Переваги та недоліки денного та дистанційного навчання
Оцінюючи останні тенденції еволюції сучасного суспільства можна зробити висновок, що воно є інформаційним. Основою соціально-економічного розвитку даного суспільства є не матеріальне виробництво, а виробництво інформації та знань. Економічний і технологічний розвиток будь-якої країни, добробут її населення пропорційно залежить від рівня освіти, знань, навичок, умінь і кваліфікації активної частини населення даної держави. Наявність високої кваліфікації робить людей більш стійкими до можливих змін типу і профілю роботи, дає їм можливість швидше працевлаштуватися у випадку втрати роботи, робить їх більш гнучкими до зміни ситуації на ринку праці і в економіці країни загалом. Розвиток високих технологій у все більших і більших масштабах підвищує попит на інтелектуальність в освіті людей. Це кардинально змінює інституційний статус системи освіти в суспільстві. Освіта стає інструментом капіталу у боротьбі за ринок.
Сучасному суспільству потрібна якісна освіта на масовому рівні, яка буде в змозі задовольнити вимоги як споживача, так і виробника матеріальних цінностей і духовних благ. Для виконання соціального замовлення суспільства навіть заможні країни не в змозі піти на збільшення асигнувань на освіту, на збільшення кількості навчальних закладів чи на будь-які інші традиційні способи.
Розвиток інформаційних технологій звернув увагу людей на проблему модернізації системи освіти. У зв”язку з цим у суспільстві з”явилась ідея дистанційної освіти. Актуальність такої освітньої концепції пов”язана з появою такого глобального явища як Інтернет, що охоплює широкі шари суспільства і стає одним з найпотужніших і важливіших факторів його розвитку. Така модернізація системи освіти набуває особливого значення в Україні.
В цій статті необхідно встановити переваги на недоліки основної форми навчання в Україні (денної) та більш нової форми (дистанційної освіти), та подивитися на якості цих форм через призму такої наукової дисципліни як бухгалтерський облік.
Відразу потрібно зазначити, що в реальному житті в різних країнам ці форми навчання реалізуються по-різному, і не рідко ознаки певної форми навчання на практиці дуже суттєво відрізняються від теоретичної бази. Тому спочатку дамо оцінку теоретичним засадам кожної з форм, а вже потім оцінимо як вони реалізуються в реаліях нашого життя і встановимо яка краще дає змогу оволодіти знаннями дисципліни, яка нас цікавить.
Денна форма навчання – це форма навчання, за якою надання освітніх послуг відбувається шляхом взаємодії викладачів закладу зі студентами в умовах денної форми навчання.
Денна форма навчання передбачає:
- безпосереднє спілкування з викладачами, вченими та фахівцями;
- виконання практичних й лабораторних робіт;
- навчання у комп”ютерних класах;
- користування бібліотечними фондами закладу.
Головними недоліками є: великі затрати часу, необхідність регулярного відвідування, чітко встановлений графік занять, що майже унеможливлює успішне поєднання їх з будь-якою іншою діяльністю.
Дистанційна освіта – це варіант заочної форми навчання, який передбачає використання освітніх технологій із найсучаснішими методиками навчання, технічними засобами зв”язку та передачі інформації.
Студенти дистанційної форми навчання мають змогу:
- навчатися в зручний час, в зручному місці;
- навчатися незалежно від місця проживання, стану здоров’я;
- одночасно навчатися та працювати, не залишаючи основне місце роботи;
- дешевше платити за навчання, ніж на інших формах.
Недоліки дистанційної форми навчання в Україні:
- низька пропускна спроможність електронної мережі для проведення навчальних чи екзаменаційних телеконференцій;
- недостатній безпосередній контакт між викладачем та студентом через надзвичайну професійну завантаженість наших педагогів;
- відсутня науково обгрунтованої та чітко сформульованої стратегії дистанційної освіти;
- невисокий рівень комп’ютеризації суспільства та системи навчальних закладів;
- відсутність підготовки педагогічних кадрів до застосування у навчанні студентів телекомунікаційних мереж та інформаційних технологій.
На даному етапі дистанційна освіта в Україні успадкувала майже всі ознаки заочної форми навчання. Тому поки що вона не виконує покладених на неї функцій.
Така наукова дисципліна як бухгалтерський облік є дуже складною для вивчення, опанування її на високому рівні в умовах самостійної роботи не під руку пересічному студенту, це можливо лише з допомогою кваліфікованого викладача. Тому я вважаю, що в умовах, які існують в нашій країні, здобути освіту високого рівня можна лише навчаючись на денній формі під керівництвом висококваліфікованого педагогічного складу.
Индивидуальное обучение 1С
Компьютерное обучение
Новости и события
Цены и режим обучения: компьютерные курсы
Курс Microsoft Excel
Курс Adobe Photoshop
Документы об окончании курсов
Наши преподаватели
Наш учебный класс
Другие материалы по теме:
встановити, масштаб, дистанционное обучение, освіта, занять, значення, форма, бухгалтерський облік, навыки, тип..., образование, знания, обучение
Статьи из раздела: Слушателю курсов
Другие статьи по теме:
Какие ключевые темы должен охватывать курс по товарному бизнесу
Мир Python и Embedded программирования для школьников
Как выбрать digital marketing курсы онлайн: Руководство для начинающих
Где и как найти в Украине тренера по покеру?
1С Торговля - что нужно знать и уметь менеджеру по продажам?
Нас находят: https://stimul kiev ua/articles htm?a=perevagi_ta_nedoliki_dennogo_ta_distantsiynogo_navchannya, переваги та недоліки дистанційного навчання, переваги дистанційного навчання, переваги та недоліки навчання в україні, недоліки дистанційного навчання, Встановити переваги та недоліки дистанційної освіти, переваги і недоліки автономного навчання листівці, Переваги та недоліки електронного навчання, переваги і недоліки заочної форми навчання, переваги і недоліки дистанційної освіти
Мы на Facebook