Чому бухгалтери не люблять сисадмінів?
Для початку, треба взагалі розібратися «хто є хто».
Системний адміністратор (сисадмін) – це штатний працівник, який забезпечує технічний бік в роботі з комп'ютерами.
Бухгалтер - спеціаліст в області бухгалтерії.
Ці дві професії перетинаються тоді, коли бухгалтер приходить на робоче місце, а робочий комп'ютер не працює, або є якісь збої в роботі програм.
Якщо зазирнути на сайти з анекдотами, то велика їх кількість саме про ворожнечу між бухгалтерами та сисадмінами. Складається враження, що між бухгалтерами та системними адміністраторами йде справжня війна. Але достовірно ніхто не знає, звідки ж розпочалася ця ворожнеча, і чи закінчиться вона взагалі колись. Отже, можна поміркувати над тим, як все починалось, і до чого це може призвести.
Причини ненависті.
Військові дії між цими двома фронтами почалися з приходом в компанію дивної та загадкової машини - комп'ютера. А також, з появою автоматизованого обліку та правових баз.
Це зараз бухгалтер вважається творчою професією. В СРСР же робітницю обліку асоціювали з консервативною жінкою похилого віку.
Старожилам довелося вчитися буквально з нуля - освоювати всі ці кнопочки і програмки. Тоді й почалися проблеми, оскільки сисадміни в той час поголовно були ще студентами, або вчорашніми випускниками вузів. Практично кожен поважаючий себе бухгалтер радянського гарту не хотів слухати зелених комп'ютерних геніїв.
Але з часом всі зрозуміли, що від страшної машини з миготливим монітором і кнопками нікуди не дітися, тому треба з нею дружити. Однак, частину своєї неприязні бухгалтери перенесли з чудо-агрегатів на обслуговуючий їх персонал, а саме - на системних адміністраторів. Втім, останні, недовго думаючи, відповіли тим же.
Сьогодні важко сказати, хто почав війну першим. Системні адміністратори підсміюються над знавцями бухобліку, або ж навпаки. Результат один - майже кожен столичний директор може повідати історію, коли в кабінет, обганяючи один одного, біжать скаржитися головний бухгалтер і системний адміністратор.
Психологія сисадміна.
Наприклад, завис сервер. А хто винен? Природно, сисадмін. «Ми ж йому гроші платимо за те, щоб все працювало!» - обурюється бухгалтер. А ось системному адміністратору недовго і інфаркт отримати, пояснюючи в десятий раз за день, що таке «логін і пароль», і навіщо вони потрібні. На думку сисадмінів, всі бухгалтери не хочуть вчитися нічому новому. Проте, їх візаві з ними не згодні. Працівники обліку не проти отримувати додаткові порції знань, але банальний брак часу призводить до прогалин в комп'ютерних справах.
Інший варіант зіткнень (на що скаржаться сисадміни) - відключення CAPS LOCK, або зміна розкладки клавіатури. Бухгалтер в жаху, адже комп'ютер вже 30-й раз поспіль не пускає його в програму. Здавалося б, дрібниця, але сисадміну не до сміху, коли у відділ обліку доводиться бігати кожні півгодини.
Довірити всі свої проблеми сисадмін міг тільки перевіреному другу - комп'ютеру. Тут-то і виникли у Всесвітній павутині спеціалізовані форуми, на яких IT - спеціалісти виливали душу. Таких історій в Інтернеті можна знайти безліч, вистачить на чотири томи «Війни і миру».
Але бухгалтери в боргу не залишилися. Не минуло й пари років, як в інтернеті зародилися бухгалтерські форуми.
Психологія бухгалтера.
Наздогнала заслужена кара і системних адміністраторів. Тепер вже вони стали героями веселих історій. Про розумові здібності програмістів, системних адміністраторів взагалі безліч анекдотів.
Також цікаві поради, які дають одні бухгалтери іншим. Наприклад, якщо ви не в курсі, які проводки потрібно зробити в програмі, то радять сміливо звертатись до сисадміна - він їх всі знає напам'ять. Знаючі тонкощі тортур рахівники радять наступне. Ніколи нічого не формулюйте точно. Наприклад, якщо вам треба заповнити довідник «субконто», то просто говоріть: «У мене рахунок не заповнюється». Але ні в якому разі не розголошуйте, в якому саме документі виникла помилка. IT - спеціаліст отримує величезне задоволення, розгадуючи такі шаради.
Дивно, але ці два війська іноді можуть уживатися один з одним. Ідеальний варіант мирного співіснування - бухгалтер в курсі останніх версій «Doom» (комп'ютерної гри), а програміст напам'ять знає всі проводки.
Тобто кожен в курсі інтересів іншого.
Постійні оновлення бухгалтерських програм вимагають весь час підвищувати кваліфікацію. Часу немає, сил - теж.
Висновок може бути лише один – це знаходження компромісу. Адже всі ми люди, і не варто витрачати життя на безглузді сварки та з’ясування, хто головний в цій «сім’ї».
Кудінова Дар'я
Другие материалы по теме:
заповнюється, у мене рахунок не заповнюється, програміст, системний адміністратор, автоматизація обліку, адміністратор, робоче місце, комп'ютер, оновлення, проводки, бухгалтерські, працівники, працівник, головний бухгалтер, бухгалтерських, задоволення, проблеми, кількість, бухгалтера, наприклад, приклад, час, бухгалтер, результат
Статьи из раздела: Факты о бухгалтерах
Другие статьи по теме:
Конфлікти між сисадміном і бухгалтером
Якісне здійснення ремонту блоків керування двигунів
Як грати у відеопокер: Опануйте гру за допомогою цих порад
Мы на Facebook