Бухгалтеру /
Соціальне страхування
Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
На кінець кварталу установа мала суми виплат по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності. Як правильно відображати такі виплати у Формі 1ДФ?
Відповідно до підпункту 168.1.1 розділу IV Податкового кодексу України (ПК), податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 ПК. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. А приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.
Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку ( Форма № 1ДФ) затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49 (далі — Порядок № 49). Відповідно до пункту. 3 Порядку № 49:
- у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні;
- у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом. Заробітна плата , що виплачується у встановлені терміни у наступному місяці, повинна бути відображена в податковому розрахунку за той період, у який входить попередній місяць, за який заробітну плату було нараховано;
- у графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством;
- у графі 4 «Сума перерахованого податку» відображається фактична сума перерахованого податку до бюджету.
Оскільки виплати по листках непрацездатності не виплачені працівникам, то при заповненні Форми № 1ДФ у графі 3 дана сума не відображається.
При заповненні граф 4 та 4а слід враховувати норми статті 168 ПК, а саме: податковий агент, який нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу, але податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Отже, нарахована сума податку з виплат по листках непрацездатності відображається у графі 4а, проте не зазначається у графі 4 Форми № 1ДФ.
Другие материалы по теме:
перерахування податку, податок, нараховано, відображення, дохід, заповнення, форми, доходи, документи, нарахування, заробітна плата, місяць, сума, форма, рахунок, період, установа, умови, час, статті, працівник, порядок, документа, документ
Материалы из раздела: Бухгалтеру / Соціальне страхування
Другие материалы по теме:
Виплати по листках непрацездатності: як відобразити у Формі 1ДФ
Заповнюємо форму № 1ДФ у разі нарахування, але невиплати допомоги за листками непрацездатності
Відображаємо у формі № 1ДФ допомогу по тимчасовій непрацездатності
Сплата ЄСВ: визначаємося з порядком
Компенсація за невикористану відпустку звільненому працівнику: нараховуємо ЄСВ
Мы на Facebook