Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыперевірка

Материалы слушателям курсов: "Перевірка"

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины

Бухгалтеру

1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 2.0

Почему в документе "Табель обліку робочого часу" могут не учитываться праздники, при расчете количества отработанных дней, хотя в справочнике "Свята" информацию занесли?

Все праздничные дни нужно заносить в справочник "Свята" системы в начале года.
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Які документи подавати до органу Казначейства при оплаті за договором про закупівлю

Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 7 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, до здійснення оплати за договорами про закупівлю перевіряє наявність та відповідність укладеного договору про закупівлю звіту про результати проведення процедури закупівлі та річному плану закупівель, правильність їх оформлення відповідно до законодавства, а також наявність оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника), відомостей про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами), оголошення про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, передбачених Законом про закупівлі.Які документи повинен надавати замовник до Державної казначейської служби України для оплати договорів, укладених за результатами торгів? Як підтвердити інформацію, що розміщується на веб-порталі Упов­новаженого органу?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Інвентаризація основних фондів під час ревізії: чи включати до складу комісії ревізора

Так, пункт 4 статті 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні від 26.01.1993 № 2939-XII надає право органу державного фінансового контролю вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. У разі ж відмови у проведенні таких інвентаризацій — звернутися до суду щодо спонукання установ до проведення інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом — у присутності понятих та представників установ, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 год. з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі.Фінінспектори під час ревізії фінансово-господарської діяльності бюджетної установи вимагають провести інвентаризацію її основних фондів. Чи має установа включати до складу інвентаризаційної комісії фінінспекторів?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

У кількох звітах за формою № 1ДФ виявили помилки: який розмір штрафу слід застосовувати

Положення пункту 119.2 Податкового кодексу України передбачають, що неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 грн.В установі проводиться планова перевірка фінансово-господарської діяльності. Перевіряльник виявив помилки при заповненні двох звітів за формою № 1ДФ. Який штраф буде застосовано: щодо кожного звіту окремо чи 510 грн. незалежно від кількості звітів, в яких виявлено помилки?
 

Бухгалтеру / Розрахунки з контрагентами

Інвентаризація розрахунків не проведена: можливі наслідки

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа відповідно до наказу керівника перед складанням річної звітності щорічно проводила інвентаризацію матеріальних цінностей. А от інвентаризацію розрахунків — не проводила. За результатами ревізії фінансово господарської діяльності установи фінінспектори зазначили це, як порушення, і склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні дії фінінспекторів?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook