Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыбудівництво

Материалы слушателям курсов: "Будівництво"

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины

Бухгалтеру

1С:Предприятие 8.2 / Управление торговым предприятием для Украины / Вопросы по программе

На основании каких документов заполняется строка 10.3 отчета "Декларация по НДС"?

В строке 10.3 "Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) товарів/послуг та необоротних активів на митній території України з нульовою ставкою та/або без податку на додану вартість" отчета "Декларация по НДС" отражаются операции, осуществленные по нулевой ставке (ст.195 НКУ), льготируемые (ст.197 НКУ) и не объектные операции (ст.196 НКУ).
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Визначаємо очікувану вартість довгобуду для здійснення державних закупівель

Згідно з частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон) цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (у будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень.Сільська рада планує будівництво дороги однієї з вулиць села, вартість якого обійдеться у понад 3 млн. грн. Оскільки сільський бюджет не дозволяє це зробити протягом одного бюджетного року, сільська рада прийняла рішення розбити будівництво дороги на кілька етапів (3–4 роки), а саме: щороку здійснювати будівництво вартістю до 1 млн. грн. Якими нормативами користуватися у такій ситуації та яку очікувану вартість будівництва застосовувати під час проведення процедури державної закупівлі.
 

Чи проводити тендер, якщо вартість будівельних робіт на двох окремих будівлях перевищує 1 млн. грн.

Відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) роботи — це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у т. ч. геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.Чи потрібно поводити процедури державних закупівель, якщо бюджетна установа планує провести ремонт 10 кабінетів адміністративної будівлі, а також провести реконструкцію даху окремої господарської будівлі (котельні), якщо вартість ремонту кабінетів — 600 тис. грн., а реконструкції даху котельні — 450 тис. грн., тобто разом вартість робіт становитиме 1,05 млн. грн.?
 

Застосовуємо критерії оцінки при проведенні закупівель

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, — критеріями оцінки є ціна.Чи потрібно установі-замовнику застосовувати, окрім ціни, такі критерії оцінки, як строк виконання робіт та умови оплати при проведенні закупівель робіт з капітального ремонту та будівництва?
 

Вартість ремонту кількох об’єктів перевищує 1 млн. грн.: чи проводити конкурсні торги

Ні. І от чому.У бюджетній установі відкриті асигнування на здійснення капітального ремонту двох об’єктів, на які складено окремі об’єктні кошториси. Один із них — на ремонт адміністративної будівлі кошторисною вартістю 750 тис. грн., а другий — на ремонт котельні кошторисною вартістю 300 тис. грн. Чи проводити процедуру державних закупівель?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно

Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?
 

Бухгалтеру / Оренда

Проводимо розрахунки за спожиті орендарем комунальні послуги

Насамперед зазначимо: з 01.03.2013 СНіП 2.04.01-85 Внутрішній водопровід та каналізація будівель в частині вимог щодо водопроводу та каналізації на території України не застосовується (п. 2 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Про затвердження ДБН В.2.5-64:2012 Внутрішній водопровід та каналізація. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво від 31.10.2012 № 553). А тепер розглянемо, як мають діяти орендар та орендодавець у цій ситуації.Територіальне стоматологічне об’єднання орендує у ЦРЛ 5 стоматкабінетів. Раніше плату за споживання холодної води визначали за розрахунком 15 літрів води на 1 хворого за зміну (відповідно до норми витрат холодної води, установленої СНіП 2.04.01-85). Щоб оплачувати лише фактично спожиту воду, територіальне стоматологічне об’єднання встановило лічильники обліку холодної води, за показниками яких наразі і оплачує спожиту холодну воду. Проте адміністрація ЦРЛ не погоджується з оплатою холодної води лише за показниками лічильників, а, як і раніше, посилається на норми витрат холодної води. Чи правомірні такі дії ЦРЛ?
 

Подписка на новости RSS         Мы в Google+    

Мы на Facebook