Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыпорядок

Материалы слушателям курсов: "Порядок": Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Оглавление: порядок

 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Придбаваємо твердопаливні котли: обліковуємо та оплачуємо з урахуванням новацій в обліку

З 6 серпня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ (далі — Наказ № 611), яким, зокрема, затверджено нові:Сільська рада планує придбати твердопаливні котли. За яким субрахунком обліковувати та за яким КЕКВ оплачувати таке придбання?
 

Списуємо непридатні основні засоби

Механізм списання майна для установ та організацій, а також установ та організацій, які перебувають у віданні Національної академії наук і галузевих академій наук, визначений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314 (далі — Порядок № 1314). Бюджетна установа повинна діяти за такою схемою:На балансі бюджетної установи обліковуються основні засоби (навчальні кінофільми, магнітні диски і стрічки, касети), які є морально та фізично зношеними, непридатними для подальшого використання. Яка схема списання таких основних засобів?
 

Військово-транспортний обов’язок: оформляємо передачу транспортного засобу

Для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на особливий період транспортними засобами і технікою установлюється військово-транспортний обов’язок. Він поширюється на центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, установи і організації тощо.Інформацію про транспортний засіб, що перебуває на балансі установи, внесено до мобілізаційного плану. Як оформити передачу транспортного засобу у разі його залучення на особливий період?
 

Об’єкти житлового фонду: чи індексуємо вартість на 1 січня 2014 року

Ні, не потрібно. Пояснимо чому.Бюджетна установа має на балансі об’єкти житлового фонду. Чи потрібно проводити індексацію балансової вартості таких об’єктів станом на 1 січня 2014 року?
 

Реставрація музейного предмета: оплачуємо без проведення експертизи

Згідно із абзацом 12 статті 1 Закону України Про музеї та музейну справу від 29.06.1995 № 249/95-ВР (далі — Закон про музеї) до музейних предметів відносять культурні цінності, якість або особливі ознаки яких роблять необхідним для суспільства їх збереження, вивчення та публічне представлення.Музей проводить реставрацію музейного предмета, а саме картини та надгробка. За яким КЕКВ проводити таку реставрацію? Якщо це капітальні видатки, то чи потрібно отримувати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо проектно-кошторисної документації.
 

Печатки і штампи: як обліковувати та використовувати

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу від 15.04.2014 № 1206-VII (далі — Закон № 1206) внесені зміни до низки кодексів та законів України. Ці зміни спрямовані, зокрема, на перехід до добровільного використання печаток суб’єктами господарювання приватного права. Закон № 1206 набрав чинності 30.10.2014.Якщо порядок знищення печаток і штампів на сьогодні не встановлено, чи може бюджетна установа визначити його на власний розсуд? Чи стосується Закон № 1206 бюджетних установ?
 

За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти

Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?
 

Як відображати у довідці про надходження в натуральній формі благодійну допомогу у вигляді обладнання та послуг з його доставки та монтажу

Відповідно до пункту 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.Дитсадку подарували дитячий майданчик, але в акті прийому-передачі, окрім гойдалок, ще зазначена вартість їх монтажу та доставки. Як в такому разі складати Довідку про надходження в натуральній формі: вносити на загальну суму за КЕКВ 3110 або розбивати за КЕКВ 3110 вартість гойдалок та за КЕКВ 2240 вартість їх монтажу й доставки?
 

Визначаємо розмір погодинної орендної плати

Відповідно до частини другої статті 19 Закону України Про оренду державного та комунального майна від 10.04.1992 № 2269-XII, для об’єктів, що перебувають у комунальній власності, методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем визначаються органами місцевого самоврядування на тих самих методологічних засадах, як і для об’єктів, що перебувають у державній власності.Бюджетна установа, яка утримується за рахунок місцевого бюджету, здає в оренду частину приміщення. Якими документами потрібно керуватися при розрахунку орендної плати та як визначити розмір погодинної орендної плати?
 

Капітальний ремонт комп’ютера: чи складати кошторис витрат

Так, потрібно, і от чому.Бюджетна установа планує провести капітальний ремонт комп’ютера та придбати для цього запчастини за кодом економічної класифікації видатків 3132. Чи потрібно для проведення такого ремонту складати кошторис витрат?
 

Чи можна у листопаді на тримісячний строк проавансувати роботи з реконструкції будівлі

Ні, у разі авансування робіт з капітального будівництва у листопаді 2012 року строк такого авансування обмежується терміном до 31 грудня 2012 року. І от чому.Бюджетна установа у листопаді 2012 року отримала бюджетні асигнування на проведення реконструкції будівлі. Чи може установа передбачити у договорі підряду авансування робіт з капітального будівництва на строк, що становить три місяці?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Порядок".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook