Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиновини

Статьи слушателям курсов: "Новини"

На досуге

Слушателю курсов

На досуге

Для чого брендам потрібні власні ком’юніті і як їх створити. Рекомендації від спільноти UDC

Для чого брендам потрібні власні ком’юніті і як їх створити. Рекомендації від спільноти UDC

Ком’юніті – це група людей, які об'єднані спільною темою чи інтересом, зібрані в одному місці. Ком’юніті дозволяє людям активно спілкуватися, вони стежать за брендовими новинами, реагують на контент і очікують на оновлення від компанії
 

Слушателю курсов

Основні види аналізу в трейдингу: на шляху до прибуткових угод

Основні види аналізу в трейдингу: на шляху до прибуткових угод

Стаття присвячена аналізу основних видів аналізу в трейдингу: технічний, фундаментальний та психологічний. Вона описує, як кожен з цих видів аналізу впливає на прийняття рішень в трейдингу, та наголошує на важливості їх інтеграції для досягнення прибуткових угод. Технічний аналіз. Фундаментальний аналіз. Психологічний аналіз. Поєднання видів аналізу
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook