Материалы слушателям курсов: "Первинні документи"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів
Стаття містить покрокову інструкцію щодо оформлення операцій з обліку та оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у програмі "BAS Бухгалтерія", що буде корисно бухгалтерам і студентам-початківцям.Вступ. Оформлення операцій закупівлі ТМЦ: процеси на прикладі ТОВ «Будсервіс». Завдання 2. Оформлення операцій з отримання ТМЦ від іншого постачальника. Контрольні питання для самоперевіркиНормативне регулювання електронної бухгалтерії та захисту інформації в Україні
Стаття розкриває сутність та сучасний стан нормативного регулювання організації електронної бухгалтерії, особливості використання електронного цифрового підпису та законодавчі аспекти захисту інформації в обліку, включаючи огляд ключових законів і стандартів України.Вступ: Роль нормативного регулювання в електронній бухгалтерії. Основні підходи до нормативного забезпечення електронної бухгалтерії. Електронний цифровий підпис: законодавча база. Актуальні обмеження та санкційні заходи в сфері електронної бухгалтерії. Захист інформації: ключові аспекти нормативного регулювання. Висновки: внутрішня політика підприємств щодо використання електронної бухгалтеріїБухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа підрядним способом відремонтувала власне приміщення. Утім, під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори встановили, що до акта приймання виконаних будівельних робіт включена вартість матеріалів, що не обліковувалися у підрядника. Фінінспектори в акті ревізії визнали це завищенням вартості виконаних робіт та склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні їхні дії?
Просмотреть еще статьи на тему "Первинні документи".

Мы на Facebook