Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалырахунку на оплату

Материалы слушателям курсов: "Рахунку на оплату"

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Покроковий облік товарно-матеріальних цінностей у «BAS Бухгалтерія»: практичний розгляд процесів

Стаття містить покрокову інструкцію щодо оформлення операцій з обліку та оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) у програмі "BAS Бухгалтерія", що буде корисно бухгалтерам і студентам-початківцям.Вступ. Оформлення операцій закупівлі ТМЦ: процеси на прикладі ТОВ «Будсервіс». Завдання 2. Оформлення операцій з отримання ТМЦ від іншого постачальника. Контрольні питання для самоперевірки
 

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролю
 

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

У статтi розглядається покрокове ведення облiку придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у програмi «BAS Бухгалтерiя» — вiд оформлення первинних документiв до контролю бухгалтерських проведень та отримання звiтiв.Пiдготовка до облiку придбання основних засобiв. Оформлення надходження основного засобу. Оформлення оплати за основний засiб. Введення основного засобу в експлуатацiю. Контрольнi питання для самоперевiрки
 

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Електронний облік розрахункових операцій з покупцями та замовниками в системі BAS:Бухгалтерія

Зміст статті присвячено особливостям організації обліку розрахункових операцій з покупцями та замовниками у програмі BAS:Бухгалтерія, включаючи створення, заповнення і аналіз документів та формування звітності.Організація електронного обліку розрахунків: Першочергові дії. Оформлення відвантаження продукції та робота з рахунками на оплату. Створення пов’язаних документів на основі рахунку на оплату. Повернення товарів: Документи і відображення в обліку. Звірка розрахунків із контрагентами. Аналіз розрахунків і стандартна звітність. Типові кореспонденції рахунків для обліку розрахунків з покупцями та замовниками
 

Бухгалтеру / Звітність

Відображаємо прострочену дебіторську заборгованість у річній звітності

Прострочена дебіторська заборгованість — сума дебіторської заборгованості, що виникає на 30 день після закінчення терміну обов’язкового платежу згідно з укладеними договорами або якщо дата платежу не визначена після виписування рахунку на оплату (п. 1.2 Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов’язань бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372, далі — Порядок № 372).Чи можна у формі № 7д, № 7м показувати прострочену дебіторську заборгованість?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook