Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалывартість

Материалы слушателям курсов: "Вартість"

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе

Как правильно оформить налоговую накладную с типом причины невыдачи покупателю "12 - безоплатная поставка"?

Для формирования налоговой накладной с типом причины невыдачи - 12, на закладке "Дополнительно" заполняется флаг "Продажа ниже обычной цены (себестоимости, бал. стоимости ОС" и в появившемся поле "Тип причины (01, 12, 15,16)" выбирается тип причины.
 

На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?

В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).
 

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

Предусмотрена ли в конфигурации возможность отражать поступление дополнительных расходов на приобретение запасов, с одновременным отнесением их на себестоимость этих запасов?

Согласно Приказа "Про затвердження Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ" № 947 от 14.11.2013 года пункта 8 и 9 раздела ІІ "Бухгалтерський облік запасів":
 

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины

Заполнение форм налоговых документов в зависимости от делегированных прав филиалу/структурному подразделению

Заполнение форм налоговых документов в зависимости от делегированных прав филиалу/структурному подразделению

Примеры, приведенные в статье, моделировались в конфигурации «Бухгалтерия для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0). Данная методика также актуальна для конфигурации «Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины» (редакция 1.0).
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Обліковуємо витрати з переустановлення кондиціонера

У разі переустановлення кондиціонера (його перенесення з одного приміщення до іншого) витрати з його демонтажу та монтажу є поточними витратами. Пояснимо чому.Як правильно обліковувати витрати з переустановлення кондиціонера в іншому приміщенні?
 

Обліковуємо правильно операції із заміни вікон

Ані оприбутковувати встановлені вікна, ані збільшувати первісну вартість будівлі не потрібно. Пояснимо чому.У будівлі, що перебуває на балансі бюджетної установи, були замінені вік­на. Як відобразити їх в обліку: оприбуткувати чи віднести суму витрат, понесених у зв’язку із заміною вікон, на збільшення первісної вартості будівлі?
 

Оприбуткування ноу-хау: чи можливо

Термін ноу-хау фактично розглядають як конфіденційну інформацію технічного, організаційного (управлінського), комерційного, виробничого та іншого характеру. Тобто ноу-хау — це режим конфіденційності створеного працівником технічного рішення, що складається з даних, які є загальновідомими самі по собі, але становлять виняткову цінність у своїй сукупності саме в певному поєднанні.Які потрібно зібрати документи, щоб оприбуткувати ноу-хау, та як його оцінити?
 

Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок

Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?
 

Бухгалтеру / Відрядження

Чи можна бюджетній установі економити на виплаті добових?

Статтею 121 Кодексу законів про працю України (КЗпП), який регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, передбачено, що працівники мають право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку з службовими відрядженнями. Працівникам, які направляються у відрядження, виплачуються: добові за час перебування у відрядженні, вартість проїзду до місця призначення і назад та витрати з найму жилого приміщення в порядку і розмірах, встановлюваних законодавством.Управління культури отримало грант на вдосконалення бібліотечної системи. За програмою відправили працівників у відрядження, але оплатили тільки проїзд та проживання. Чи можна не платити добові з метою економії коштів?
 

Зменшення добових на відрядження: чи можливо

Ні, не можна. Пояснимо чому.У бюджетної установи наприкінці року не вистачає коштів, запланованих за КЕКВ 2250 Видатки на відрядження. Чи можна за таких умов виплачувати добові на відрядження в межах України в сумі, меншій 30 грн.?
 

Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?

Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59), витрати на проїзд до місця відрядження і назад відшкодовуються в розмірі вартості проїзду, зокрема, залізничним транспортом з урахуванням усіх витрат, пов’язаних із придбанням проїзних квитків.У нашому місті квитки на залізничний транспорт можна придбати у залізничних касах центрального вокзалу та касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях у різних частинах міста. При придбанні квитків в касах, які розташовані в орендованих Укрзалізницею приміщеннях, утримується 12 грн. як послуга з оформлення залізничних квитків та видається квитанція до прибуткового касового ордера як підтвердження сплати за послугу. Чи належить послуга з оформлення залізничних квитків, що надається сервісним центром, до транспортних витрат, пов’язаних із відрядженням?
 

Працівник придбав квиток для проїзду у вагоні 1-го класу: чи відшкодовується вартість такого квитка

Так, і ось чому.Працівника направили у службове відрядження до іншого населеного пункту. Не погодивши із керівником, він придбав квиток для проїзду до місця відрядження у вагоні 1-го класу. Чи може установа компенсувати працівнику вартість квитка?
 

Невідшкодування витрат на проживання під час відрядження: чи можливо

Так, можна. І ось чому.Керівник установи направив працівника у відрядження до іншого населеного пункту з дотриманням умови щоденного повернення до місця його постійної роботи. З кошторисом витрат працівника ознайомили. Після повернення з відрядження працівник надав авансовий звіт, до якого приклав рахунок готелю. Чи можна в такій ситуації не відшкодовувати працівнику витрати на проживання у готелі?
 

Відшкодування витрат на проїзд до місця відрядження за посадочним документом

Так, достатньо, і ось чому.Працівник повернувся з відрядження і подав до бухгалтерії авансовий звіт. А разом із ним і посадочні документи (копії електронних документів) на проїзд потягом до місця призначення і назад. Чи достатньо посадочного документа для відшкодування працівнику витрат на проїзд?
 

Чи можна відрядженому оплатити вартість проїзду за копією квитка?

Згідно з пунктом 7 постанови КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 працівникам бюджетних установ і організацій відшкодовуються, зокрема, витрати на проїзд (у т. ч. на перевезення багажу, бронювання транспортних квитків) до місця відрядження і назад, а також за місцем відрядження (у т. ч. на орендованому транспорті) за наявності підтвердних документів.Працівник нашої організації та працівник іншої установи одночасно вибували у відрядження до одного і того самого міста та організації з однаковою метою. Вони придбали один квиток на потяг на двох осіб. Після повернення з відрядження наш працівник надав до бухгалтерії копію квитка, в якому зазначалася загальна сума квитка та кількість перевезених осіб. Оригінал квитка, за словами нашого співробітника, забрав працівник іншої установи і передав до бухгалтерії своєї установи. Чи може наша організація відшкодувати відрядженому працівникові вартість проїзду на підставі копії проїзного квитка у разі оформлення його на двох осіб?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Власні надходження бюджетних установ: плануємо правильно

Так, потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає платні послуги та, відповідно, отримує надходження до спеціального фонду. Окрім цього, установа отримує благодійні внески. Чи потрібно під час складання проекту кошторису включати до розрахунків суму доходів спеціального фонду за кожним джерелом доходів?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Закупівля на додатково виділені кошти: як правильно обрати процедуру закупівлі

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн. (у будівництві — 300 тис. грн.), а робіт — 1 млн. грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII1 Закону про закупівлі, у т. ч. на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об’єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Замовнику на початку 2013 року було виділено 80 тис. грн. на закупівлю необхідних товарів. Тож було укладено пряму угоду без проведення процедур закупівель. У липні 2013 року замовнику було додатково виділено ще 170 тис. грн. на закупівлю тих самих товарів. Чи може замовник на 170 тис. грн. провести процедуру запиту цінових пропозицій? Чи, враховуючи загальну суму на 2013 рік, він зобов’язаний проводити відкриті торги?
 

Визначаємо очікувану вартість довгобуду для здійснення державних закупівель

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень.Сільська рада планує будівництво дороги однієї з вулиць села, вартість якого обійдеться у понад 3 млн. грн. Оскільки сільський бюджет не дозволяє це зробити протягом одного бюджетного року, сільська рада прийняла рішення розбити будівництво дороги на кілька етапів (3–4 роки), а саме: щороку здійснювати будівництво вартістю до 1 млн. грн. Якими нормативами користуватися у такій ситуації та яку очікувану вартість будівництва застосовувати під час проведення процедури державної закупівлі.
 

Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти

Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?
 

Чи розміщувати на веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель

Відповідно до пункту 1 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, річний план закупівель складається щодо закупівель, очікувана вартість яких дорівнює або більше сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про держзакупівлі).Бюджетна установа затвердила річний план державних закупівель та додаток до нього. Чи потрібно оприлюднувати на власному веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель?
 

Чи проводити тендер, якщо вартість будівельних робіт на двох окремих будівлях перевищує 1 млн. грн.

Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у т. ч. геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Чи потрібно поводити процедури державних закупівель, якщо бюджетна установа планує провести ремонт 10 кабінетів адміністративної будівлі, а також провести реконструкцію даху окремої господарської будівлі (котельні), якщо вартість ремонту кабінетів — 600 тис. грн., а реконструкції даху котельні — 450 тис. грн., тобто разом вартість робіт становитиме 1,05 млн. грн.?
 

Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?
 

Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель

Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?
 

Збільшено кошторисні призначення: чи проводити процедуру держзакупівель

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Чи потрібно проводити процедуру закупівлі, якщо у договорі було передбачено 99 900 грн., а нині кошторисні призначення збільшили на 30 000 грн.?
 

Вартість закупівлі електроенергії зменшилася: як вчиняти замовнику

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 № 1197-VII (далі — Закон про закупівлі) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт — 1 мільйон гривень.Бюджетна установа подала до Державної казначейської служби України кошторис на 2015 рік. Зазначена в ньому сума, необхідна для закупівлі електроенергії, потребувала проведення закупівельної процедури. Утім, за браком видатків на заробітну плату і нарахування наступного дня установа внесла зміни до кошторису і зазначила меншу не закупівельну суму. Чи варто проводити процедуру?
 

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Дострокове розірвання договору закупівлі: як бути із залишковою сумою

У разі розірвання договору про закупівлю відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI бюджетна установа як замовник має скласти звіт про виконання договору та подати такий звіт для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня розірвання договору.У березні 2015 року установа провела тендерну закупівлю на споживання природнього газу та уклала з постачальником договір на суму 239 646,54 грн. З цієї суми вона використала лише 150 856,48 грн. Позаяк у липні 2015 року від постачальника надійшло попередження про дострокове розірвання договору та укладання договору з іншою установою, що має ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Чи повинна установа оприлюднювати на веб-порталі інформацію про розірвання договору та проводити надалі тендерну процедуру на залишкову суму (88 790,06 грн.)?
 

Плануємо закупівлі товарів на суму менше 100 тис. грн.

Такій установі — замовнику спочатку слід розглянути це питання на засіданні комітету з конкурсних торгів з оформленням протоколу та внести цю закупівлю до додатка до річного плану. Пояснимо, чому.Бюджетна установа планує придбати канцелярські товари на суму менше 100 тис. грн. Чи потрібно для такої закупівлі оформлювати протокол із внесенням до додатка до річного плану?
 

Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги

Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Перейти к разделу Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Бухгалтеру / Оренда

Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Бухгалтеру / Податки і збори

Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування

 

Страницы: 1   2   3  

Просмотреть еще статьи на тему "Вартість".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook