Материалы слушателям курсов: "Установа": Бухгалтеру
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Основні засоби не експлуатуються: чи нараховувати амортизацію
Нараховувати амортизацію на літній табір, що на дату балансу не експлуатується, не потрібно у разі його консервації. Пояснимо чому.У бюджетній установі обліковується літній табір, що на дату балансу не експлуатується. Чи нараховувати на нього амортизацію?Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок
Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?Бухгалтеру / Бюджетний процес
Визначаємо код класифікації доходів бюджету для благодійної допомоги
Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного кодексу України (БК) у складі інших джерел власних надходжень бюджетних установ (другої групи власних надходжень) виділяють, зокрема, підгрупи:Установа отримала від приватного підприємства грошову допомогу в сумі 30 000,00 грн. на ремонт приміщення, а також допомогу у натуральній формі — 10 банок фарби масляної (без зазначення цілей їх використання). За яким кодом бюджетної класифікації відображати ці надходження — 25020100 чи 25020200?Бухгалтеру / Відрядження
Працівник не відзвітував про використання авансу на відрядження: як бути бухгалтеру
Ні, і ось чому.Після повернення із відрядження працівник не здав авансового звіту за отриманий готівкою аванс. Через тиждень він поїхав у нове відрядження, і цього разу бухгалтер авансу йому не надав. Чи вважатиметься така ситуація порушенням установою касової дисципліни?Як направити у відрядження головного лікаря обласної станції переливання крові?
Відповідно до пункту 1 розділу II Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59), працівник установи та організації, що повністю або частково утримуються за рахунок бюджетних коштів (далі — установа), направляється у відрядження керівником цієї установи або його заступником за наказом (розпорядженням).Головному лікарю обласної станції переливання крові потрібно відбути у відрядження. Хто має вирішити питання направлення у відрядження головного лікаря: він сам чи керівник організації вищого рівня — управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації? Крім того, чи має право головний лікар самостійно вирішити питання щодо відшкодування витрат, понесених ним при найманні житлового приміщення, що перевищують граничні суми, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98?Визначаємо документи, які підтверджують витрати на проживання під час відрядження
Відповідно до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, установа за наявності підтвердних документів (в оригіналі) відшкодовує в межах граничних сум витрат на найм житлового приміщення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98, витрати відрядженим працівникам на найм житлового приміщення з розрахунку вартості одного місця у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні за кожну добу такого проживання з урахуванням включених до рахунків на оплату вартості проживання витрат на користування телефоном (крім витрат на службові телефонні розмови), холодильником, телевізором та інших витрат.Працівник установи, перебуваючи у відрядженні, проживав у готелі. До авансового звіту він не додав рахунок з готелю, а лише квитанцію про оплату за проживання, яка не ідентифікує юридичну особу — надавача послуги. У відшкодуванні витрат на проживання йому було відмовлено. Які документи повинен надати працівник до бухгалтерії для підтвердження витрат на проживання?Працівник проживає і працює в різних населених пунктах: оплачуємо проїзд на відрядження
Звичайно, в документах на відрядження вказують той населений пункт, у якому розташована гімназія. Пояснимо чому.Учитель Яснополянської гімназії їде у відрядження до Житомира. Наказом на відрядження йому визначено оплату проїзду з с. Ясна Поляна до Житомира та у зворотному напрямку. Утім, учитель проживає в іншому населеному пункті. Який населений пункт (за місцем проживання чи роботи) слід зазначити у документах на відрядження, щоб правильно оплатити учителю проїзд до місця відрядження?Працівник придбав квиток для проїзду у вагоні 1-го класу: чи відшкодовується вартість такого квитка
Так, і ось чому.Працівника направили у службове відрядження до іншого населеного пункту. Не погодивши із керівником, він придбав квиток для проїзду до місця відрядження у вагоні 1-го класу. Чи може установа компенсувати працівнику вартість квитка?Невідшкодування витрат на проживання під час відрядження: чи можливо
Так, можна. І ось чому.Керівник установи направив працівника у відрядження до іншого населеного пункту з дотриманням умови щоденного повернення до місця його постійної роботи. З кошторисом витрат працівника ознайомили. Після повернення з відрядження працівник надав авансовий звіт, до якого приклав рахунок готелю. Чи можна в такій ситуації не відшкодовувати працівнику витрати на проживання у готелі?Чи можна задля придбання квитків видати кошти за 30 днів до відрядження?
Згідно з постановою КМУ Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98 та Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59, перед від’їздом працівника у відрядження установа забезпечує його коштами (авансом) для здійснення поточних витрат під час службового відрядження у межах суми, визначеної на оплату проїзду, найм житлового приміщення і добові витрати.Працівнику бюджетної установи доводиться часто планово виїжджати у відрядження. Однак через отримання авансу за день до відрядження виникають проблеми з попереднім придбанням квитків, особливо в літній період. Чи можливе надання авансу за 30–45 днів до початку відрядження тільки для попереднього придбання проїзних квитків?Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати
Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?Бухгалтеру / Власні надходження
Завершення бюджетного періоду: як упорядкувати надходження до спецфонду
Так, і це слід зробити негайно.Установа фінансується за помісячним планом використання бюджетних коштів. Станом на 01.12.2014 власних надходжень надійшло менше, ніж заплановано кошторисом на 2014 рік. Чи потрібно вносити зміни до кошторису та коригувати планові показники?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти
Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?Чи розміщувати на веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель
Відповідно до пункту 1 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 922, річний план закупівель складається щодо закупівель, очікувана вартість яких дорівнює або більше сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про держзакупівлі).Бюджетна установа затвердила річний план державних закупівель та додаток до нього. Чи потрібно оприлюднувати на власному веб-сайті установи додаток до річного плану державних закупівель?Чи проводити тендер, якщо вартість будівельних робіт на двох окремих будівлях перевищує 1 млн. грн.
Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у т. ч. геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Чи потрібно поводити процедури державних закупівель, якщо бюджетна установа планує провести ремонт 10 кабінетів адміністративної будівлі, а також провести реконструкцію даху окремої господарської будівлі (котельні), якщо вартість ремонту кабінетів — 600 тис. грн., а реконструкції даху котельні — 450 тис. грн., тобто разом вартість робіт становитиме 1,05 млн. грн.?Чи можна в документації конкурсних торгів не зазначати обсяг закупівлі консультаційних послуг
Перелік складових, які повинні міститися в документації конкурсних торгів (далі — ДКТ), визначено частиною другою статті 22 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі). ДКТ повинна містити, зокрема: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; проект договору або основні умови, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю.Бюджетна установа закуповує консультаційні послуги. Водночас неможливо чітко визначити обсяг таких послуг на рік, позаяк його буде сформовано відповідно до потреби, що виникатиме упродовж року. Як визначити обсяг предмета закупівлі?Чи проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлю здійснюють відповідно до річного плану. Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, в річному плані закупівель вказується очікувана вартість предмета закупівлі. При цьому Законом про закупівлі не встановлено обов’язку складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів) (див. роз’яснення Мінекономрозвитку від 17.11.2011 № 3302-25/14028-08).Бюджетна установа на початку року провела закупівлю товарів відповідно до тимчасового кошторису на суму 90 тис. грн. Після затвердження кошторису на закупівлю таких же товарів виділено ще 80 тис. грн. Враховуючи, що загальна сума на рік становить 170 тис грн., чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково виділених коштів?Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?Бухгалтеру / Звітність
Перейти к разделу Бухгалтеру / Звітність
Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Перейти к разделу Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Перейти к разделу Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Бухгалтеру / Оренда
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оренда
Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Перейти к разделу Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Просмотреть еще статьи на тему "Установа".
Мы на Facebook