Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыбухгалтерський облік

Материалы слушателям курсов: "Бухгалтерський облік"

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / Учет в бюджетных учреждениях / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

Предусмотрена ли в конфигурации возможность отражать поступление дополнительных расходов на приобретение запасов, с одновременным отнесением их на себестоимость этих запасов?

Согласно Приказа "Про затвердження Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ" № 947 от 14.11.2013 года пункта 8 и 9 раздела ІІ "Бухгалтерський облік запасів":
 

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Основні засоби не експлуатуються: чи нараховувати амортизацію

Нараховувати амортизацію на літній табір, що на дату балансу не експлуатується, не потрібно у разі його консервації. Пояснимо чому.У бюджетній установі обліковується літній табір, що на дату балансу не експлуатується. Чи нараховувати на нього амортизацію?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Відображаємо нарахування плати за харчування дітей в обліку ДНЗ

Так, правомірні. Пояснимо чому.У дошкільному навчальному закладі встановлено плату за харчування дітей. Проте батьки іноді несвоєчасно оплачували харчування дітей. Тож бухгалтер нарахування такої плати відображав у обліку та фінансовій звітності не щомісяця, а після надходження коштів на рахунок. Фін­інспектори під час ревізії визнали такі дії бухгалтера порушенням і склали протокол про адміністративне правопорушення. Чи правомірні дії фін­інспекторів?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Недостач або лишків матцінностей при інвентаризації не виявлено: чи складати порівняльну відомість

Так, потрібно, до того ж — обов’язково.В установі проводиться інвентаризація. Чи потрібно складати порівняльну відомість результатів інвентаризації, якщо недостач або лишків матеріальних цінностей не виявлено?
 

Вартісна межа для визнання об’єктів основними засобами

Ні, ця норма не впливає на ведення бухгалтерського обліку бюджетними установами.Підпункт 14.1.138 Податкового кодексу України передбачає, що до основних засобів відносяться матеріальні активи, вартість яких перевищує 6000 грн. Чи означає ця норма, що тепер до основних засобів, що перебувають на балансі бюджетних установ, не можна відносити активи вартістю менше 6000 грн.?
 

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

Чи потрібно оприбутковувати пам’ятники під час проведення інвентаризації

Так, правомірні. Пояснимо чому.Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності сільради фінінспекторами було ініційовано інвентаризацію матеріальних цінностей. У результаті проведеної інвентаризації було встановлено неоприбуткування за даними обліку пам’ятника, що знаходився на території сільради. Тож фінінспектори зазначили цей факт як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні дії фінінспекторів?
 

Проектно-кошторисна документація: списувати не можна обліковувати

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (додаток 1 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611) на субрахунку 109 Інші основні засоби обліковують, зокрема, документацію з типового проектування незалежно від вартості.Установа проводила капітальний ремонт даху. При перевірці фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори зазначили, що проектно-кошторисну документацію на проведення цього ремонту слід обліковувати на субрахунку 109 Інші основні засоби. Чи правильно це?
 

Чи можна списати шини, щойно встановивши їх на автомобіль

Відповідно до пункту 31 Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затверд­женої наказом Державного казначейства України від 08.12.2000 № 125, автомобільні шини обліковують на субрахунку 238 Запасні частини до машин і обладнання як і решту запасних частин, призначених для ремонту і заміни спрацьованих частин машин. Тож правила їх обліку аналогічні як і для будь-яких інших запасів установи. Однак списувати їх одразу після встановлення на автомобіль замість старих шин все ж не варто. І для цього є не один аргумент.Підкажіть, будь ласка, чи можна списати нову автомобільну шину, яка придбана на заміну старої, одразу на витрати актом установки, тобто Д-т 802 К-т 675?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Виплата працівнику матеріальної допомоги в наступному році

Ні, такі видатки є незаконними. Пояснимо чому.Відповідно до наказу керівника закладу охорони здоров’я медичній ­сестрі у грудні 2013 року мала бути надана матеріальна допомога. Проте бухгалтер провів нарахування та виплату такої матеріальної допомоги у січні 2014 року. Кредиторську заборгованість на суму матеріальної допомоги станом на 01.01.2014 в органі Казначейства не зареєстровано. Чи законні такі видатки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію

Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?
 

Бухгалтеру / Оренда

Відображаємо нарахування орендної плати в бухгалтерському обліку

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Утім, у зв’язку з несвоєчасним отриманням від орендаря орендної плати відображає в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності її нарахування не щомісяця, як передбачено договором, а після надходження коштів на свій рахунок. За результатами ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори визначили це як порушення і склали протокол про адміністративне правопорушення на головного бухгалтера. Чи правомірні дії фінінспекторів?
 

Визначаємо розмір орендної плати правильно

Так, правомірна. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення. Орендар щомісяця у визначені договором оренди терміни сплачує орендну плату та відшкодовує спожиті комунальні послуги. Проте під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори виявили, що у договорі оренди неправильно визначено цільове призначення орендованого приміщення і, як наслідок, установлено менший розмір орендної плати. Отже, надходження до спеціального фонду кошторису установи занижено. Тож недоотриману суму орендної плати, на їх вимогу, слід відшкодувати. Чи правомірна вимога фінінспекторів?
 

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Ремонт приміщення: контролюємо цільове використання коштів

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа підрядним способом відремонтувала власне приміщення. Утім, під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори встановили, що до акта приймання виконаних будівельних робіт включена вартість матеріалів, що не обліковувалися у підрядника. Фінінспектори в акті ревізії визнали це завищенням вартості виконаних робіт та склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні їхні дії?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook