Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыбюджет

Материалы слушателям курсов: "Бюджет": Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Оглавление: бюджет

 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?
 

Військово-транспортний обов’язок: оформляємо передачу транспортного засобу

Для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на особливий період транспортними засобами і технікою установлюється військово-транспортний обов’язок. Він поширюється на центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, установи і організації тощо.Інформацію про транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, внесено до мобілізаційного плану. Як оформити передачу транспортного засобу у разі його залучення на особливий період?
 

На основні засоби повністю нараховано знос: чи нараховувати амортизацію

Варто зазначити, що прямої відповіді на це запитання нормативні акти з бухобліку, у т. ч. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затверджене наказом Мінфіну від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), не містять. Є лише загальна норма. А саме, згідно з пунктом 1 розділу ІV НП(с)БОДС 121 амортизації підлягає вартість, що амортизується.На балансі установи обліковуються основні засоби, на які нараховано 100%-овий знос. Ці основні засоби установа продовжує використовувати. Чи нараховувати на них амортизацію?
 

Матеріально відповідальна особа перебуває на лікарняному: чи можна провести інвентаризацію матеріальних цінностей

Так, але за певних умов.Працівниця захворіла і відкрила лікарняний. Період тривалості лікарняного співпадає із терміном проведення інвентаризації матеріальних цінностей, що прийняті на відповідальне зберігання цією особою. Чи можна провести інвентаризацію за відсутності матеріально відповідальної особи?
 

Відображаємо в обліку марки і марковані конверти

Ні, не потрібно. І ось чому.У грудні 2013 року бюджетна установа придбала марковані конверти і марки. Бухгалтер почав облікувати їх як бланки суворої звітності на субрахунку 331 Грошові документи в національній валюті. Чи потрібно переносити їх вартість на субрахунок 234 Господарські матеріали і канцелярське приладдя у зв’язку з набранням чинності постановою КМУ від 25.12.2013 № 955?
 

На основні засоби повністю нараховано знос: чи може їх переоцінити комісія

Відповідно до пункту 3 розділу III Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку у державному секторі 121 Основні засоби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 12.10.2010 № 1202 (далі — НП(с)БОДС 121), якщо залишкова вартість об’єкта основних засобів суттєво відрізняється від його справедливої вартості на дату балансу, то установа може прийняти рішення про переоцінку цього об’єкта.На балансі установи обліковуються основні засоби. Попри те, що їх залишкова вартість дорівнює нулю, вони продовжують використовуватися. Керівник установи прийняв рішення про переоцінку таких основних засобів. Чи може переоцінку основних засобів провести комісія, створена в установі?
 

Відшкодовуємо витрати на утримання орендованого майна

Так, правомірні1. Пояснимо чому.Сільська рада надає в оренду приміщення у будівлі сільського клубу відділу культури для розміщення бібліотеки. За результатами ревізії діяльності сільської ради працівники фінансової інспекції вимагають, окрім сплати орендної плати відділом культури, відшкодувати сільській раді кошти за спожиті бібліотекою комунальні послуги. Чи правомірні вимоги працівників фінансової інспекції?
 

Чи можна у листопаді на тримісячний строк проавансувати роботи з реконструкції будівлі

Ні, у разі авансування робіт з капітального будівництва у листопаді 2012 року строк такого авансування обмежується терміном до 31 грудня 2012 року. І от чому.Бюджетна установа у листопаді 2012 року отримала бюджетні асигнування на проведення реконструкції будівлі. Чи може установа передбачити у договорі підряду авансування робіт з капітального будівництва на строк, що становить три місяці?
 

Виготовлення і монтаж металевих огорож та воріт: за яким КЕКВ оплачувати та як оприбутковувати

Замовлення на виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт передбачає створення об’єкта основних засобів. Адже згідно з пунктом 1.2 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 (далі — Положення з обліку необоротних активів), об’єктом основних засобів є, зокрема, конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій. До того ж пункт 3.4 Положення з обліку необоротних активів передбачає, що огорожі та інші надвірні споруди, що обслуговують будівлю (сарай, паркан, колодязь), становлять разом із нею один інвентарний об’єкт. Якщо ці будівлі та споруди обслуговують два і більше приміщень, вони вважаються самостійними інвентарними об’єктами.Бюджетна установа замовила виготовлення і монтаж металевої огорожі та воріт у сторонньої організації. Вартість металевої огорожі та воріт становить 98 000 грн. За яким КЕКВ оплачувати виготовлення та монтаж таких конструкцій та на який субрахунок обліку їх оприбуткувати?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Бюджет".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook