Материалы слушателям курсов: "Закриття"
1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 1.0
В типовой бюджетной конфигурации в релизах не ниже 7.70.029 разработан новый документ "Закриття року".
1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 2.0
В типовой бюджетной конфигурации (редакция 2) для расчета и проведения итоговых операций в конце бюджетного периода, закрытия счетов доходов и расходов на финансовый результат выполнения сметы по общему и специальному фонду предназначен документ "Закриття року". Новый документ можно ввести из меню "Документи" - > "Закриття періоду" - > документ "Закриття року".
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Облік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз
У статті детально розглядається порядок автоматизованого визначення фінансових результатів діяльності підприємства в програмі «BAS Бухгалтерія», нарахування податку на прибуток, формування звітності та основні бухгалтерські процедури з урахуванням особливостей роботи системи.Загальна інформація про облік фінансових результатів. Автоматизоване визначення фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія». Формування та аналіз підсумкових звітів. Питання для самоперевірки У статті описано ключові принципи організації та автоматизації обліку доходів, витрат і фінансових результатів на підприємстві з детальним поясненням процесу закриття місяця, проведення регламентних операцій, а також аналізу та контролю основних показників у сучасних інформаційних системах.Структура облікових операцій протягом місяця. Підготовка до закриття місяця. Аналіз залишків запасів і податкових нарахувань. Регламентні операції закриття місяця. Формування та закриття фінансового результату. Типові кореспонденції рахунків для обліку доходів, витрат та фінансових результатів
У статті розглядається практична організація обліку виробництва та реалізації продукції з використанням сучасних програмних рішень для МСБ, із детальним описом електронних документів та принципів автоматизації процедур.Вступ до обліку виробництва та реалізації продукції. Основні принципи та загальна схема обліку. Організація довідників та налаштувань витрат. Документування виробничих витрат. Документування випуску готової продукції. Розподіл і автоматизація обліку витрат. Реалізація готової продукції. Ключові бухгалтерські проводки для виробництва і реалізації. Висновки
Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Право першого підпису особи, яка працює на громадських засадах
Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) — юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна (ст. 1 Закону України Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку від 29.11.2001 № 2866-III).ОСББ бере участь у муніципальній програмі та отримує бюджетні кошти. Чи має право першого підпису на платіжних документах для проведення операцій з бюджетними коштами керівник ОСББ, який працює на громадських засадах?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти
Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?Просмотреть еще статьи на тему "Закриття".

Мы на Facebook