Материалы слушателям курсов: "Бухгалтерські документи"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
У статті розглядається, як у "BAS Бухгалтерія" формувати основні форми звітності, аналізувати діяльність підприємства та виконувати типові завдання, пов’язані з бухгалтерським і кадровим обліком, на прикладах конкретних операцій.Вступ. Основні форми звітності в «BAS Бухгалтерія». Аналітичні можливості «BAS Бухгалтерія» для керівника та бухгалтера. Питання для самоконтролю. Контрольні завдання для перевірки знань
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Чи мають право фінінспектори перевіряти документи за період, не визначений у програмі ревізії
Так, їхні вимоги — правомірні. І ось чому.В установі проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2013 по 30.06.2014. Під час її проведення фінансові інспектори вимагали надання для ревізії документів за 2012 рік. Чи правомірними були їхні вимоги?Просмотреть еще статьи на тему "Бухгалтерські документи".

Мы на Facebook