Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалысклад

Материалы слушателям курсов: "Склад": Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Оглавление: склад

 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація

Визначення базового місяця у разі переведення на інше місце роботи та збільшення надбавки

Так, базовий місяць зміниться. І от чому.Працівниця звільнена у зв’язку з переведенням на роботу в іншу установу з 01.04.2014. На попередньому місці роботи вона мала базовий місяць — жовтень 2008 року. Її заробітна плата складалася з посадового окладу та надбавки за високі досягнення у праці — 10% від окладу. На новому місці роботи посадовий оклад працівниці не змінився, а надбавка за високі досягнення у праці збільшилася до 50% від окладу. Тому сума підвищення доходу стала більшою, ніж сума індексації. Чи зміниться базовий місяць у цій ситуації?
 

Утримуємо суму зайво нарахованої індексації

Відповідно до статті 1 Закону України Про індексацію грошових доходів населення від 03.07.1991 № 1282-XII індексація грошових доходів населення — встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.Бухгалтер бюджетної установи у 2014 році помилково нарахував працівнику індексацію заробітної плати у більшому розмірі. Чи можна утримати у 2015 році суму зайво нарахованої індексації та які це матиме наслідки під час ревізії?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Один претендент на вакантну посаду держслужбовця: проводимо конкурс

Відповідно до пункту 6 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 (у редакції від 07.09.2012) (далі — Порядок), умови проведення конкурсу в окремому державному органі визначає його керівник, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.Чи можливо проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця в разі, якщо для участі у конкурсі документи подав лише один претендент?
 

Чи потрібно погоджувати з фінансовим управлінням рішення про зміни в структурі апарату міської ради

Затверджувати за пропозицією сільського, селищного, міського голови структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів відповідно до Типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання є виключною компетенцією сільських, селищних та міських рад. Тож питання зміни структури апарату міської ради вирішується винятково на пленарних засіданнях міської ради (пп. 5 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР; далі — Закон № 280).Рішенням сесії міської ради вносяться зміни до структури апарату міської ради, а саме: до фінансово-економічного відділу вводять посади 4-х спеціалістів (бухгалтерів) для здійснення бухгалтерського обліку у міських комунальних дошкільних навчальних закладах. Фінансове управління райдержадміністрації відмовляється вносити зміни до структури апарату та зміни до кошторису. Чи вправі вони відмовити, якщо є ухвалене рішення сесії міської ради?
 

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Складаємо штатний розпис навчального закладу правильно

Як передбачено частиною першою статті 45 Закону України Про загальну середню освіту від 13.05.1999 № 651-ХIV, штатні розписи державних і комунальних загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) незалежно від підпорядкування і типів встановлюються відповідним органом управління освітою на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених Міністерством освіти і науки України. За ними визначають максимальну кількість посад (штатних одиниць).Загальноосвітній навчальний заклад має скласти штатний розпис на новий навчальний рік. Чи можна штатну посаду педагога-організатора замінити на 0,75 штатної одиниці посади заступника директора з навчально-виховної роботи?
 

Надаємо щорічну основну відпустку за другий рік роботи

Так, може. Пояснимо чому.Особа працює в сільській раді на посаді секретаря з 10 липня 2013 року. Щорічну основну відпустку за перший рік роботи їй було надано з 15 січня 2014 року. Чи може така особа отримати щорічну основну відпустку за наступний робочий рік у серпні 2014 року?
 

Визначаємо штатну чисельність працівників ДНЗ, що відкриває групу з короткотривалим перебуванням дітей

Штатний розпис дошкільного навчального закладу (ДНЗ) складають відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів від 04.11.2010 № 1055 (далі — Типові штатні нормативи).У дошкільному навчальному закладі діє 7 груп, режим роботи яких становить 10,5 год. Окрім цього, планується відкрити групу з короткотривалим (3-годинним) перебуванням дітей. Як розрахувати штатну чисельність працівників такого закладу?
 

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Визначення керівного складу навчально-виховного комплексу

Відповідно до пункту 21 Положення про навчально-виховний комплекс дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад, загальноосвітній навчальний заклад — дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 306 (далі — Положення № 306) штатні розписи навчально-виховного комплексу (НВК) встановлює відповідний орган управління освітою на основі Типових штатних нормативів, затверджених МОН за погодженням із Мінфіном.Учасниками навчально-виховного процесу у навчально-виховному комплексі І ступеня є 50 дітей дошкільного та шкільного віку. Яким має бути адміністративний склад у цьому навчальному закладі?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Виплата премії за минулий рік: чи можлив

Так, і ось чому.Бухгалтер бюджетної установи відповідно до наказу керівника нарахував та виплатив у лютому 2014 року премію працівникам за 4-й квартал 2013 року. Утім, перевіряльники під час ревізії зазначили, що за відсутності на 01.01.2014 зареєстрованої в органі Казначейства заборгованості з виплати премії така виплата є незаконною. Чи правильними є такі висновки?
 

Чи виплачуються працівникам відділу швидкої медичної допомоги надбавки за особливий характер та умови праці

Умови оплати праці медичних працівників системи екстреної медичної допомоги визначаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Деякі питання оплати праці медичних працівників системи екстреної медичної допомоги від 27.03.2013 № 199 (далі — Постанова № 199), розробленої на виконання статті 11 Закону України Про екстрену медичну допомогу від 05.07.2012 № 5081-VI (далі — Закон № 5081).Чи відносяться відділи швидкої медичної допомоги районних лікарень до екстреної медичної допомоги та чи мають право працівники швидкої медичної допомоги на надбавки до оплати праці, передбачені для медичних працівників системи екстреної медичної допомоги?
 

Виплата працівнику матеріальної допомоги в наступному році

Ні, такі видатки є незаконними. Пояснимо чому.Відповідно до наказу керівника закладу охорони здоров’я медичній ­сестрі у грудні 2013 року мала бути надана матеріальна допомога. Проте бухгалтер провів нарахування та виплату такої матеріальної допомоги у січні 2014 року. Кредиторську заборгованість на суму матеріальної допомоги станом на 01.01.2014 в органі Казначейства не зареєстровано. Чи законні такі видатки?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Відновлюємо підтвердні документи для авансового звіту

Чинним законодавством не передбачено видачу дубліката фіскального чеку касового апарату. Натомість ми можемо запропонувати такий алгоритм вирішення ситуації.Працівник придбав товарно-матеріальні цінності для бюджетної установи. Проте підтвердний документ (фіскальний чек касового апарату) ним був втрачений. За допомогою яких документів працівник зможе підтвердити здійснені витрати?
 

Надаємо персональні дані для складання адмінпротоколу

Так. І ось чому.Орган Держфінінспекції провів в установі ревізію фінансово-господарської діяльності. Виявлені під час перевірки порушення передбачають адміністративну відповідальність за статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Для складання адмінпротоколу фінінспектори просять надати їм дані про дату, місце народження та проживання, ідентифікаційний номер тих працівників, на яких буде складено адмінпротокол. Чи мають право фінінспектори робити відповідний запит, а установа надавати їм персональні дані працівників?
 

Виправляємо помилки в первинних документах та облікових регістрах

Під час ведення бухгалтерського обліку бухгалтер оформляє велику кількість первинних документів, що підтверджують факт проведення господарських операцій. Також він має узагальнити, систематизувати та відобразити в облікових регістрах отриману з первинних документів інформацію.Підсумовуючи проведені протягом року господарські операції перед складанням річного звіту, бухгалтер знайшов помилку. Як правильно відобразити в бухгалтерському обліку виправлення допущеної помилки і уникнути зауважень контролюючих органів?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Склад".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook