Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиРуководителю

Ключові тренди мобільних додатків у 2024 році

Ключові тренди мобільних додатків у 2024 році

Неігрові додатки та електронна комерція

Додатки для здоров?я та редактори

 

Буквально протягом 10 років мобільні додатки стали самостійним напрямком та перетворилися на незамінний інструмент для будь-якого бізнесу, а їх кількість на смартфонах простих користувачів постійно зростає. Експерти спрогнозували подальший розвиток цієї галузі, виділивши декілька вже сформованих трендів, за якими варто спостерігати.

Неігрові додатки та електронна комерція

Згідно зі статистикою, все більше користувачів витрачають кошти на додатки, які не є ігровими. Зокрема якщо у 2014 році за різними оцінками сума складала близько 3 млрд доларів, то за підсумками 2023 року піднялася вже до 64. До таких додатків зазвичай відносяться різноманітні сервіси, що не пов?язані безпосередньо з мобільними іграми. У той самий час до ігрових за своїм типом не відносяться додатки онлайн казино. Наприклад, мобільний додаток з промовистим закликом грай в VIP Casino передбачає азартні розваги, що є окремим видом ігор.

Впевнене збільшення прибутку таких додатків з кожним роком не залишає сумнівів, що їх позиції будуть змінюватися й надалі. Якщо на початку розробники не до кінця розуміли, як монетизувати прибуток, то з появою підписочного сервісу змінили потенціал прибутку та відкрили перспективи для рекламодавців.

Що стосується електронної комерції, то зростання цього сегменту також безпідставне, адже за підсумками 2023 року саме ринок мобільної склав близько 60% ринку електронної комерції, а аналітики відзначають, що користувачі частіше здійснюють покупки саме за допомогою смартфона.

Додатки для здоров?я та редактори

Епоха соціальних мереж та напрямок SMM та збільшення присутності візуального контенту відкривають великі перспективи для фото та відео редакторів. Обидві ці категорії показали неабиякий прибуток за підсумками минулого року, тож слід чекати і на збільшення пропозицій в електронних магазинах.

Окрему категорію утворюють додатки на базі штучного інтелекту, які є інструментами для роботи з текстом або тим самим аудіо та візуальним контентом. Цей тренд вважається відносно молодим, проте найперспективнішим серед згаданих.

Популярність додатки для здоров?я пов?язують із популярністю різноманітних гаджетів серед користувачів смартфонів:

Окрім своїх базових функцій розробники традиційно супроводжують нові моделі здатністю до поглибленого слідкування за здоров?ям, в чому незамінним інструментом стають саме окремі додатки. Мобільні застосунки з категорії mHealth сьогодні демонструють зростання в середньому на 24% за рік.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook