Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеру

Материалы слушателям курсов: "Бухгалтеру": Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Оглавление: Бухгалтеру

 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Знімаємо з обліку бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання

Стаття 48 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах:Які бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання перед завершенням бюджетного року має зняти з обліку розпорядник бюджетних коштів?
 

Право першого підпису особи, яка працює на громадських засадах

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) — юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна (ст. 1 Закону України Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку від 29.11.2001 № 2866-III).ОСББ бере участь у муніципальній програмі та отримує бюджетні кошти. Чи має право першого підпису на платіжних документах для проведення операцій з бюджетними коштами керівник ОСББ, який працює на громадських засадах?
 

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки

Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?
 

Визначаємо КЕКВ на проведення грошової оцінки земельної ділянки

Проведення оцінки земельних ділянок та оформлення результатів такої оцінки регулюється Законом України Про оцінку земель від 11.12.2003 № 1378-IV (далі — Закон про оцінку земель). Частиною четвертою статті 5 Закону про оцінку земель визначено, що грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною або експертною.Бюджетній установі потрібно провести грошову оцінку земельної ­ділянки. За яким КЕКВ передбачають видатки на проведення такої оцінки?
 

Готуємося до нового бюджетного року та складаємо мережу розпорядників

Частина третя статті 10 Бюджетного кодексу України (БК) установлює, що головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.Чи повинна бюджетна установа — головний розпорядник коштів місцевого бюджету перед завершенням бюджетного року оновлювати мережу розпорядників бюджетних коштів?
 

Запровадження програмно-цільового методу на місцевому рівні: з 2015 року за рішенням місцевої ради

Основні підходи до запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів затверджено наказом Міністерства фінансів України від 02.08.2010 № 805 (далі — Основні підходи). Згідно з розділом ІІІ Основних підходів програмно-цільовий метод (далі — ПЦМ) на рівні місцевих бюджетів запроваджуватиметься у три етапи, зокрема на ІІІ етапі (2014 рік) — запровадження складання та виконання місцевих бюджетів за ПЦМ.Видаткова частина сільського бюджету на 2015 рік попередньо запланована за шістьма КФК. Як наразі формувати розрахунки за відповідними КФК на 2015 рік, адже запроваджується ПЦМ на місцевому рівні та оновлена класифікація видатків?
 

Реєструємо зобов’язання у Казначействі

Відповідно до Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджених наказом Державного казначейства України від 14.09.2010 № 330 (далі — Наказ № 330), для реєстрації зобов’язань сільрада як розпорядник бюджетних коштів має надати до органів Державної казначейської служби України такі підтвердні документи: кошторис на капітальний ремонт; протокол договірної ціни; договір; рахунки; дефектний акт; проектно-кошторисну документацію; позитивний висновок комплексної державної експертизи; акти приймання виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3); накладні/товарно-транспортні накладні при придбанні будівельних матеріалів, які використовуються в процесі ремонтних робіт; документи, що підтверджують проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері державних закупівель.Сільрада готує документи на реєстрацію зобов’язань на капітальний ремонт клубної установи. Які підтвердні документи має надати сільрада до органу Казначейства?
 

За яким КЕКВ передбачати оплату судового збору

Відповідно до статті 1 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 № 3674-VI (далі — Закон № 3674) судовий збір — збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених Законом № 3674.Установа отримала рішення суду і повинна сплатити судовий збір. За яким КЕКВ слід передбачати такі витрати?
 

Відображаємо кредиторську заборгованість у місячній звітності

Наказом Мінфіну Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України від 09.10.2013 № 866 (далі — Наказ № 866) внесено зміни до низки документів, зокрема до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого його ж наказом від 24.01.2012 № 44 (далі — Порядок № 44). Наказ № 866 набрав чинності з 22.10.2013. Розглянемо, що змінилося у відображенні кредиторської заборгованості.Працівники органу Казначейства відмовляються приймати Звіт про заборгованість за бюджетними коштами за старою формою, мотивуючи це змінами у порядку складання. На що слід звернути увагу при запов­ненні цього звіту та як правильно відображати суму кредиторської заборгованості?
 

Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року

Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?
 

Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків

Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook