Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыстворити

Материалы слушателям курсов: "Створити"

1С:Предприятие 8.2 / 1С-Звит

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

1С:Предприятие 8.2 / 1С-Звит / Вопросы по программе

Ошибка: Текущие свойства (настройки) бланка не соответствуют первоначальным (поставляемым соответствующими контролирующими органами: ГНАУ, ПФУ, Статистика), в следствии чего может отсутствовать почтовый адрес отправки отчета, установлена некорректная точность отчета и т.д.

Причина: Пользователем были изменены свойства бланка (настройки).
 

Ошибка: При запуске 1С:Звит возникает сообщение: Помилка роботи VbScript, або його відключено. Зверніться до системного адміністратора або встановіть Windows script Host з каталогу Install\script57.exe

Решение: Необходимо выполнить следующие действия с помощью скрипта script57.exe, который Вы можете получить у разработчиков 1С:Звит:
 

Ошибка: При входе в 1С:Звит выдает сообщение: FirebirdSql.Data.FirebirdClient.FbException: Dynamic SQL Error SQL error code = -204 Table unknown HBPFUOGU at line 23, column 20 ---> Dynamic SQL Error SQL error code = -204

Решение:
 

1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее

Теоретичнi та органiзацiйнi основи автоматизацiї економiчних процесiв

У цiй статтi розглядаються основнi пiдходи до автоматизацiї економiчних процесiв, фактори ефективної органiзацiї автоматизацiї, а також вплив їхнього впровадження на структуру та функцiонування сучасних пiдприемств.Сутнiсть автоматизацiї економiчних процесiв. Органiзацiйнi основи впровадження автоматизацiї. Переваги та виклики автоматизацiї економiчних процесiв. Висновки
 

Початок роботи з «BAS Бухгалтерія»: поетапний практичний алгоритм

Початок роботи з «BAS Бухгалтерія»: поетапний практичний алгоритм

У цій статті докладно розглядаються перші кроки роботи з програмою «BAS Бухгалтерія»: від встановлення і запуску до заповнення реквізитів організації та введення даних про працівників. Матеріал підходить для початківців та випускників, освоєння яких допоможе організувати автоматизований облік на підприємстві.Огляд платформи та запуск програми. Додавання нової організації: покрокова інструкція. Ведення кадрового обліку: внесення співробітників. Підсумкові питання для самоконтролю
 

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Облiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера

Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролю
 

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

Облiк придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у «BAS Бухгалтерiя»

У статтi розглядається покрокове ведення облiку придбання та введення в експлуатацiю основних засобiв у програмi «BAS Бухгалтерiя» — вiд оформлення первинних документiв до контролю бухгалтерських проведень та отримання звiтiв.Пiдготовка до облiку придбання основних засобiв. Оформлення надходження основного засобу. Оформлення оплати за основний засiб. Введення основного засобу в експлуатацiю. Контрольнi питання для самоперевiрки
 

Електронний облік розрахунків з підзвітними особами та постачальниками у BAS: Бухгалтерія

Електронний облік розрахунків з підзвітними особами та постачальниками у BAS: Бухгалтерія

електронна бухгалтерія, BAS: Бухгалтерія, підзвітні особи, постачальники, облік, розрахунки, документи, відрядження, корпоративна картка, касові ордери, авансовий звіт, ПДВ, первинна документація, контроль витрат, звітність, дебет, кредит, господарські операції, оплата, повернення товарів, фінансовий аналіз, рахунок 372, рахунок 631Загальні положення обліку підзвітних осіб у BAS: Бухгалтерія. Оформлення та заповнення електронних документів. Облік розрахунків із постачальниками та підрядниками. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Реставрація музейного предмета: оплачуємо без проведення експертизи

Згідно із абзацом 12 статті 1 Закону України Про музеї та музейну справу від 29.06.1995 № 249/95-ВР (далі — Закон про музеї) до музейних предметів відносять культурні цінності, якість або особливі ознаки яких роблять необхідним для суспільства їх збереження, вивчення та публічне представлення.Музей проводить реставрацію музейного предмета, а саме картини та надгробка. За яким КЕКВ проводити таку реставрацію? Якщо це капітальні видатки, то чи потрібно отримувати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо проектно-кошторисної документації.
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Установлення неповного робочого дня інваліду

Відповідно до статті 172 Кодексу законів про працю України (КЗпП) у випадках, передбачених законодавством, на установу покладається обов’язок встановити на прохання інвалідів неповний робочий день або неповний робочий тиждень та створити пільгові умови праці.Інвалід ІІ групи, який працює в установі, виявив бажання працювати неповний робочий день. Як правильно установити такому працівнику неповний робочий час?
 

Визначаємо кількість штатних одиниць практичного психолога в гімназії

Діяльність практичних психологів навчальних закладів працівників регламентується Положенням про психологічну службу системи освіти України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 03.05.1999 № 127 (далі — Положення про психологічну службу), та іншими нормативно-правовими документами психологічної служби системи освіти.Скільки штатних одиниць практичного психолога повинно бути у гімназії з кількістю учнів 672, якщо гімназія знаходиться у місті (районного значення)?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Установлення неповного робочого дня інваліду

Відповідно до статті 172 Кодексу законів про працю України (КЗпП) у випадках, передбачених законодавством, на установу покладається обов’язок встановити на прохання інвалідів неповний робочий день або неповний робочий тиждень та створити пільгові умови праці.Інвалід ІІ групи, який працює в установі, виявив бажання працювати неповний робочий день. Як правильно установити такому працівнику неповний робочий час?
 

Просмотреть еще статьи на тему "Створити".


Подписка на новости RSS

Мы на Facebook