Меню


Курсы СтимулСправочникСтатьиНа досуге

Досліджуючи коріння: захоплююча історія онлайн-азартних ігор

Досліджуючи коріння: захоплююча історія онлайн-азартних ігор

Хронологія онлайн азартних ігор

Поширені питання

 

Історія азартних онлайн-ігор сягає корінням до прагнення до зручних і доступних способів насолоджуватися азартними іграми.

У 1994 році було прийнято Закон про вільну торгівлю та обробку даних, який ознаменував появу онлайн-казино, створив правову основу для азартних ігор в Інтернеті та підготував основу для його швидкого зростання. Усі українські гравці, нові та існуючі, отримають промокод слотокинг на kidscampfest.

Будьте готові зануритися в захоплюючу розповідь про історію онлайн-азартних ігор і про те, як їх динамічний розвиток змінив спосіб взаємодії людей з азартними іграми.

Хронологія онлайн азартних ігор

До появи онлайн-казино традиційні азартні ігри, такі як покер, блекджек, рулетка та ігрові автомати, були популярні серед гравців у всьому світі.

Онлайн-казино зробили ігри казино доступними з дому чи в дорозі, подолавши географічні бар’єри та змінивши досвід азартних ігор для гравців у всьому світі.

Тепер, коли фундамент закладено, досліджуйте інтригуючі події, які призвели до чудової еволюції цієї галузі.

Поява Інтернету

Сучасний Інтернет існував не завжди. До онлайн-казино дилери розносили ігрові автомати на стелажах між казино. Через це гравцям було важко знайти слоти в будь-який момент часу.

Це обмеження змінилося з появою Інтернету. Ігри казино, такі як віртуальні ігрові автомати, блекджек, покер, рулетка та інші, тепер можна грати онлайн.

Попередник азартних ігор онлайн

У 1993 році букмекерські контори представили сторінки телетексту, які відображали спортивні коефіцієнти в прямому ефірі, і пропонували послуги ставок по телефону. Телетекст і телефонні ставки послужили попередниками зручності та доступності онлайн-ставок.

Не тільки букмекерські контори скористалися новими технологіями; онлайн-казино також були в авангарді цього руху.

Приблизно в 1994 році нові компанії, такі як Microgaming і InterCasino, були присвячені платформам онлайн-казино.

Закон про вільну торгівлю та переробку

Прийнятий в Антигуа і Барбуді в 1994 році, FTPA каталізував зростання індустрії азартних онлайн-ігор.

Передумови та походження

Країни-побратими мали місцеві казино ще до здобуття незалежності в 1981 році. Їхня індустрія фізичних казино процвітає, має життєво важливе економічне становище та є популярним місцем для іноземних туристів.

Події, що призвели до FTPA

У 1994 році уряд Антигуа і Барбуди побачив можливість заробити на зростаючій популярності Інтернету та визначив можливість позиціонувати себе як центр онлайн-азартних ігор.

Уряд вів переговори та обговорював з міжнародними торговельними органами, зокрема зі Світовою організацією торгівлі (СОТ), щоб підтвердити його легітимність як юрисдикції онлайн-азартних ігор.

Прийняття та положення FTPA

Закон створив юридичну юрисдикцію та дозволив видавати ліцензії на роботу онлайн-казино, хоча й без будь-якого суттєвого регулювання та забезпечення виконання.

Вплив і результати

Численні онлайн-казино та азартні ігри відкривають свою діяльність в Антигуа і Барбуді, сприяючи економічному зростанню країни та створюючи можливості для працевлаштування.

Народження індустрії азартних ігор онлайн

Виникають дебати щодо того, хто першим запропонував ігри онлайн-казино, але Microgaming's the Gaming Club і Cryptologic безсумнівно можуть претендувати на те, щоб бути одними з перших.

Microgaming було засновано в 1994 році, ознаменувавши початок підйому індустрії. Під своїм логотипом вони представили такі популярні ігри наземного казино, як блекджек, крепс, відеопокер і рулетка.

У 1996 році InterCasino від Cryptologic пропонувало ігри онлайн-казино з інтегрованим платіжним механізмом. Цей спосіб оплати дозволив азартним онлайн-іграм процвітати.

Ігрова комісія Kahnawake

Комісія Kahnawake Gaming, заснована в 1996 році, видає ліцензії операторам азартних онлайн-ігор у всьому світі та визнана та прийнята в різних юрисдикціях.

Ліцензіати повинні звітувати, перевіряти, запобігати відмиванню грошей і захищати дані. Вони гарантують, що регульовані постачальники онлайн-ігор є чесними, прозорими та підзвітними.

Крім того, KGC забезпечує справедливий механізм вирішення спорів для гравців і операторів, сприяючи довірі та впевненості.

Зростання сайтів азартних онлайн-ігор

Азартні ігри в Інтернеті різко зросли, збільшившись із приблизно 15 сайтів наприкінці 1996 року до понад 200 наприкінці 1997 року.

З розвитком онлайн-ігор з’явилося більше компаній, що займаються програмним забезпеченням. У 1999 році приєдналася Playtech plc, відома своїми високоякісними іграми, зосередженими на складних деталях, щоб забезпечити реалістичний досвід онлайн-ігор.

До 1998 року 700 інтернет-казино обробляли ставки на реальні гроші в різних валютах, приносячи від 33 400 до 40 мільярда гривень щорічного доходу.

Впровадження ставок на спорт онлайн

Ставки онлайн почалися, коли Херефорд Юнайтед і Тоттенхем Хотспур зіграли матч-реванш за Кубок Англії в 1996 році, і фінський клієнт поставив 2 000 гривень на Intertops, який тепер називається Everygame.

Eurobet у Великій Британії та Centrebet у Північній території Австралії запустили онлайн-ставки на спорт і перегони в 1996 році. До 1997 року було відкрито ще три букмекерські заклади.

Поява онлайн-покеру

Поява онлайн-покеру змінила азартний інтернет-бізнес, змінивши те, як люди залучаються та беруть участь у азартних іграх.

1998: знаковий рік онлайн-покеру

Planet Poker, піонерський онлайн-покерний сайт, виник у 1998 році. Paradise Poker слідував наступного року з більш досконалою платформою, яка призвела до швидкого зростання.

2000: Виклики та нові конкуренти

Компанія Dutch Boyd's PokerSpot запровадила онлайн-турніри у 2000 році, але зіткнулася з проблемами з оплатою та припинила роботу до 2001 року.

PartyPoker і PokerStars кинули виклик домінуванню Paradise Poker у 2001 році. Кваліфікація PartyPoker на живі події та Чемпіонат світу з онлайн-покеру PokerStars набули популярності.

2003: Покерний бум

Прем’єра World Poker Tour відбулася на Travel Channel у 2002 році, а ESPN транслювала World Series of Poker наприкінці 2001 року.

Онлайн-покер різко зріс після знаменитої перемоги Кріса Манімейкера на World Series of Poker у 100 мільйона гривень у 2003 році, що спричинило покерний бум у Сполучених Штатах.

Закон про заборону азартних ігор в Інтернеті

Ухвалення Федерального закону про міжштатний дротовий зв’язок у 1961 році зробило розміщення ставок через лінії зв’язку незаконними.

Однак він залишив у силі попереднє рішення суду, в якому зазначено, що Закон про дроти прямо не забороняє азартні ігри в Інтернеті, пов’язані з азартними іграми.

1997: Перша офіційна спроба заборонити азартні ігри онлайн

У 1997 році сенатор Джон Кіл, гучний критик азартних ігор в Інтернеті, представив Закон про заборону азартних ігор в Інтернеті. Однак це не пройшло, і онлайн-ставки продовжували процвітати.

Оскільки спротив азартним іграм в Інтернеті посилився, Кайл вніс поправки до Закону про заборону, але Конгрес знову відхилив їх. Тоді Палата представників відхилила третю поправку до законопроекту Боба Гудлатта.

2005: введено HR 441

У листопаді 2005 року конгресмен Джеймс Ліч представив HR 441 або Закон про заборону азартних ігор в Інтернеті та їх дотримання, який мав на меті модернізувати Федеральний закон про банківські перекази 1961 року, розширивши визначення.

Він містив мову, яка розширила б визначення дротового зв’язку до Інтернету, мобільних мереж і телефонних проводів.

Липень 2006: введення в дію HR 4411

Палата представників прийняла HR 4411 у липні 2006 року, але Сенат не прочитав і не вжив його.

Вересень 2006: непомітний хід у Конгресі

У вересні 2006 року Конгрес мав на меті ухвалити закон «БЕЗПЕЧНИЙ ПОРТ», який визначив пріоритет морських портів, безпеки, перевірок і боротьби з тероризмом.

29 вересня сенатори Білл Фріст і Джон Кайл подали доповідь на конференції щодо закону. Вони додали деякі частини HR 4411 до звіту, але усунули будь-які зв’язки з Федеральним законом про електронні канали.

Тепер UIGEA був частиною Закону про безпечний порт, але лише кілька сенаторів знали про це. 30 вересня відбулася остання сесія Конгресу, тож вони прагнули швидко виконати завдання.

Жовтень 2006: Прийняття Закону про безпечний порт

І Палата, і Сенат відмовилися від остаточного читання звіту конференції та ухвалили Закон про безпечний порт. Лише двоє депутатів проголосували проти.

Звідти акт було надіслано президенту Джорджу Бушу, який підписав його як закон 13 жовтня 2006 року. Більшість законодавців, які схвалили його, навіть не підозрювали, що щойно проголосували за прийняття UIGEA.

Закон про боротьбу з азартними іграми в Інтернеті (UIGEA)

Незважаючи на тіньовий процес, UIGEA став законом.

Він атакує платіжні процеси, які використовуються для депозитів, ставок і зняття коштів на тисячах офшорних онлайн-сайтів азартних ігор.

Демократ Барні Френк назвав UIGEA «одним із найдурніших законів України, які будь-коли ухвалювалися».

Індустрія онлайн-гемблінгу значно страждає, оскільки американцям законодавчо заборонено брати участь. Будь-який оператор, який приймає гравців зі Сполучених Штатів, зіткнеться з Міністерством юстиції.

Багатокористувацькі онлайн азартні ігри

У 1999 році Boss Media випустила свою розробку ігрової платформи для кількох гравців, що стало важливою віхою.

Це ключове нововведення дозволило двом або більше гравцям грати в одну гру за віртуальними гральними столами без необхідності грати проти дому.

Закон про мораторій на інтерактивні азартні ігри

Через відмінності між територіями наприкінці 2000 року уряд Австралії запровадив Закон про мораторій на інтерактивні азартні ігри, заборонивши інтернет-казино та букмекерські заклади, засновані після травня 2000 року.

Lasseters залишався єдиним онлайн-казино, яке працювало в Австралії, оскільки воно вже працювало за чинною ліцензією в 1999 році; він все ще може працювати в офшорах, але не може приймати ставки від австралійців.

До заборонених послуг входять:

Зростання онлайн-азартних ігор у 2000-х

Починаючи з 2001 року азартні онлайн-ігри були позначені законодавством і судовими процесами. Сполучені Штати прагнули заборонити це, тоді як Сполучене Королівство прийняло легалізацію для збільшення прибутку.

CryptoLogic стала першою гральною онлайн-компанією, яка дебютувала на NASDAQ під назвою CRYP. Інвестори могли торгувати акціями після лістингу, зміцнюючи галузь.

Азартні ігри в Інтернеті процвітають, незважаючи на юридичні проблеми. Станом на 2006 рік понад 2300 онлайн-казино отримали 480 мільярдів гривень доходу.

Представлення онлайн-ставок Live і мобільних ставок

У 2002 році вперше були запроваджені ставки live, що дозволило гравцям робити ставки на спортивні події, коли вони відбуваються.

Зараз більшість букмекерських сайтів пропонують ставки live на широкий спектр видів спорту. Більшість основних сайтів дозволяють робити ставки з мобільного телефону, планшета та інших пристроїв.

Індустрія онлайн азартних ігор у 2008 році

За даними h2 Gambling Capital, у 2008 році світовий дохід від азартних ігор в Інтернеті склав 940 мільярда гривень, що на 192 мільярда гривень більше, ніж у попередньому році. В останньому кварталі 2008 року було понад 2300 сайтів азартних ігор в Інтернеті.

Згідно з UIGEA, h2 Gambling Capital підрахувала, що офшорні компанії отримали 236 мільярда гривень доходу від азартних онлайн-ігор від гравців з України та 840 мільярд гривень від гравців у всьому світі.

У 2008 році Італія легалізувала онлайн-покер і ставки на спорт , що призвело до приблизно 6 000 мільйонів гривень податкових надходжень до 2009 року.

2010-ті роки

Онлайн-азартні ігри зросли на 12,5% у 2010 році, і геймери витрачали на 10% більше часу, граючи. Того року 2679 веб-сайтів азартних ігор належали 665 різним компаніям.

Нижче наведено розбивку сайтів за секторами:

Сплеск онлайн азартних ігор можна пояснити широким використанням мобільних пристроїв. За даними Gartner Inc, у тому ж році продажі смартфонів досягли нових висот, перевищивши 1,6 мільярда одиниць.

Пандемія

Карантини під час пандемії призвели до різкого зростання доходів індустрії онлайн-гемблінгу.

Під час карантину через COVID-19 використання онлайн-покеру в Сполучених Штатах зросло на 43%, а кількість тих, хто вперше грає в покер наживо, онлайн або з друзями, зросла на 255%.

Стан онлайн азартних ігор у 2020-х роках

Прогнозується, що світовий ринок азартних онлайн-ігор, оцінений у 1 772,68 мільярда гривень у 2019 році, зросте на 7,13% у середньому та досягне 2 679,76 мільярда гривень до 2025 року.

Однією з найбільш значущих змін у галузі за останні роки стало впровадження криптовалюти. Крипто-азартні платформи пропонують гравцям більшу гнучкість, зручність і швидші виплати .

Побічна примітка

Крім безпеки, швидкості й анонімності, азартні ігри в криптовалюті дозволяють гравцям насолоджуватися класичними іграми казино, як-от гра Hi-Lo , забезпечуючи справедливість і прозорість кожної ставки завдяки системі Provably Fair.

На онлайн-ігри припадає приблизно половина всіх операцій з біткойнами .

Приклади популярних криптовалютних казино:

Криптовалютні казино тепер пропонують інноваційні та безпечні ігри Provably fair, що забезпечує підвищену прозорість і безпеку. Децентралізовані ігрові платформи також дозволяють гравцям робити ставки один проти одного за допомогою технології блокчейн .

Заключне слово

Хронологія азартних онлайн-ігор – це історія інновацій, регуляторних удосконалень і технологічних проривів, які сформували індустрію такою, якою вона є сьогодні.

Поки існує попит на зручні та доступні способи насолоджуватися іграми, індустрія азартних онлайн-ігор, швидше за все, продовжуватиме рости та розвиватися.

Поширені питання

Які історичні витоки азартних ігор?

Найдавніші конкретні докази походять із Стародавнього Китаю за 2300 років до нашої ери, де були знайдені плитки, які, здається, використовувалися для елементарної азартної гри.

Яке значення азартних ігор онлайн?

Зростання галузі створило можливості працевлаштування для багатьох людей, а легалізовані сайти азартних ігор сприяють розвитку економіки.

Які наслідки азартних ігор онлайн?

Онлайн азартні ігри, хоч і приємні та соціальні, можуть спричинити багато проблем, наприклад гравці потопають у боргах. Суть полягає в тому, щоб грати відповідально і знати, коли зупинитися.

Як азартні ігри впливають на людей і суспільство?

Онлайн азартні ігри можуть приносити суспільству як користь, так і шкоду. Проблеми з азартними іграми можуть знизити ефективність роботи та призвести до втрати роботи, незважаючи на зростання галузі.


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook