Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалызалишок

Материалы слушателям курсов: "Залишок"

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Поточні та капітальні видатки ДНЗ коштом сільського бюджету

У 2015 році дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) фінансується за рахунок субвенції з районного бюджету сільському бюджету. Кошторис на 2015 рік в обсязі цієї субвенції затверджує сільська рада.На утриманні сільської ради перебуває, зокрема, дошкільний навчальний заклад. Перед початком зимового періоду за рішенням сесії сільської ради з сільського бюджету виділено кошти на:
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Утримання дошкільного навчального закладу коштом сільського бюджету

Насамперед слід зауважити, що обсяг субвенції з районного бюджету сільському для проведення видатків на фінансування дошкільного навчального закладу не може бути меншим відповідних затверджених видатків сільського бюджету на 2014 рік. Якщо обсяг цієї субвенції є меншим — то це є порушенням вимог абзацу п’ятого пункту 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК), а тому сільська рада зобов’язана звернутись до відповідної районної ради щодо збільшення обсягу зазначеної субвенції.Для фінансування дошкільного навчального закладу сільській раді надається субвенція з районного бюджету, але її не вистачає для забезпечення в повному обсязі оплати праці та енергоносіїв. Чи має право сільська рада фінансувати дошкільний навчальний заклад з вільного залишку, що склався на 01.01.2015, або за рахунок перевиконання сільського бюджету?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Дострокове розірвання договору закупівлі: як бути із залишковою сумою

У разі розірвання договору про закупівлю відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI бюджетна установа як замовник має скласти звіт про виконання договору та подати такий звіт для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня розірвання договору.У березні 2015 року установа провела тендерну закупівлю на споживання природнього газу та уклала з постачальником договір на суму 239 646,54 грн. З цієї суми вона використала лише 150 856,48 грн. Позаяк у липні 2015 року від постачальника надійшло попередження про дострокове розірвання договору та укладання договору з іншою установою, що має ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Чи повинна установа оприлюднювати на веб-порталі інформацію про розірвання договору та проводити надалі тендерну процедуру на залишкову суму (88 790,06 грн.)?
 

Бухгалтеру / Кошториси і нормативи

Плануємо видатки на природоохоронні заходи

Природоохоронні заходи фінансуються за рахунок Державного бюджету України, бюджету АР Крим, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, фондів охорони навколишнього природного середовища, добровільних внесків та інших коштів (ст. 42 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища від 25.06.1991 № 1264-XII).Наразі екологічний податок відповідно до Бюджетного кодексу України зараховується до надходжень загального фонду місцевого бюджету. А видатки на природоохоронні заходи проводять лише за КТКВК 200000 Охорона навколишнього природного середовища та ядерна безпека. За яким фондом місцевого бюджету запланувати видатки на природо­охоронні заходи? Чи можна за загальним фондом місцевого бюджету передбачати капітальні видатки на природоохоронні заходи?
 

Бухгалтеру / Регламентированные отчеты

Алгоритм заполнения формы № 3 (формы № 3-н) Отчет о движении денежных средств

В Отчете о движении денежных средств приводятся данные о движении денежных средств предприятия в течение отчетного периода в результате операционной, инвестиционной и финансовой деятельности. Под движением денежных средств следует понимать поступление и выбытие денег и их эквивалентов (согласно п.3 раздела I НП(С)БУ 1).Документы
 

Приложение 2: Справка об остатке суммы отрицательного значения предыдущих налоговых периодов, который остается непогашенным после бюджетного возмещения, полученного в отчетном налоговом периоде, и подлежит включению в состав налогового кредита следующего налогового периода (Д2)

Основной целью заполнения и представления налогоплательщиками налоговой отчетности в органы доходов и сборов является определение суммы налога (сбора), подлежащей уплате в бюджет. Но в налоговой декларации по НДС, в отличие от ряда других налоговых деклараций и расчетов, рассчитывается не только сумма налога, подлежащая уплате в бюджет, но и сумма налога, которую налогоплательщик имеет право получить из бюджета. Согласно п.200.1 ст.200 НKУ сумма налога, подлежащая уплате (перечислению) в Государственный бюджет Украины или бюджетному возмещению, определяется как разность между суммой налогового обязательства отчетного (налогового) периода и суммой налогового кредита такого отчетного (налогового) периода. Если в результате расчета разность имеет положительное значение – сумма налога подлежит уплате (перечислению) в бюджет. Если ее значение отрицательное, она учитывается в уменьшение суммы налогового долга по налогу, возникшему за предыдущие отчетные (налоговые) периоды (в том числе рассроченному или отсроченному), а при отсутствии налогового долга – зачисляется в состав налогового кредита следующего отчетного (налогового) периода.Общие положения. Расчет сумм бюджетного возмещения и остатка отрицательного значения НДС. Порядок заполнения приложения Д2. Оформление и представление приложения Д2 в органы доходов и сборов. Документы
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook