Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеруДержавні закупівлі

Бухгалтеру /
Державні закупівлі

Оглавление

Визначаємо очікувану вартість довгобуду для здійснення державних закупівель

Сільська рада планує будівництво дороги однієї з вулиць села, вартість якого обійдеться у понад 3 млн. грн. Оскільки сільський бюджет не дозволяє це зробити протягом одного бюджетного року, сільська рада прийняла рішення розбити будівництво дороги на кілька етапів (3–4 роки), а саме: щороку здійснювати будівництво вартістю до 1 млн. грн. Якими нормативами користуватися у такій ситуації та яку очікувану вартість будівництва застосовувати під час проведення процедури державної закупівлі.

 

Сільська рада планує будівництво дороги однієї з вулиць села, вартість якого обійдеться у понад 3 млн. грн. Оскільки сільський бюджет не дозволяє це зробити протягом одного бюджетного року, сільська рада прийняла рішення розбити будівництво дороги на кілька етапів (3–4 роки), а саме: щороку здійснювати будівництво вартістю до 1 млн. грн. Якими нормативами користуватися у такій ситуації та яку очікувану вартість будівництва застосовувати під час проведення процедури державної закупівлі.

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень.

Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 921, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 № 174, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16.

Відповідно до частини другої статті 4 Закону при здійсненні планування процедур закупівель замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.

До того ж замовник може провести закупівлю робіт за державні кошти на очікувану вартість закупівлі, ураховуючи пункт 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, яким передбачено, що бюджетне зобов’язання — це будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщеннязамовлення , укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.

Зважаючи на викладене, при визначенні очікуваної вартості єдиного предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторисного розрахунку на весь предмет закупівлі.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook