Які тканини й технології забезпечують якісне брендування фартухів?

Як визначитися з методом технології нанесення логотипа чи зображення?
Фартух – це суто практична річ. Та він може не лише слугувати для захисту від забруднень, а й бути ефективним рекламним носієм чи аксесуаром, що сприяє підтримці корпоративної культури. Як і у випадку з будь-яким брендованим текстилем, важливо, аби промо фартухи з логотипом були якісно виконані. Перше, про що слід потурбуватися перед замовленням – підбір матеріалу. Для виготовлення фартухів, на які наноситиметься лого чи інше зображення, можуть застосовуватися різні за складом тканини:
- Натуральні. Переважно це цупка бавовна, якій притаманна екологічність та гіпоалергенність, привабливий вигляд. Проте така тканина схильна вбирати забруднення, плями буває важко відіпрати. Тому, якщо при використанні є підвищена ймовірність їх появи, краще обрати бавовняні фартухи для персоналу з логотипом, які мають водовідштовхувальне просочення, чи зразки з інших матеріалів.
- Змішані. В них поєднуються волокна бавовни та поліестеру. Матеріал стійкий до забруднень та зношування, легко переться, вироби з нього комфортні у носінні. Змішаний текстиль довго зберігає початковий колір, переважно дешевший, ніж повністю натуральний.
- Синтетичні. Штучні тканини майже не мнуться (їх не треба прасувати), та не забруднюються, швидко сохнуть, легкі та зручні у використанні. Однак вони погано пропускають повітря, створюючи «парниковий ефект». Через це фартухи з друком для акцій, що проводяться просто неба в спекотну погоду, краще не використовувати.
Натуральні матеріали підходять для цифрового та шовкотрафаретного друку, змішані є універсальним варіантом, на синтетичні тканини картинка чи логотип може наноситися шляхом сублімаційного та термотрансферного друку. Вишивка може здійснюватися на будь-яких тканинах, головне, щоб вони були достатньо цупкими.
Як визначитися з методом технології нанесення логотипа чи зображення?

Брендування фартухів може здійснюватися багатьма способами, кожен з яких має свої плюси та мінуси. До основних методів належать:
- Шовкографія (шовкотрафарет). В процесі нанесення фарба протискається через сітчастий трафарет на тканину. Метод дозволяє домогтися яскравих, насичених кольорів і високої чіткості, підходить для великих тиражів. Зображення виходить стійким до зовнішніх чинників. Метод економний для великих тиражів – вигідно замовляти рекламні фартухи оптом. Проте кількість кольорів в одному виробі обмежена, виконання багатобарвних зображень складне.
- Термотрансфер. Логотип вирізається зі спеціальної вінілової плівки й під впливом високої температури наноситься на тканину. Зображення виходить стійким до стирання і прання. Спосіб підходить для простих логотипів в 1 ? 2 кольори, з його застосуванням часто виготовляються бюджетний промо текстиль для реклами.
- Сублімація. Фарба проникає у волокна тканини під впливом високої температури, завдяки чому отримується дуже стійке зображення, яке довго не стирається. Метод дає змогу друкувати зображення високої якості. Сублімація краще працює на синтетичних тканинах, особливо на світлих.
Вишивка заслуговує окремої уваги. Логотип створюється за допомогою ниток і голки. Це, хоча й дорожчий, ніж деякі інші методи, та найбільш довговічний, солідний і престижний вид нанесення. Він надає виробу преміального вигляду, є оптимальним рішенням, коли потрібні корпоративні фартухи з брендуванням для ресторанів, кав’ярень тощо.
Правильний вибір тканини та технології нанесення логотипа визначає не тільки зовнішній вигляд фартуха, а і його довговічність і зручність використання. Натуральні, змішані та синтетичні матеріали мають свої переваги залежно від умов експлуатації, а шовкографія, термотрансфер, сублімація чи вишивка дозволяють створювати продукцію будь-якого рівня складності та тиражу. Продуманий підхід до брендування промо фартухів забезпечує ефективний рекламний ефект і підтримку корпоративного стилю.
Другие материалы по теме:
плюси, синтетичні тканини, замовленням, мінуси, повітря, синтетичні матеріали, текстиль, бавовна, брендування, логотип, екологічність, підбір, картинка, погано, ймовірність, зручність, довговічність, підхід, матеріали, технології, працює, переваги, кількість, використання, способ
Статьи из раздела: На досуге
Другие статьи по теме:
Затіняючі сітки: Універсальне рішення для комфорту та захисту
Як роздрукувати власний блокнот на пружині
Плитка Cersanit: ідеальний вибір для сучасного дому
Грумінг собак: чому регулярний догляд важливий для здоров’я улюбленця

Мы на Facebook