Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалытип...

Материалы слушателям курсов: "Тип...": Бухгалтеру / Бюджетний процес

Оглавление: тип...

 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Група обліку і звітності сільської ради: фінансувати чи реорганізувати

Частиною п’ятою статті 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про самоврядування) передбачено, що чисельність працівників органів місцевого самоврядування встановлюється відповідною радою у межах загальної чисельності, визначеної типовими штатами, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Утім, рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 визнані неконституційними положення Закону про самоврядування щодо встановлення чисельності працівників органів місцевого самоврядування відповідно до типових штатів. Тому затверджені на виконання статті 10 Закону про самоврядування Типові штати апарату сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів (додаток 5 до постанови Кабінету Міністрів України Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування від 03.12.1997 № 1349) з 01.01.2015 втратили чинність.У сільській раді ще за царя Гороха була створена група обліку і звітності. Фінансували її за рахунок бюджетних призначень, затверджених для дитячого садка. Цьогоріч дитсадок утримують коштом субвенцій з районного бюджету. Чи можна й надалі фінансувати групу обліку і звітності за рахунок субвенцій? Чи все ж таки цю групу потрібно розформувати?
 

Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати

Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.
 

Просмотреть еще статьи на тему "Тип...".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook