Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалысклад

Материалы слушателям курсов: "Склад": Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Оглавление: склад

 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Визначаємо КЕКВ на проведення грошової оцінки земельної ділянки

Проведення оцінки земельних ділянок та оформлення результатів такої оцінки регулюється Законом України Про оцінку земель від 11.12.2003 № 1378-IV (далі — Закон про оцінку земель). Частиною четвертою статті 5 Закону про оцінку земель визначено, що грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною або експертною.Бюджетній установі потрібно провести грошову оцінку земельної ­ділянки. За яким КЕКВ передбачають видатки на проведення такої оцінки?
 

Запровадження програмно-цільового методу на місцевому рівні: з 2015 року за рішенням місцевої ради

Основні підходи до запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів затверджено наказом Міністерства фінансів України від 02.08.2010 № 805 (далі — Основні підходи). Згідно з розділом ІІІ Основних підходів програмно-цільовий метод (далі — ПЦМ) на рівні місцевих бюджетів запроваджуватиметься у три етапи, зокрема на ІІІ етапі (2014 рік) — запровадження складання та виконання місцевих бюджетів за ПЦМ.Видаткова частина сільського бюджету на 2015 рік попередньо запланована за шістьма КФК. Як наразі формувати розрахунки за відповідними КФК на 2015 рік, адже запроваджується ПЦМ на місцевому рівні та оновлена класифікація видатків?
 

Приймаєте будівельні роботи — обов’язково реєструйте зобов’язання до кінця року

Розпорядники і одержувачі коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів), здійснюють реєстрацію зобов’язань в органах Державної казначейської служби України (далі — Казначейство) відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).Бюджетна установа (розпорядник бюджетних коштів) підписала акт приймання виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) у грудні 2012 року, але оплату їх не здійснила. Чи зобов’язані органи Казначейства оплатити кредиторську заборгованість за такими документами у наступному бюджетному періоді?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Склад".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook