Материалы слушателям курсов: "Головний бухгалтер"
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Інвентаризація
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Оприбуткування основних засобів: застосовуємо меморіальний ордер правильно
Бюджетні установи з метою забезпечення єдності бухгалтерського обліку мають використовувати меморіальні ордери відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68 (далі — Інструкція № 68).Який меморіальний ордер потрібно застосовувати для оприбуткування основних засобів та списання копійок?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Звільнення працівника без згоди профспілкового органу: чи можливо
Так, може. Пояснимо чому.Працівника установи звільнено з роботи у зв’язку зі скороченням чисельності працівників без попередньої згоди профспілкового органу. Чи може такий працівник звернутися до суду через порушення його прав?Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Ні, не потрібно. І ось чому.Головний бухгалтер став до роботи у травні 2013 року після виходу з відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Чи може головний бухгалтер працювати на умовах неповного робочого часу
Так, може. Пояснимо чому.Жінка, що перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, хоче продовжувати працювати на своїй посаді — головного бухгалтера установи — на умовах неповного робочого часу. Чи може головний бухгалтер працювати на таких умовах і чи визначена законодавством мінімальна тривалість робочого часу за таких умов?Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Ні, не потрібно. І ось чому.Головний бухгалтер став до роботи у травні 2013 року після виходу з відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Ні, не потрібно. І ось чому.Головний бухгалтер став до роботи у травні 2013 року після виходу з відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Чи може головний бухгалтер працювати на умовах неповного робочого часу
Так, може. Пояснимо чому.Жінка, що перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, хоче продовжувати працювати на своїй посаді — головного бухгалтера установи — на умовах неповного робочого часу. Чи може головний бухгалтер працювати на таких умовах і чи визначена законодавством мінімальна тривалість робочого часу за таких умов?Головбух працює на посаді менше року: чи потрібно оцінювати виконання повноважень
Порядок проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень затверджено наказом Міністерства фінансів України від 01.12.2011 № 1537 (далі — Порядок № 1537).Головний бухгалтер у березні 2013 року був звільнений із бюджетної установи у зв’язку з реорганізацією. У цьому самому місяці його прийняли на роботу в новоутворену установу. Чи потрібно оцінювати виконання своїх повноважень таким бухгалтером?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Просмотреть еще статьи на тему "Головний бухгалтер".
Мы на Facebook