Материалы слушателям курсов: "24": Бухгалтеру
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
Бухгалтеру / Бухгалтерський облік
Облік особистих речей працівників: визначаємо позабалансовий рахунок
Особисті речі працівника, якими він користується під час роботи, установа має взяти на відповідальне зберігання. Відповідальне зберігання, керуючись частиною першою статті 936 Цивільного кодексу України (ЦК), оформляють договором зберігання. Тож перш ніж взяти на облік особисті речі працівника, установа має укласти з ним договір зберігання.На якому рахунку обліковувати особисті речі працівника, якими він користується під час роботи? Як правильно відображати їх вартість у фінансовій звітності?Бухгалтеру / Бюджетний процес
Зменшення бюджетних асигнувань за загальним фондом: чи правомірно
Так, правомірно. Пояснимо чому.У загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) кошти, що надійшли як благодійні внески від батьків на придбання меблів, витратили на ремонт приміщення. Під час ревізії в ЗНЗ фінінспектори такі витрати трактували як нецільове використання бюджетних коштів і, відповідно, порушення бюджетного законодавства. На підставі виписаної фінінспекторами довідки про порушення бюджетного законодавства керівник органу Держфінінспекції прийняв рішення про зупинення у ЗНЗ операцій з бюджетними коштами за загальним фондом на суму нецільового використання благодійних внесків. Чи правомірно це?Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати
Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.Бухгалтеру / Відрядження
Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати
Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?Як табелювати працівника, який відпрацював повний робочий день та від’їжджає у відрядження?
Відповідно до пункту 4 розділу ІІ Порядок відрядження в межах України Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59, за кожний день (включаючи день вибуття та день прибуття) перебування працівника у відрядженні в межах України, враховуючи вихідні, святкові й неробочі дні та час перебування в дорозі (разом з вимушеними зупинками), йому виплачуються добові в межах сум, затверджених постановою Кабінету Міністрів України Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів від 02.02.2011 № 98.У працівника робочий день триває з 8.00 до 17.00. На 17.00 у зв’язку зі службовою потребою він повинен бути в іншому місті, і як наслідок, керівник установи в кінці робочого дня направляє працівника у відрядження. З відрядження він повернеться близько 24-ї години, а наступного дня знову вийде на роботу. Як табелювати працівника у такому випадку?Бухгалтеру / Власні надходження
Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?Бухгалтеру / Державні закупівлі
Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами
Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?Бухгалтеру / Звітність
Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Корпоративна платіжна картка не використовувалась: чи потрібно звітувати
Ні, не потрібно. І ось чому.Працівнику бюджетної установи для закупівлі товарно-матеріальних цінностей була видана корпоративна платіжна картка. Оскільки працівник не зміг закупити необхідні ТМЦ, через два дні він повернув картку в бухгалтерію. Чи потрібно в такій ситуації працівнику складати авансовий звіт?Благоустрій території міськради: за яким КФК проводити видатки
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 06.08.2005 № 2807-IV (далі — Закон про благоустрій) установи та організації забезпечують благоустрій земельних ділянок, наданих їм на праві власності чи праві користування. Вони зобов’язані утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію (п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону про благоустрій). Одним із елементів об’єктів благоустрою є зелені насадження.Міській раді належить земельна ділянка біля адміністративної будівлі, де розташована безпосередньо міськрада (прибудинкова територія). Улітку проводимо покіс трави на такій ділянці. Утримуємося за рахунок КФК 010116. Чи можна за цим КФК планувати витрати з благоустрою такої території (покіс трави), або все ж такі видатки необхідно здійснювати за КФК 100203?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Інвентаризація основних фондів під час ревізії: чи включати до складу комісії ревізора
Так, пункт 4 статті 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII надає право органу державного фінансового контролю вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. У разі ж відмови у проведенні таких інвентаризацій — звернутися до суду щодо спонукання установ до проведення інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом — у присутності понятих та представників установ, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 год. з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.Фінінспектори під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетної установи вимагають провести інвентаризацію її основних фондів. Чи має установа включати до складу інвентаризаційної комісії фінінспекторів?Реставрація музейного предмета: оплачуємо без проведення експертизи
Згідно із абзацом 12 статті 1 Закону України Про музеї та музейну справу від 29.06.1995 № 249/95-ВР (далі — Закон про музеї) до музейних предметів відносять культурні цінності, якість або особливі ознаки яких роблять необхідним для суспільства їх збереження, вивчення та публічне представлення.Музей проводить реставрацію музейного предмета, а саме картини та надгробка. За яким КЕКВ проводити таку реставрацію? Якщо це капітальні видатки, то чи потрібно отримувати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо проектно-кошторисної документації.Як оприбуткувати матцінності, отримані як благодійна допомога
Відповідно до частини четвертої статті 13 Бюджетного Кодексу України благодійні внески, гранти та дарунки належать до першої підгрупи другої групи власних надходжень. Як правило, розпорядники бюджетних коштів не планують у кошторисі надходження благодійних внесків.Бюджетна установа (інтернат) отримав благодійну допомогу на суму 84 000 грн. (35 спецзасобів для пересування інвалідів ціною 2400 грн. за од.). Як правильно оприбуткувати такі засоби?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Інші питання
Відрахування із заробітної плати працівника незаконно виплачених сум
Ні, не можна. Пояснимо чому.Кухарю дошкільного навчального закладу (ДНЗ) виплачували доплату за роботу у важких і шкідливих умовах праці без проведення атестації робочого місця. Утім, під час ревізії фінансово-господарської діяльності ДНЗ фінінспектори визнали нарахування такої доплати незаконним внаслідок неправильного застосування нормативно-правових актів. А за результатами ревізії до установи направили вимоги про відшкодування незаконно витрачених бюджетних коштів. Чи можна відрахувати із заробітної плати працівника незаконно виплачені суми без його згоди?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Державна служба
Звільнення держслужбовця: факту отримання неправомірної вигоди немає
Згідно зі статтею 32 Кодексу законів про працю України (КЗпП) переведення працівника в іншу установу допускається лише за згодою працівника. На практиці таке переведення інакше класифікується — як звільнення працівника у зв’язку з переведенням, за його згодою, в іншу установу (п. 5 ст. 36 КЗпП). Обов’язковою умовою для переведення працівника в іншу установу також є згода керівника установи, до якої бажає перевестися працівник. Тому керівник установи, до якої переводиться працівник, надсилає керівнику установи, з якої звільняється працівник, лист-клопотання про звільнення.Особа, яка на сьогодні обіймає посаду фінінспектора одного з територіальних органів Держфінінспекції, має намір звільнитися у зв’язку із переведенням в іншу установу. Керівництво ДФІ відмовляє у звільненні, мотивуючи таким: особам, уповноваженим на виконання функцій держави, згідно із статтею 10 Закону України Про засади запобігання та протидії корупції забороняється укладати трудові договори (контракти) з установами, якщо ці особи здійснювали повноваження з контролю, нагляду або підготовки чи прийняття відповідних рішень щодо діяльності цих установ. Чи правомірні дії керівництва ДФІ, якщо така особа протягом останніх 12 місяців на перевірку цієї установи не направлялася?Чи вносити до колективного договору норми трудового законодавства
Так, обов’язково. Пояснимо чому.Чи обов’язково бюджетна установа має вносити до колективного договору норми трудового законодавства, адже вони є в законодавстві?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта
Визначаємо тривалість щорічної основної відпустки керівника гуртка ДНЗ
Частиною першою статті 6 Закону України Про відпустки від 15.11.1996 № 504/96-ВР (далі — Закон про відпустки) передбачено, що щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору.Якої тривалості має бути надана щорічна основна відпустка керівнику гуртка дошкільного навчального закладу?Інформуємо орган ДФС про прийняття на роботу нового працівника
Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України працівника не може бути допущено до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.Працівниці з 26.01.2015 надано відпустку для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. На її місце прийнято нового працівника за строковим трудовим договором. В якій формі потрібно інформувати орган ДФС про таке прийняття?Надбавка за складність і напруженість у роботі: установлюємо суміснику
Так, і ось чому.Заступника директора спортивної школи прийняли на роботу за сумісництвом. Йому призначили надбавку в розмірі 50% посадового окладу за складність і напруженість в роботі. Чи правомірно це?Установлюємо працівникам доплати за вчене звання та науковий ступінь
Установлення працівникам вищих навчальних закладів ІІІ–IV рівнів акредитації доплат за вчені звання та наукові ступені регламентується наказом Міністерства освіти і науки України Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ від 26.09.2005 № 557 (далі — Наказ № 557).Працівник займає посаду доцента у ВНЗ ІІІ–IV рівнів акредитації на умовах сумісництва на 0,25 ставки. Чи належать йому доплати за вчене звання та науковий ступінь кандидата наук на 0,25 ставки на посаді асистента?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Перейти к разделу Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я
Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Перейти к разделу Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Бухгалтеру / Податки і збори
Перейти к разделу Бухгалтеру / Податки і збори
Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Перейти к разделу Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальні гарантії
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Перейти к разделу Бухгалтеру / Соціальне страхування
Просмотреть еще статьи на тему "24".
Мы на Facebook