Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиНа досуге

Для чого брендам потрібні власні ком’юніті і як їх створити. Рекомендації від спільноти UDC

Для чого брендам потрібні власні ком’юніті і як їх створити. Рекомендації від спільноти UDC

Що таке ком’юніті?

Як створити спільноту?

 

Не всі компанії розуміють, наскільки важливою є роль спільнот у розвитку бізнесу. Давайте розглянемо, що таке ком’юніті і чому воно стає все більш актуальним сьогодні. Рекомендації від Мирослави Ткачук, CEO спільноти Ukrainian Digital Community https://ukrainiandigital.com, допоможуть у цьому.

Що таке ком’юніті?

Ком’юніті — це об'єднання людей навколо спільної теми або інтересу. У добре функціонуючих спільнотах учасники активно спілкуються між собою, відстежують новини бренду, реагують на контент і чекають на оновлення від компанії. Така взаємодія дозволяє бренду збільшувати продажі, підвищувати лояльність та довіру.

Спільнота сприяє збільшенню привабливості бренду. Люди обговорюють, діляться думками та активно взаємодіють на сторінці компанії. Крім того, через спільноту легше передати цінності бренду, адже однодумці не лише спілкуються між собою, а й висловлюють свої враження та думки про бренд. Учасники також часто рекомендують бренд своїм друзям та знайомим.

Завдяки спільноті бренд може швидко зростати та залучати лояльну аудиторію. Якщо у вашого бренду є віддані прихильники, ви можете проводити тестові запуски продукції та аналізувати їх реакцію.

Багато великих компаній вже включили розвиток спільнот у свої стратегії комунікації. Однак навіть для невеликих бізнесів цей інструмент може бути дуже ефективним.

Як створити спільноту?

Ми підготували кілька порад, які допоможуть побудувати міцну спільноту з нуля. Але варто пам'ятати, що формування великої спільноти — це складний та тривалий процес, що потребує терпіння та уважного планування.

Визначення цілей та аудиторії

Поставте собі питання: для кого і з якою метою ви створюєте спільноту? Можливі цілі різноманітні:

Після цього важливо ретельно вивчити конкурентів і обрати соціальну платформу, яка стане основним місцем взаємодії.

Розробка впізнаваного візуального стилю, tone of voice (голос бренду)

Це дозволить вашій аудиторії легко запам'ятати вас серед багатьох інших повідомлень та сторінок.

Експерименти з контентом

Необхідно з'ясувати, що саме цікавить вашу аудиторію, на що вона реагує найбільш активно. Важливо аналізувати її реакцію та активно впроваджувати те, що приносить найкращі результати.

Не обмежуйтесь одним комунікаційним каналом

Визначте, де ще ваша аудиторія активна і спробуйте розвивати ваш канал там. Почніть з кроспостингу — публікації того самого контенту на різних платформах. Потім вивчайте, де більше реакцій та впроваджуйте нові унікальні та цікаві рубрики.

Робота з аудиторією

Забезпечте активну взаємодію з нею, стимулюйте до коментування та обов'язково відповідайте на їхні відгуки. Проводьте опитування, запускайте конкурси та заходи. Це можуть бути вебінари, майстер-класи або просто прямі ефіри у соціальних мережах. Рекламуйте свої заходи через блогерів, таргетовану рекламу або інтеграцію з аналогічними групами та сторінками.

Створення програми лояльності

Такий інструмент ефективний для спільноти, бо дозволяє учасникам відчувати себе особливими. Пропонуйте персональні знижки активним користувачам, створюйте VIP-програми тощо.

Опрацювання особистого бренду власників бізнесу

Саме власники можуть ефективно та природно демонструвати цінності та переваги бренду через "живий контент".

Важливо відзначити, що спілкування з аудиторією є основою для створення міцного та успішного спільноти. Адже саме люди є надійним та постійним капіталом будь-якого бренду. Більше про ком’юніті та секрети менеджменту читайте у блозі https://ukrainiandigital.com/tag/management/.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook