Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиНа досуге

Ремонт ліфтів у Києві

Ремонт ліфтів у Києві

Моніторинг роботи ліфта

 

Ліфти, які перебувають на технічному обслуговуванні компанії Укрліфт, перебувають під чуйним контролем механіків. Кожен із них закріплений за конкретною одиницею техніки. Ремонт ліфтів устаткування рамках договору може бути поточним чи мати капітальний характер. Роботи капітального характеру проводяться зазвичай за окремим договором із замовленням необхідні його проведення частин, потребують заміни.

Наша компанія проводить ремонтні роботи різних марок обладнання - це не стає принциповими та важливими моментами, коли до нас звертаються клієнти. Великий досвід роботи з обладнанням різного типу дозволяє працювати, незважаючи на такі дрібниці, як марка. У штаті компанії є спеціальний майстер-наладчик, який має неповторний і, можна сказати, унікальний досвід роботи з різною технікою. Такі фахівці цінуються, і ми, звичайно ж, теж неймовірно пишаємося, що маємо майстра, здатного розібратися з ліфтом, в якому немає жодної лампочки, що горить, що символізує про проблеми, що з'явилися — така техніка до нас теж приходить. Як і хитромудрі переповнені різного роду сигналами, зроблені за останнім писком технічної думки ліфтових виробників, ліфти, наповнені системами безпеки та всілякого роду електронікою, що вимагають так само і неймовірних знань, навичок та умінь, щоб у всьому цьому розібратися. Також не можна не сказати про разові ремонтні роботи, які ми виробляємо для клієнтів, які не знаходяться на нашому обслуговуванні. До нас завжди можна звернутися за допомогою, і ми вирішимо проблеми підйомної техніки.

Моніторинг роботи ліфта

Повертаючись до теми про договори на технічне обслуговування та ремонти ліфтового обладнання, також хочеться розповісти про такий важливий захід, як моніторинг роботи ліфта. Протягом місяця майстер або різні майстри можуть неодноразово виїжджати на огляд обладнання, яке знаходиться не під його особистим контролем, а в іншого майстра. У такі моменти частота виклику на той самий ліфт може бути загублена в бюрократичній історії. Ну, на те вона й бюрократія — все запротоколовано, і в спеціальному журналі викликів завжди можна відстежити запити на запуск ліфта, на проведення робіт, які були зроблені на той момент. Зазвичай майстри виконроби моніторять часті звернення, і при постійних викликах на той самий ліфт можна відстежити, з чим були пов'язані евакуації та зупинки обладнання, що конкретно робив майстер механік. Також моніторинг можна запитати у диспетчера, який вносить у журнал кожен виклик на ліфт. Такий аналіз дозволяє оцінити та проаналізувати ситуацію: з чим пов'язані зупинки та як можна забезпечити безперебійну роботу. Після такого моніторингу менеджер готує пропозицію для власника ліфта, щоб виправити і відремонтувати обладнання.

Співробітники компанії пропонують варіанти рішення, допомагають придбати запчастини та зробити вибір так, щоб ліфт служив вірою та правдою довгі роки. У деяких випадках для ремонту необхідно придбати нові запчастини, і у зв'язку з тим, що виробники періодично знаходяться не в Росії, їх доводиться деякий час чекати. Так само коли є варіанти відремонтувати частину обладнання, не купуючи нову запчастину, ми в комерційній пропозиції вказуємо і такі варіанти. Менеджери розповідають про всі варіанти рішень порятунку від неприємності та швидкості їх виконання. У деяких випадках, коли ліфт ще може продовжувати їздити безпечно, ми не зупиняємо техніку, а дозволяємо її експлуатувати до приходу деталі, а в деяких випадках доводиться зупиняти ліфт і не допускати її подальшої експлуатації до виправлення неполадок. Ухвалення рішення полягає лише на основі безпечної роботи обладнання для громадян.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook