Статьи слушателям курсов: "Новини"
На досуге
Для чого брендам потрібні власні ком’юніті і як їх створити. Рекомендації від спільноти UDC
Ком’юніті – це група людей, які об'єднані спільною темою чи інтересом, зібрані в одному місці. Ком’юніті дозволяє людям активно спілкуватися, вони стежать за брендовими новинами, реагують на контент і очікують на оновлення від компаніїСлушателю курсов
Основні види аналізу в трейдингу: на шляху до прибуткових угод
Стаття присвячена аналізу основних видів аналізу в трейдингу: технічний, фундаментальний та психологічний. Вона описує, як кожен з цих видів аналізу впливає на прийняття рішень в трейдингу, та наголошує на важливості їх інтеграції для досягнення прибуткових угод. Технічний аналіз. Фундаментальний аналіз. Психологічний аналіз. Поєднання видів аналізу
Мы на Facebook