Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыконтроль

Материалы слушателям курсов: "Контроль": Бухгалтеру

Оглавление: контроль

 

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Бюджетна установа з початку 2013 розпочала процедури закупівлі за ДК 016:2010 — чи буде це порушенням

Враховуючи лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06.02.2013 № 3302-05/4104-12, якщо процедура закупівлі розпочата замовником у період з 31.12.2012 по 28.01.2013 включно за предметом закупівлі, визначеним на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 або ДК 016:2010, подальше здійснення закупівлі за таким предметом відповідає меті Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI та не суперечить принципам здійснення закупівель. Тобто Уповноважений орган не вбачає порушень в діях замовника, який склав річний план закупівель на 2013 рік і розпочав процедури закупівель за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.Чи буде порушенням законодавства у сфері державних закупівель, якщо бюджетна установа, починаючи з 01.01.2013, склала річний план закупівель на 2013 рік і почала процедури закупівель за ДК 016:2010, тобто до дати внесення змін до Порядку № 921?
 

Бухгалтеру / Звітність

Відповідальність за неподання звітності з ПДФО

Згідно з пунктом 119.2 Податкового кодексу України (ПК) неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 грн.Яка відповідальність передбачена за неподання, подання не у повному обсязі або з помилками звітності про суми доходів, нарахованих на користь платників податків, та суми утриманого з них ПДФО?
 

Бухгалтеру / Налог на прибыль

Общие положения

Налог на прибыль является общегосударственным налогом (п.9.1 ст.9 НКУ).
 

Общие положения

Налог на прибыль является общегосударственным налогом (п.9.1 ст.9 НКУ).
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Інвентаризація основних фондів під час ревізії: чи включати до складу комісії ревізора

Так, пункт 4 статті 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII надає право органу державного фінансового контролю вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. У разі ж відмови у проведенні таких інвентаризацій — звернутися до суду щодо спонукання установ до проведення інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом — у присутності понятих та представників установ, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 год. з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.Фінінспектори під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетної установи вимагають провести інвентаризацію її основних фондів. Чи має установа включати до складу інвентаризаційної комісії фінінспекторів?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Чи потрібно погоджувати з фінансовим управлінням рішення про зміни в структурі апарату міської ради

Затверджувати за пропозицією сільського, селищного, міського голови структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів відповідно до Типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання є виключною компетенцією сільських, селищних та міських рад. Тож питання зміни структури апарату міської ради вирішується винятково на пленарних засіданнях міської ради (пп. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР; далі — Закон № 280).Рішенням сесії міської ради вносяться зміни до структури апарату міської ради, а саме: до фінансово-економічного відділу вводять посади 4-х спеціалістів (бухгалтерів) для здійснення бухгалтерського обліку у міських комунальних дошкільних навчальних закладах. Фінансове управління райдержадміністрації відмовляється вносити зміни до структури апарату та зміни до кошторису. Чи вправі вони відмовити, якщо є ухвалене рішення сесії міської ради?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Педпрацівник має 10 років педстажу: як отримати 20%-ву надбавку за вислугу років

Порядок виплати надбавок за вислугу років педагогічним та науково-педагогічним працівникам навчальних закладів і установ освіти затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 № 78 (далі — Порядок № 78).Згідно із трудовою книжкою, що знаходиться у навчальному закладі, викладачеві станом на 1 вересня 2013/2014 навчального року визначений стаж педагогічної роботи 9 років 11 місяців 15 днів (надбавка за вислугу років за цих умов становила 10% до посадового окладу). Чи потрібно працівнику подавати заяву про збільшення розміру такої надбавки, зважаючи на те, що 15.09.2013 у нього буде 10 років педстажу?
 

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Під час ревізії фінінспектори збільшили період, що підлягає перевірці: чи можливо

Так, і ось чому.У закладі охорони здоров’я фінінспектори проводили ревізію фінансово-господарської діяльності. Першого дня вони надали керівнику закладу програму ревізії, у якій як період, що підлягає перевірці, вказано 2014 рік та І півріччя 2015 року. Проте через кілька днів програму ревізії дещо змінили: до періоду перевірки додали ще й 2013 рік. Чи повинен заклад надавати фінінспекторам документи за 2013 рік?
 

Чи мають право фінінспектори перевіряти документи за період, не визначений у програмі ревізії

Так, їхні вимоги — правомірні. І ось чому.В установі проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2013 по 30.06.2014. Під час її проведення фінансові інспектори вимагали надання для ревізії документів за 2012 рік. Чи правомірними були їхні вимоги?
 

Повідомлення про перевірку до установи не надіслано: чи можуть фінінспектори проводити перевірку

Так, правомірні. І ось чому.Працівники органів Держфінінспекції надали бухгалтеру бюджетної установи направлення на перевірку, її програму та посвідчення. У програмі вказана мета перевірки — кредиторська заборгованість станом на 01.03.2014. Чи правомірні дії фінінспекторів, адже повідомлення про початок перевірки вони до установи не надсилали?
 

Бухгалтеру / Проверки контролирующими органами

Проверки органами ГНС

Органы государственной налоговой службы имеют право проводить:Виды проверок. Камеральная проверка. Документальные проверки. Документальная плановая проверка. Документальная внеплановая проверка. Документальная невыездная проверка. Фактическая проверка. Документы
 

Общие положения о проверке контролирующими органами

Мораторий на проверки контролирующими органами. Основания для продления сроков проверок. Основания для приостановления проверки. Когда необходима экспертиза. Требование о представлении документов. Изъятие документов. Права налогоплательщика при проведении проверок. Документы
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах від ФСС з ТВП: виплачуємо з дотриманням строків

Відповідно до частини другої статті 52 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III (далі — Закон № 2240) допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам — у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.Як відомо, несвоєчасність подачі заявок-розрахунків для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів ФСС з ТВП, що призводить до значної заборгованості перед працівниками з виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, є порушенням норм чинного законодавства. Щодо цього під час проведення перевірок неодноразово зауважують фахівці ФСС з ТВП. Як часто бухгалтеру установи слід подавати заявки-розрахунки до робочого органу ФСС з ТВП, аби уникнути таких порушень?
 

Відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами співпала зі щорічною: надаємо правильно

Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 50 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III (далі — Закон № 2240) рішення про призначення матеріального забезпечення приймає комісія (уповноважений) з соціального страхування, що створюється в установі.Працівниця установи перебувала у щорічній основній відпустці з 02.06.2014 по 16.06.2014 включно. Після закінчення відпустки до роботи не приступила — надала листок непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами з 12.06.2014. Як правильно — з 12 чи з 17 червня — надати відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Контроль".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook