплату працівників, прийнятих на роботу за переведенням

Питання проведення індексації заробітної плати працівників, яких прийнято на роботу у порядку переведення, врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2012 № 526, якою внесено зміни до Порядку проведення індексації грошових доходів населення (далі — Порядок індексації) та яка набрала чинності з дня її опублікування, а саме: з 21 червня 2012 року.Розтлумачте, як застосовувати пункт 10.2 Порядку проведення індексації грошових доходів населення. Що мають на увазі під переведено на роботу на інше підприємство? Чи можливо виплачувати індексацію зарплати працівнику, переведеному в райдержадміністрацію з іншої державної установи, та чи розповсюджується цей пункт на працівників, які прийняті на роботу до 21.06.2012 (до внесення даного пункту до Порядку)?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання

Матеріальна допомога на оздоровлення звільненому працівнику: чи виплачувати

Оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери регулює постанова Кабінету Міністрів України Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери від 30.08.2002 № 1298 (далі — Постанова № 1298).Районна лікарня протягом 2015 року не мала фінансової можливості виплачувати працівникам матеріальну допомогу на оздоровлення під час надання щорічної відпустки. У жовтні 2015 року за рішенням сесії районної ради їй виділено додаткові кошти за КЕКВ 2110. Чи може наразі районна лікарня виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення звільненому працівнику, якому під час надання щорічної відпустки у 2015 році така допомога не виплачувалася?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Посада бухгалтера сільської ради: хто нині може обіймати

Так, і ось чому.У сільській раді для ведення бухгалтерського обліку сільської ради, будинку культури та дитячого садочка передбачено одну посаду бухгалтера. Чи можна прийняти на цю посаду особу, яка має вищу освіту та 1,5 року бухгалтерського стажу?
 

Педагогічна діяльність як державна служба: чи можливо

Поняття державної служби, як вбачається із норм Закону України Про державну службу від 16.12.1993 № 3723-XII (далі — Закон про держслужбу), поєднує найголовніші елементи змісту службової діяльності: державна служба в Україні — це професійна діяльність осіб, що займають посади в державних органах та їх апараті; зміст діяльності державних службовців полягає в практичному виконанні завдань і функцій держави; основними функціями державних службовців є здійснення організаційно-розпорядчих та консультативних функцій; особливістю державної служби є оплата праці осіб, що на ній перебувають, винятково з державних коштів.Питання щодо надання статусу державних службовців педагогічним і науково-педагогічним працівникам — не нове. Та чи виправдане воно і як наразі підкріплено законодавчо?
 

Визначаємо право держслужбовців на участь у громадських об’єднаннях

Так, може. І ось чому.Чи може державний службовець буди громадським діячем, членом громадської організації та брати активну участь у громадському житті суспільства?
 

Для кого володіння державною мовою є обов’язковим

Відповідно до статті 1 Закону України Про засади державної мовної політики 03.07.2012 № 5029-VI (далі — Закон № 5029) державна мова — закріплена законодавством мова, вживання якої обов’язкове в органах державного управління та діловодства, установах та організаціях, у державних закладах освіти, науки, культури, у сферах зв’язку та інформатики тощо.В Україні є певна категорія осіб, які повинні володіти державною мовою. Чи повинні народні депутати України, члени Уряду та державні службовці володіти державною мовою обов’язково?
 

Чи потрібно погоджувати з фінансовим управлінням рішення про зміни в структурі апарату міської ради

Затверджувати за пропозицією сільського, селищного, міського голови структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів відповідно до Типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання є виключною компетенцією сільських, селищних та міських рад. Тож питання зміни структури апарату міської ради вирішується винятково на пленарних засіданнях міської ради (пп. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР; далі — Закон № 280).Рішенням сесії міської ради вносяться зміни до структури апарату міської ради, а саме: до фінансово-економічного відділу вводять посади 4-х спеціалістів (бухгалтерів) для здійснення бухгалтерського обліку у міських комунальних дошкільних навчальних закладах. Фінансове управління райдержадміністрації відмовляється вносити зміни до структури апарату та зміни до кошторису. Чи вправі вони відмовити, якщо є ухвалене рішення сесії міської ради?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2   3  

Просмотреть еще статьи на тему "Інші".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook