Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыБухгалтеруБюджетний процес

Бухгалтеру /
Бюджетний процес

Оглавление

Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати

Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.

 

Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.

Так, застосовувати потрібно саме нові форми . І ось чому.

Насамперед зазначимо, що програмно-цільовий метод (далі — ПЦМ) у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з державним бюджетом, застосовують, починаючи зі складання проектів місцевих бюджетів на 2017 рік (п. 18 розд. VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України; БК).

Під час формування місцевих бюджетів бюджетні запити на 2016 рік слід складати за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів» від 17.07.2015 № 648 (наказ набрав чинності 28.08.2015; далі — Наказ № 648). Адже, керуючись пунктом 3 Наказу № 648, місцеві фінансові органи мають забезпечувати розробку та доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкцій з підготовки бюджетних запитів згідно з типовими формами бюджетних запитів, затвердженими цим наказом, та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів.

До запровадження ПЦМ учасники бюджетного процесу у таких формах проставляють код та назву тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України «Про бюджетну класифікацію » від 14.01.2011 № 11. Таку вимогу містить примітка до кожної із форм, затверджених Наказом № 648. А оскільки усі форми містять показники прогнозу на два наступні роки, то ці показники заповнюють у такому самому порядку.

Зазначимо також, що до запровадження ПЦМ бюджетні установи та інші учасники бюджетного процесу у формах звітності у рядку «Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів/Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу)» проставляють код та назву тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (п. 1.10 Порядку складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 № 44).

Лише після запровадження ПЦМ на місцевому рівні місцеві бюджети, які не застосовуватимуть ПЦМ у бюджетному процесі, замість коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів проставлятимуть код Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують ПЦМ, затвердженої наказом Мінфіну від 02.12.2014 № 1195 (далі — Наказ № 1195). А місцеві бюджети, які запровадять ПЦМ у бюджетному процесі, застосовуватимуть Структуру кодування програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів та код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затверджені Наказом № 1195.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook