Материалы слушателям курсов: "Підприємство"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Автоматизація бухгалтерського обліку з використанням програмного забезпечення BAS
У статті розглядаються підходи до автоматизації бухгалтерського обліку на підприємстві із використанням програмного забезпечення лінійки BAS, описані основні можливості, переваги впровадження й особливості роботи з системою на практиці.Вступ. Програмне забезпечення BAS: огляд та значення. Функціональні можливості BAS Бухгалтерії. Практичні аспекти впровадження BAS у діяльність підприємств. Підсумки та перспективи використання BAS. ВисновокАвтоматизація економічних процесів на прикладі програми «BAS Бухгалтерія»
У статті розглядаються принципи автоматизації економічних процесів на підприємстві за допомогою програмного продукту "BAS Бухгалтерія". Наведено підходи до впровадження автоматизованих систем для покращення обліку, фінансової звітності та управління.Вступ. Загальні принципи автоматизації економічних процесів. Переваги використання «BAS Бухгалтерія». Основні можливості програми «BAS Бухгалтерія». Захист інформації та відповідність законодавству. ВисновкиСучасна автоматизація економічних процесів засобами інформаційних технологій
Стаття розкриває основи автоматизації економічних процесів за допомогою сучасних інформаційних систем і технологій, розглядає їх розвиток, типи, компоненти та застосування на підприємствах.Вступ до інформаційних технологій в економіці. Історичний огляд розвитку інформаційних технологій. Сутність комп’ютерної інформаційної системи підприємства. Класифікація інформаційних систем підприємствОгляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні
Огляд різних систем бухгалтерського і фінансового обліку, аналіз можливостей, сфер застосування та переваг ПЗ для автоматизації бізнес-процесів підприємств.Сучасні підсистеми управління обліком підприємства. Огляд популярних програмних продуктів для автоматизації облікуОблік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність
капітал, бухгалтерія, статутний капітал, облік, BAS, внески, активи, документи, грошові кошти, основні засоби, звітність, операції, дебет, кредит, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість, власний капітал, ПДВ, реєстрація, підприємство, електронний документ, кореспонденціяЗагальні принципи обліку власного капіталу. Документування операцій зі статутним капіталом у BAS. Зміна розміру статутного капіталу. Типові бухгалтерські проведення щодо обліку власного капіталу. Аналіз і контроль обліку власного капіталуРоль сучасних IТ в обліку й оподаткуванні: навчання на прикладі "BAS Бухгалтерія"
Огляд актуальності використання сучасних інформаційних систем у підготовці студентів економічних та облікових спеціальностей, практичного значення та сценаріїв роботи з BAS Бухгалтерія у навчальному процесі.Вступ: значення сучасних IТ у вищій освіті. Стереотипи та реалії професії бухгалтера. Важливість обліку та оподаткування для сучасної економіки. Практичне значення BAS Бухгалтерія у підготовці фахівців. Сучасний підхід до освітнього процесу. Мета і структура методичного посібникаНормативне регулювання електронної бухгалтерії та захисту інформації в Україні
Стаття розкриває сутність та сучасний стан нормативного регулювання організації електронної бухгалтерії, особливості використання електронного цифрового підпису та законодавчі аспекти захисту інформації в обліку, включаючи огляд ключових законів і стандартів України.Вступ: Роль нормативного регулювання в електронній бухгалтерії. Основні підходи до нормативного забезпечення електронної бухгалтерії. Електронний цифровий підпис: законодавча база. Актуальні обмеження та санкційні заходи в сфері електронної бухгалтерії. Захист інформації: ключові аспекти нормативного регулювання. Висновки: внутрішня політика підприємств щодо використання електронної бухгалтеріїБухгалтеру / Державні закупівлі
Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Індексація
Індексуємо зарплату працівників, прийнятих на роботу за переведенням
Питання проведення індексації заробітної плати працівників, яких прийнято на роботу у порядку переведення, врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2012 № 526, якою внесено зміни до Порядку проведення індексації грошових доходів населення (далі — Порядок індексації) та яка набрала чинності з дня її опублікування, а саме: з 21 червня 2012 року.Розтлумачте, як застосовувати пункт 10.2 Порядку проведення індексації грошових доходів населення. Що мають на увазі під переведено на роботу на інше підприємство? Чи можливо виплачувати індексацію зарплати працівнику, переведеному в райдержадміністрацію з іншої державної установи, та чи розповсюджується цей пункт на працівників, які прийняті на роботу до 21.06.2012 (до внесення даного пункту до Порядку)?Визначаємо базовий місяць при переведенні працівника з іншої установи
Питання проведення індексації грошових доходів населення працівників, яких прийнято на роботу у порядку переведення, урегульовано постановою КМУ Про внесення змін до Порядку проведення індексації грошових доходів населення від 13.06.2012 № 526, яка набрала чинності з дня її опублікування, а саме: з 21.06.2012.У травні 2012 року до нашої організації переведено працівника з іншого структурного підрозділу адміністрації, у межах головного розпорядника коштів, але з іншої юридичної особи. Як розрахувати базовий місяць: із місяця переведення чи за попереднім місцем роботи, зважаючи на те, що підвищення заробітної плати не було?Просмотреть еще статьи на тему "Підприємство".

Мы на Facebook