Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыфінансування

Материалы слушателям курсов: "Фінансування"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Поточні та капітальні видатки ДНЗ коштом сільського бюджету

У 2015 році дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) фінансується за рахунок субвенції з районного бюджету сільському бюджету. Кошторис на 2015 рік в обсязі цієї субвенції затверджує сільська рада.На утриманні сільської ради перебуває, зокрема, дошкільний навчальний заклад. Перед початком зимового періоду за рішенням сесії сільської ради з сільського бюджету виділено кошти на:
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Cубвенція районному бюджету із сільського для індексації зарплати працівників сільського медзакладу

Ні, і ось чому.Голова районної ради відмовляється підписувати договір про умови надання субвенції, виділеної з сільського бюджету районному на виплату індексації заробітної плати працівникам медзакладу, розташованого на території сільради. Свою відмову він аргументує тим, що рішення сільської ради суперечить частині другій статті 85 Бюджетного кодексу України, яка забороняє фінансування бюджетної установи одночасно з різних бюджетів. Чи правомірною є відмова голови районної ради?
 

Утримання дошкільного навчального закладу коштом сільського бюджету

Насамперед слід зауважити, що обсяг субвенції з районного бюджету сільському для проведення видатків на фінансування дошкільного навчального закладу не може бути меншим відповідних затверджених видатків сільського бюджету на 2014 рік. Якщо обсяг цієї субвенції є меншим — то це є порушенням вимог абзацу п’ятого пункту 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК), а тому сільська рада зобов’язана звернутись до відповідної районної ради щодо збільшення обсягу зазначеної субвенції.Для фінансування дошкільного навчального закладу сільській раді надається субвенція з районного бюджету, але її не вистачає для забезпечення в повному обсязі оплати праці та енергоносіїв. Чи має право сільська рада фінансувати дошкільний навчальний заклад з вільного залишку, що склався на 01.01.2015, або за рахунок перевиконання сільського бюджету?
 

Бухгалтеру / Відрядження

Зменшення добових на відрядження: чи можливо

Ні, не можна. Пояснимо чому.У бюджетної установи наприкінці року не вистачає коштів, запланованих за КЕКВ 2250 Видатки на відрядження. Чи можна за таких умов виплачувати добові на відрядження в межах України в сумі, меншій 30 грн.?
 

Бухгалтеру / Власні надходження

Власні надходження бюджетних установ: плануємо правильно

Так, потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа надає платні послуги та, відповідно, отримує надходження до спеціального фонду. Окрім цього, установа отримує благодійні внески. Чи потрібно під час складання проекту кошторису включати до розрахунків суму доходів спеціального фонду за кожним джерелом доходів?
 

Благодійна допомога органу державної влади: чи можливо

Запитання не просте, і ось чому.Комерційна установа у зв’язку з ліквідацією виявила бажання передати на баланс центральному органу виконавчої влади (територіальний орган Пенсійного фонду України) матеріальні цінності. Чи може ЦОВВ прийняти такі цінності?
 

Передплачуємо періодичні видання за благодійні внески

Так, може. Пояснимо чому.Чи може бюджетна установа передплатити періодичні видання за рахунок коштів, які надійшли як благодійний внесок?
 

Зменшення плати за харчування дітей коштом благодійників: чи можливо

Підпунктом 18 пункту 1 Переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796, забезпечення харчуванням дітей у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах (далі — ДНЗ) з частковою оплатою відповідно до законодавства віднесено до платних послуг у сфері освітньої діяльності.Дитячий садок отримав благодійну допомогу від сторонніх юридичних осіб. Чи можна за рахунок таких коштів зменшити розмір батьківської плати за харчування?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Як провести закупівлі у I кварталі 2014 року

Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 40 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку, коли дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.Бюджетною установою затверджено тимчасовий кошторис на I квартал 2014 року. Чи можна розпочати процедуру закупівлі, адже Держбюджет-2014 прийнято із запізненням, а про забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у 2014 році потрібно подбати вже зараз?
 

Чи потрібно на власному веб-сайті оприлюднювати додаток до річного плану закупівель

Згідно з абзацом другим частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель та зміни до нього замовник оприлюднює шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.Річний план закупівель повинен бути оприлюднений у мережі інтернет. Чи потрібно оприлюднювати додаток до річного плану закупівель та чи обов’язково зазначати при оприлюдненні очікувану вартість закупівель?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків

Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Благоустрій території міськради: за яким КФК проводити видатки

Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 06.08.2005 № 2807-IV (далі — Закон про благоустрій) установи та організації забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм на праві власності чи праві користування. Вони зобов’язані утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію (п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону про благоустрій). Одним із елементів об’єктів благоустрою є зелені насадження.Міській раді належить земельна ділянка біля адміністративної будівлі, де розташована безпосередньо міськрада (прибудинкова територія). Улітку проводимо покіс трави на такій ділянці. Утримуємося за рахунок КФК 010116. Чи можна за цим КФК планувати витрати з благоустрою такої території (покіс трави), або все ж такі видатки необхідно здійснювати за КФК 100203?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Як відображати у довідці про надходження в натуральній формі благодійну допомогу у вигляді обладнання та послуг з його доставки та монтажу

Відповідно до пункту 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.Дитсадку подарували дитячий майданчик, але в акті прийому-передачі, окрім гойдалок, ще зазначена вартість їх монтажу та доставки. Як в такому разі складати Довідку про надходження в натуральній формі: вносити на загальну суму за КЕКВ 3110 або розбивати за КЕКВ 3110 вартість гойдалок та за КЕКВ 2240 вартість їх монтажу й доставки?
 

Чи можна у листопаді на тримісячний строк проавансувати роботи з реконструкції будівлі

Ні, у разі авансування робіт з капітального будівництва у листопаді 2012 року строк такого авансування обмежується терміном до 31 грудня 2012 року. І от чому.Бюджетна установа у листопаді 2012 року отримала бюджетні асигнування на проведення реконструкції будівлі. Чи може установа передбачити у договорі підряду авансування робіт з капітального будівництва на строк, що становить три місяці?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба

Педагогічна діяльність як державна служба: чи можливо

Поняття державної служби, як вбачається із норм Закону України Про державну службу від 16.12.1993 № 3723-XII (далі — Закон про держслужбу), поєднує найголовніші елементи змісту службової діяльності: державна служба в Україні — це професійна діяльність осіб, що займають посади в державних органах та їх апараті; зміст діяльності державних службовців полягає в практичному виконанні завдань і функцій держави; основними функціями державних службовців є здійснення організаційно-розпорядчих та консультативних функцій; особливістю державної служби є оплата праці осіб, що на ній перебувають, винятково з державних коштів.Питання щодо надання статусу державних службовців педагогічним і науково-педагогічним працівникам — не нове. Та чи виправдане воно і як наразі підкріплено законодавчо?
 

Встановлення чергового рангу державному службовцю

Статтею 15 Закону України Про службу в органах місцевого самоврядування від 07.06.2001 № 2493-III визначено, що ранги присвоюються відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації, результатів роботи у межах відповідної категорії посад.У листопаді 2011 року державного службовця прийнято на роботу до виконкому міської ради за конкурсом та встановлено йому 15-й ранг державного службовця. У листопаді 2013 року, звернувшись із проханням переглянути встановлений ранг, він отримав відмову. Чи встановлено законодавством строк для перегляду рангів?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Нараховуємо зарплату бюджетникам у січні — лютому 2014 року

Відповідно до статті 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2014 рік від 16.01.2014 № 719-VII мінімальна заробітна плата у 2014 році становитиме: із 1 січня — 1218 грн., із 1 липня —1250 грн., із 1 жовтня — 1301 грн.До редакції продовжують надходити запитання щодо встановлення окладів працівникам, оплата праці яких здійснюється за ЄТС. Із 01.12.2013 розмір мінімальної заробітної плати змінився, а розрахунковий посадовий оклад працівника 1-го тарифного розряду — ні. Які оклади встановлювати працівникам, оплата праці яких здійснюється за ЄТС, у січні — лютому 2014 року?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Нараховуємо зарплату бюджетникам у січні — лютому 2014 року

Відповідно до статті 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2014 рік від 16.01.2014 № 719-VII мінімальна заробітна плата у 2014 році становитиме: із 1 січня — 1218 грн., із 1 липня —1250 грн., із 1 жовтня — 1301 грн.До редакції продовжують надходити запитання щодо встановлення окладів працівникам, оплата праці яких здійснюється за ЄТС. Із 01.12.2013 розмір мінімальної заробітної плати змінився, а розрахунковий посадовий оклад працівника 1-го тарифного розряду — ні. Які оклади встановлювати працівникам, оплата праці яких здійснюється за ЄТС, у січні — лютому 2014 року?
 

Чи виплачуються працівникам відділу швидкої медичної допомоги надбавки за особливий характер та умови праці

Умови оплати праці медичних працівників системи екстреної медичної допомоги визначаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України Деякі питання оплати праці медичних працівників системи екстреної медичної допомоги від 27.03.2013 № 199 (далі — Постанова № 199), розробленої на виконання статті 11 Закону України Про екстрену медичну допомогу від 05.07.2012 № 5081-VI (далі — Закон № 5081).Чи відносяться відділи швидкої медичної допомоги районних лікарень до екстреної медичної допомоги та чи мають право працівники швидкої медичної допомоги на надбавки до оплати праці, передбачені для медичних працівників системи екстреної медичної допомоги?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Чи сплачують бюджетні установи земельний податок при здачі в оренду приміщень

Ні, не повинні. Пояснимо чому.Бюджетна установа має на балансі 4-поверхову будівлю і земельну ділянку. Відповідно до рішення органу вищого рівня два поверхи будівлі було надано в оренду іншій бюджетній установі. Чи повинні ці установи сплачувати земельний податок?
 

В оренду здається частина приміщення: сплачувати чи ні плату за землю

Податковим кодексом України (ПК) визначено, що до платників плати за землю належать власники земельних ділянок та землекористувачі (ст. 269.1), а об’єктом оподаткування є, зокрема, земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні (пп. 270.1.1).Навчальний заклад здає частину приміщення в оренду юридичній ­особі (небюджетній організації). Чи потрібно нараховувати плату за землю?
 

Бухгалтеру / Соціальне страхування

Донараховуємо суми допомоги по вагітності та пологах за раніше профінансованим листком непрацездатності

Відповідно до статей 38 і 39 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу.Бухгалтерія установи у вересні 2013 року самостійно виявила помилку — працівниці недоплатили допомогу по вагітності та пологах. Період непрацездатності — 08.02.2013–13.06.2013. Як здійснити доплату, якщо цей страховий випадок вже профінансований ФСС з ТВП у липні 2013 року?
 

Допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах від ФСС з ТВП: виплачуємо з дотриманням строків

Відповідно до частини другої статті 52 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням від 18.01.2001 № 2240-III (далі — Закон № 2240) допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам — у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.Як відомо, несвоєчасність подачі заявок-розрахунків для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів ФСС з ТВП, що призводить до значної заборгованості перед працівниками з виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, є порушенням норм чинного законодавства. Щодо цього під час проведення перевірок неодноразово зауважують фахівці ФСС з ТВП. Як часто бухгалтеру установи слід подавати заявки-розрахунки до робочого органу ФСС з ТВП, аби уникнути таких порушень?
 

Нас находят: згідно бк фінансувати днз


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook