Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалы1С:Предприятие 8.2BAS БухгалтерияОбщее

1С:Предприятие 8.2 /
BAS Бухгалтерия /
Общее

Введення початкових залишків у «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція для підприємства

Вступ

Початковий баланс підприємства

Внесення залишків по основних засобах

Внесення залишків по грошових коштах на поточному рахунку

Внесення залишків по касі

Внесення залишків по сировині та матеріалах

Внесення залишку зареєстрованого (статутного) капіталу

Внесення залишків по розрахунках з постачальниками

Підсумок введення залишків

Сформування оборотно-сальдової відомості

Питання для самоконтролю

 

ключові слова: BAS Бухгалтерія, початкові залишки, основні засоби, рахунок, каса, банк , сировина, матеріали, статутний капітал, постачальники, контрагенти , бухгалтерія , оборотно-сальдова відомість, документи, проводки , автоматизація, підприємство , довідник, програма, облік, залишок

описання: У статті розглядається поетапне внесення початкових залишків для ТОВ «Будсервіс» у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2». Детально описані дії з введення залишків по основних бухгалтерс ьких рахунках, наведені типові проводки, а також особливості роботи з документам и та довідниками.

Вступ

У цьому матеріалі розглянуто порядок внесення початкових залишків на рахунки бухгалтерсько го обліку підприємства ТОВ «Будсервіс» із використанням програми «BAS Бухгалтерія 8.2». Інструкція супроводжується прикладами заповнення для основних господарських операцій на підставі початкового балансу.

Початковий баланс підприємства

Внесення залишків починається з форму вання балансу станом на 01 січня поточного року. У програмі переходимо до Головного меню — «Головне» — «Початкові залишки» — «Помічник введення залишків» та обираємо «Ввести залишки по рахунку».

АктивСума, грнПасивСума, грн
Основні засоби100000Статутний капітал120000
Рахунок в банку30000Розрахунки з22000
Каса3000постачальниками
Сировина і матеріали9000
Баланс142000Баланс142000

Баланс ТОВ «Будсервіс» на 01.01.2021 року

Дебетові залишки вносяться в дебет відповідного рахунку та кредит рахунка 00. Кредитові залишки, навпаки, записуються у кредит рахунку та дебет рахунка 00.

Інтерфейс Помічника введення початкових залишків у BAS Бухгалтерія

Внесення залишків по основних засобах

Залишок по основних засобах становить 100 000 грн. Для внесення цієї суми відкриваємо «Помічник введення залишків», обираємо рахунок 104 «Машини та обладнання ». Створюємо документ введення залишків, вказуємо відповідний рахунок, основний засіб (наприклад, «Деревообробний станок»), вартість — 100 000 грн, і зберігаємо документи.

Введення залишків по рахунку основних засобів

Після збереження документу, слід провести його. Програма автоматично створює проводку: Дт 104 Кт 00 на суму 100 000 грн.

Проведення документа на основні засоби

Внесення залишків по грошових коштах на поточному рахунку

Залишок на поточному рахунку в банку складає 30 000 грн. Через «Помічник введення залишків» обираємо рахунок 311 «Поточні рахунки в національній валюті», створюємо відповідний документ, заповнюємо реквізити (рахунок, сума) та зберігаємо.

Введення залишків по рахунку 311

Документ введення залишків по рахунку 311

Після проведення документу формується проводка: Дт 311 Кт 00 на суму 30 000 грн.

Проведення документа на поточному рахунку

Внесення залишків по касі

Для готівки (залишок 3 000 грн) вибираємо рахунок 301 «Готівка в національній валюті», створюємо документ, заповнюємо реквізити та зберігаємо.

Введення залишків по рахунку 301

Документ залишків по рахунку 301

Збережений і проведений документ сформує проводку: Дт 301 Кт 00 на 3 000 грн.

Проведення документа на касу

Внесення залишків по сировині та матеріалах

Залишок по сировині та матеріалах становить 9 000 грн. Тут обирається рахунок 201 «Сировина і матеріали», у довіднику «Номенклатура» створюється новий елемент (наприклад, «Фарба») із зазначенням вартості та статті витрат (наприклад, прямі виробничі витрати).

Введення залишків по рахунку 201

Документ залишків по рахунку 201

Проведення документу створює проводку: Дт 201 Кт 00 на 9 000 грн.

Проведення документа по сировині

При створенні елемента в довіднику необхідно обов’язково внести його назву, одиницю вимірю вання та зберегти, щоб активувалися всі закладки.

Внесення елементу матеріалу у довідник

Внесення залишку зареєстрованого (статутного) капіталу

Статутний капітал підприємства на 01.01.2021 р. складає 120 000 грн. У цьому випадку потрібно вибрати рахунок 401 «Поточні рахунки в національній валюті», у довіднику «Контрагенти» створити групу «Засновники» і занести нового контрагента, наприклад, ТОВ «Теплий дім».

Введення залишків по рахунку 401 (статутний капітал)

Документ по статутному капіталу

Документ формує проводку: Дт 00 Кт 401 на 120 000 грн.

Проведення документа по статутному капіталу

Для роботи з контрагентами зручно створювати окремі групи в довіднику: Засновники, Постачальники, Покупці.

Групи контрагентів у довіднику BAS Бухгалтерія

Внесення залишків по розрахунках з постачальниками

Заборгованість перед постачальниками та підрядниками складає 22 000 грн. Для цього вибираємо рахунок 631 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками». Через відповідний докуме нт потрібно занести контрагента (наприклад, ТОВ «Мереживо» у групу «Постачальники»), зазначити договір (наприклад, «За ТМЦ») і суму заборгованості.

Введення залишків по рахунку 631

Документ введення залишків по рахунку 631

Після проведення формується проводка: Дт 00 Кт 631 на 22 000 грн.

Проведення документа по розрахунках із постачальниками

Підсумок введення залишків

Після описаних дій усі залишки станом на 01.01.2021 року буде внесено в систему, що видно на загальному вікні введення залишків:

Усі введені початкові залишки в BAS Бухгалтерія

Сформування оборотно-сальдової відомості

Після завершення роботи з початковими залишками можна сформувати оборотно-сальдову відомість за необхідний період, наприклад, за січень 2021 року:

Оборотно-сальдова відомість за січень ТОВ «Будсервіс» у BAS Бухгалтерія

Питання для самоконтролю

  1. Яким чином здійснюється внесення початкових залишків у програмі «BAS Бухгалтерія»?
  2. Яке призначення мають довідники у програмі?
  3. Які особливості має додавання груп чи нових елементів у довідник?
  4. Що таке журнал операцій, його функції і можливості застосування?
  5. Як формується оборотно-сальдова відомість за обраний період у програмі?
  6. Як проводиться коригування вже введеної інформації?

Другие материалы по теме:
введення залишків, початкові залишки, введення початкових залишків, залишки, оборотно-сальдова відомість, відомість, по рахунку, матеріали, 311, 631, рахунки, довідник, довідник., підприємства, наприклад, приклад, рахунок, 00, контрагент, документа, документ

 

Материалы из раздела: 1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

 

Другие материалы по теме:

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облік виробництва та реалізації продукції в автоматизованих системах: підхід для малого і середнього бізнесу

Електронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія

Функціональні можливості та довідники програми «BAS Бухгалтерія»: налаштування й структура для ефективного обліку

Облік касових операцій і роботи з підзвітними особами у програмі «BAS Бухгалтерія»: покроковий практичний посібник


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook