Материалы слушателям курсов: "Контроль": Бухгалтеру
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Державні закупівлі
Бухгалтеру / Звітність
Бухгалтеру / Налог на прибыль
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Інвентаризація основних фондів під час ревізії: чи включати до складу комісії ревізора
Так, пункт 4 статті 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII надає право органу державного фінансового контролю вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. У разі ж відмови у проведенні таких інвентаризацій — звернутися до суду щодо спонукання установ до проведення інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом — у присутності понятих та представників установ, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 год. з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.Фінінспектори під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетної установи вимагають провести інвентаризацію її основних фондів. Чи має установа включати до складу інвентаризаційної комісії фінінспекторів?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Чи потрібно погоджувати з фінансовим управлінням рішення про зміни в структурі апарату міської ради
Затверджувати за пропозицією сільського, селищного, міського голови структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів відповідно до Типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання є виключною компетенцією сільських, селищних та міських рад. Тож питання зміни структури апарату міської ради вирішується винятково на пленарних засіданнях міської ради (пп. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР; далі — Закон № 280).Рішенням сесії міської ради вносяться зміни до структури апарату міської ради, а саме: до фінансово-економічного відділу вводять посади 4-х спеціалістів (бухгалтерів) для здійснення бухгалтерського обліку у міських комунальних дошкільних навчальних закладах. Фінансове управління райдержадміністрації відмовляється вносити зміни до структури апарату та зміни до кошторису. Чи вправі вони відмовити, якщо є ухвалене рішення сесії міської ради?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Педпрацівник має 10 років педстажу: як отримати 20%-ву надбавку за вислугу років
Порядок виплати надбавок за вислугу років педагогічним та науково-педагогічним працівникам навчальних закладів і установ освіти затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 № 78 (далі — Порядок № 78).Згідно із трудовою книжкою, що знаходиться у навчальному закладі, викладачеві станом на 1 вересня 2013/2014 навчального року визначений стаж педагогічної роботи 9 років 11 місяців 15 днів (надбавка за вислугу років за цих умов становила 10% до посадового окладу). Чи потрібно працівнику подавати заяву про збільшення розміру такої надбавки, зважаючи на те, що 15.09.2013 у нього буде 10 років педстажу?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Під час ревізії фінінспектори збільшили період, що підлягає перевірці: чи можливо
Так, і ось чому.У закладі охорони здоров’я фінінспектори проводили ревізію фінансово-господарської діяльності. Першого дня вони надали керівнику закладу програму ревізії, у якій як період, що підлягає перевірці, вказано 2014 рік та І півріччя 2015 року. Проте через кілька днів програму ревізії дещо змінили: до періоду перевірки додали ще й 2013 рік. Чи повинен заклад надавати фінінспекторам документи за 2013 рік?Чи мають право фінінспектори перевіряти документи за період, не визначений у програмі ревізії
Так, їхні вимоги — правомірні. І ось чому.В установі проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2013 по 30.06.2014. Під час її проведення фінансові інспектори вимагали надання для ревізії документів за 2012 рік. Чи правомірними були їхні вимоги?Повідомлення про перевірку до установи не надіслано: чи можуть фінінспектори проводити перевірку
Так, правомірні. І ось чому.Працівники органів Держфінінспекції надали бухгалтеру бюджетної установи направлення на перевірку, її програму та посвідчення. У програмі вказана мета перевірки — кредиторська заборгованість станом на 01.03.2014. Чи правомірні дії фінінспекторів, адже повідомлення про початок перевірки вони до установи не надсилали?Бухгалтеру / Проверки контролирующими органами
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами співпала зі щорічною: надаємо правильно
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 50 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III (далі — Закон № 2240) рішення про призначення матеріального забезпечення приймає комісія (уповноважений) з соціального страхування, що створюється в установі.Працівниця установи перебувала у щорічній основній відпустці з 02.06.2014 по 16.06.2014 включно. Після закінчення відпустки до роботи не приступила — надала листок непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами з 12.06.2014. Як правильно — з 12 чи з 17 червня — надати відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами?Просмотреть еще статьи на тему "Контроль".
Мы на Facebook