Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеруДержавні закупівлі

Бухгалтеру /
Державні закупівлі

Оглавление

Інформуємо учасників, пропозиції конкурсних торгів яких відхилено

Замовники зобов’язані поінформувати учасників, що не стали переможцями торгів, про результати торгів. Законодавством не визначено, як потрібно це здійснити. Враховуючи зазначене, яку інформацію потрібно включити до такого повідомлення?

 

Замовники зобов’язані поінформувати учасників, що не стали переможцями торгів, про результати торгів. Законодавством не визначено, як потрібно це здійснити. Враховуючи зазначене, яку інформацію потрібно включити до такого повідомлення?

Відповідно до частини другої статті 31 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам — письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Оскільки форму повідомлення учасників про результати торгів не встановлено, зазначений документ замовник складає самостійно довільної форми із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Крім того, відповідно до частини другої статті 29 Закону про закупівлі учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення комітетом з конкурсних торгів.

Отже, замовник, надсилаючи учаснику, пропозицію якого відхилено, повідомлення про результати конкурсних торгів, також може включити до нього аргументовані підстави відхилення пропозиції такого учасника.


Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

Мы на Facebook