Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалы1С:Предприятие 8.2BAS БухгалтерияОбщее

1С:Предприятие 8.2 /
BAS Бухгалтерия /
Общее

Формування регламентованої звітності у програмі «BAS: Бухгалтерія»

Вступ до формування регламентованої звітності

Основні типи фінансової звітності

Покрокове формування «Бухгалтерського балансу»

Формування «Звіту про фінансові результати»

Формування «Звіту про рух грошових коштів»

Формування «Звіту про власний капітал»

Додаткові налаштування та функціональність форм

Висновки

 

Вступ до формування регламентованої звітності

Використання сучасного програмного забезпечення «BAS: Бухгалтерія» значно спрощує ведення бухгалтерс ького обліку. Програма дозволяє швидко і зручно форму вати регламентовані звіти, які відповідають усім законодавчим вимогам, оскільки їх форми централізовано оновлюються шляхом зміни конфігурацій. Державні органи визначають стандарти на ці звіти відповідно до чинних нормативів.

Основні типи фінансової звітності

У «BAS: Бухгалтерія» можна автоматично формувати основні форми фінансової звітності:

Покрокове формування «Бухгалтерського балансу»

Щоб сформувати «Бухгалтерський баланс», необхідно перейти у розділ «Звіти» → «Регламентовані звіти вбудовані».

Розміщення налаштування регламентованих звітів у BAS: Бухгалтерія

Далі через кнопку «Створити звіт» обирається вид потрібного регламентованого звіту. Бухгалтерський баланс знаходиться в групі «Фінансова звітність».

Створення бухгалтерського балансу

Після цього потрібно вказати параметри балансу: організацію ( підприємство ), звітний період, та натиснути кнопку «Відкрити» для відображенняформи звіту .

Налаштування параметрів балансу

Структура та заповнення звіту

Форма для складання регламентованого балансу містить табличний документ у режимі введення даних з діалогом управління заповненням і друком. Поля звіту фарбуються в різні кольори для зручності:

Екранна форма для заповнення балансу

Для автоматичного формування даних балансу використовується кнопка «Заповнити».

Кнопка автоматичного заповнення балансу

Для контролю правильності введеної інформації натискається «Розшифрувати» після виділен ня потрібног о рядка (наприклад, рядок 1011).

Розшифровка рядків балансу

Звірку значень можна також виконати через формування стандартного звіту «Оборотно-сальдова відомість» за аналогічний період.

Оборотно-сальдова відомість для звіряння з балансом

Після заповнення баланс можна зберегти та використовувати для подальших операцій.

Формування «Звіту про фінансові результати»

Регламентований звіт «Звіт про фінансові результати» обирається із переліку фінансової звітності за допомогою кнопки «Створити звіт».

Створення звіту про фінансові результати

Налаштування звіту про фінансові результати

У стартовій формі:

Налаштування періоду та виду форми для звіту

Додатково можна налаштувати:

Сама форма складається з різнокольорових рядків, які допомагають користувачу ідентифікувати доступність для редагування (жовті – можна змінювати вручну, білі та темно-зелені – підсумкові, недоступні для редагування, світло-зелені – автоматично заповнювані, але можуть редагуватись).

Екран для редагування даних звіту

Для заповнення звіту використовується кнопка «Заповнити».

Автоматичне заповнення фінансових результатів

Окрім збереження та друку, для контролю коректності можна користуват ись функцією «Розшифрувати».

Розшифрування показників у звіті

Ця функція надає пояснення до конкретного рядка та можливість здійснити перехід до аналітичного стандартного звіту «Аналіз рахунку».

Поглиблений аналіз рахунку зі звіту про фінансові результати

Формування «Звіту про рух грошових коштів»

Гроші є найбільш мобільними активами, і звіт за формою 3 «Звіт про рух грошових коштів» дозволяє прозоро відслідковувати їх переміщення у підприємстві. Складання річного звіту здійснюється через розділ «Звіти» → «Регламентовані звіти вбудовані».

Створення звіту про рух грошових коштів

Налаштування параметрів руху грошових коштів

Звіт складається за двома методами:

Під час створення звіту всі зареєстровані грошові операції автоматично рахуються за відповідними статтями руху грошових коштів, враховуючи їх природу та характер документів.

Заповнення звіту по руху грошових коштів

Звіт зберігається за необхідності через відповідну кнопку.

Формування «Звіту про власний капітал»

Програма дозволяє формувати також форму 4 «Звіт про власний капітал». Основна мета – дати користувачу повний, об’єктивний та неупереджений погляд на зміни у власному капіталі підприємства протягом року. Показники звіту мають узгоджуватись із даними балансу та фінансових результат ів.

Створення звіту про власний капітал

При створенні форми обирається період і автоматично визначається відповідний шаблон звіту.

Налаштування параметрів для звіту про власний капітал

Заповнення відбувається за аналогією з іншими видами регламентованої звітності – через кнопку «Заповнити».

Автоматичне наповнення звіту по капіталу

Додаткові налаштування та функціональність форм

Інформаційні графи звітів

Кнопки управління звітними формами

Збереження і попередній перегляд

При підготовці до друку система автоматично розбиває звіт на сторінки, нумерує їх та видаляє кольорове форматування клітинок для зручного перегляду. Через меню можна визначити сторінки для друку, змінити кількість копій або порядок друку.

Звіти можна зберігати як окремі табличні документи або зберігати у журналі у самій інформаційній системі. Це надійніше і дозволяє повертатися до форми при необхідності.

Висновки

Завдяки інтуїтивному інтерфейсу та широким можливостям налаштування програма «BAS: Бухгалтерія» дає змогу створювати, заповнювати, аналізувати та зберігати усі необхідні форми регламентованої фінансової звітності за декілька кліків, що значно підвищує продуктивність та знижує вірогідність помилок у бухгалтерсько му обліку.

Другие материалы по теме:
електронна звітність, звіт про рух грошових коштів, рух грошових коштів, автоматизація обліку, фінансові результати, налаштування, звіти, автоматично, підприємства, звіт, баланс, розрахунок, заповнення, формування, форми, управління, форма, період, склад, вид

 

Материалы из раздела: 1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

 

Другие материалы по теме:

Огляд сучасних програмних рішень для автоматизації бухгалтерського обліку в Україні

Електронний облік грошових коштів у сучасному підприємстві

Захист інформації та запобігання шахрайству в облікових системах: практичні підходи для користувачів BAS: Бухгалтерія

Роль сучасних IТ в обліку й оподаткуванні: навчання на прикладі "BAS Бухгалтерія"

Особливості обліку основних засобів в електронній бухгалтерії: процеси вибуття, інвентаризації, переміщення та відображення операцій у звітності


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook