Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеру

Материалы слушателям курсов: "Бухгалтеру": Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Оглавление: Бухгалтеру

 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

За яким КЕКВ сплачувати пеню за прострочення платежів за електроенергію

Підпунктом 4.2.1 Типового договору про постачання електричної енергії, затвердженого в додатку 3 до постанови КМУ Про затвердження Правил користування електричною енергією від 31.07.1996 № 28, передбачено, що споживач, тобто бюджетна установа, сплачує постачальнику, тобто електропередавальній організації, пеню за кожний день прострочення платежу, ураховуючи день фактичної оплати. Сума пені зазначається у розрахунковому документі окремим рядком.Електропередавальна організація виставила рахунок бюджетній установі зі сплати боргу за електроенергію, у т. ч. пені. За якими КЕКВ проводити сплату пені за прострочення строків сплати за електроенергію: 2273 чи 2800?
 

Плануємо видатки на природоохоронні заходи

Природоохоронні заходи фінансуються за рахунок Державного бюджету України, бюджету АР Крим, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів (ст. 42 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 № 1264-XII).Наразі екологічний податок відповідно до Бюджетного кодексу України зараховується до надходжень загального фонду місцевого бюджету. А видатки на природоохоронні заходи проводять лише за КТКВК 200000 Охорона навколишнього природного середовища та ядерна безпека. За яким фондом місцевого бюджету запланувати видатки на природо­охоронні заходи? Чи можна за загальним фондом місцевого бюджету передбачати капітальні видатки на природоохоронні заходи?
 

Списуємо дебіторську заборгованість правильно

Відповідно до пункту 1.2 Інструкції з обліку коштів, розрахунків та інших активів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 26.12.2003 № 242, безнадійна дебіторська заборгованість — поточна (прострочена) дебіторська заборгованість, щодо якої є впевненість про неповернення її боржником або за якою строк позовної давності минув. Причому останню визначають як таку, що обліковується після закінчення строку позовної давності.Бюджетна установа сплатила авансовий платіж за договором придбання матеріальних цінностей, але фірма-постачальник їх не поставила. Чи можна списати дебіторську заборгованість, якщо ця фірма не реагує на надіслані їй акти звірки, та як її списати?
 

Стягнення матеріальної шкоди в судовому порядку

Ні, і ось чому.У результаті проведеної в установі інвентаризації виявлена недостача матеріальних цінностей. Винна особа — заступник директора — відмовляється добровільно відшкодувати заподіяну шкоду. Чи може керівник установи задля забезпечення відшкодування збитків звернутися з позовом до прокурора?
 

Корпоративна платіжна картка не використовувалась: чи потрібно звітувати

Ні, не потрібно. І ось чому.Працівнику бюджетної установи для закупівлі товарно-матеріальних цінностей була видана корпоративна платіжна картка. Оскільки працівник не зміг закупити необхідні ТМЦ, через два дні він повернув картку в бухгалтерію. Чи потрібно в такій ситуації працівнику складати авансовий звіт?
 

Перерозподіл бюджетних асигнувань у розрізі КЕКВ за бюджетною програмою за загальним фондом бюджету: оформляємо правильно

Так, можна.Чи можна перерозподіляти кошти за незахищеними КЕКВ загального фонду державного бюджету, приміром з 2210 на 2240, і як це оформити?
 

Благоустрій території міськради: за яким КФК проводити видатки

Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 06.08.2005 № 2807-IV (далі — Закон про благоустрій) установи та організації забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм на праві власності чи праві користування. Вони зобов’язані утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію (п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону про благоустрій). Одним із елементів об’єктів благоустрою є зелені насадження.Міській раді належить земельна ділянка біля адміністративної будівлі, де розташована безпосередньо міськрада (прибудинкова територія). Улітку проводимо покіс трави на такій ділянці. Утримуємося за рахунок КФК 010116. Чи можна за цим КФК планувати витрати з благоустрою такої території (покіс трави), або все ж такі видатки необхідно здійснювати за КФК 100203?
 

Надаємо школі-інтернату ліцензію на роботу медичного та стоматологічного кабінетів

Відповідно до статті 9 Закону України Про ліцензування певних видів господарської діяльності від 01.06.2000 № 1775-III господарська діяльність з медичної практики підлягає ліцензуванню.Під час перевірки в школі-інтернаті встановлено факт роботи медичного та стоматологічного кабінету без ліцензії. Згідно з випискою з ЄДРПОУ вид економічної діяльності школи-інтернату провадиться за КВЕД 85.31 Загальна середня освіта. Чи потрібно школі-інтернату отримувати ліцензію на роботу медичного та стоматологічного кабінетів? Якщо так, то де таку ліцензію узяти
 

Чи потрібно проводити повторну експертизу при збільшенні обсягів робіт з капремонту

Так, повтору експертизу проектно-кошторисної документації (далі — ПКД) доведеться здійснити. І от чому. Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затверджено постановою КМУ від 11.05.2011 № 560 (далі — Порядок № 560). Порядок № 560 регламентує процедуру проведення експертизи проектної документації (експертиза), зокрема, із капітального ремонту будинків і споруд.Бюджетна установа без проведення процедури закупівлі за державні кошти здійснила капітальний ремонт будівлі. Проектно-кошторисна документація за результатами експертизи отримала позитивний експертний висновок. Та під час ремонту з’ясували, що обсяг робіт варто збільшити задля налагодження частини водогону. Чи потрібно заради цього проводити додаткову експертизу документації і як оформити договір підряду?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook