Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалызакупівля

Материалы слушателям курсов: "Закупівля"

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Чи потрібно коригувати річний план закупівель або додаток до нього щоразу після внесення змін до кошторису

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує комітет з конкурсних торгів (ч. 4 ст. 11 Закону про закупівлі).Бюджетною установою постійно змінюються кошторисні призначення стосовно закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких не перевищує 100 тис. грн. До того ж такі зміни іноді відбуваються кілька разів на місяць. Чи потрібно щоразу вносити зміни до річного плану закупівель в частині додатка до нього?
 

Чи може критерій оцінки термін виконання наукових досліджень мати 50% питомої ваги

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно із Законом про закупівлі (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів.Замовник при закупівлі наукових досліджень установив одним із критеріїв оцінки термін виконання цих досліджень та присвоїв цьому критерію 50% питомої ваги, через що переміг учасник з не найнижчою ціною. Інший учасник надіслав скаргу, аргументуючи цю ситуацію порушенням принципу економії в держзакупівлях. Чи були дії замовника правомірними та чи повинен замовник вживати заходів для задоволення скарги?
 

Чи проводити конкурсні торги на додатково отримані для закупівлі послуг кошти

Така установа може укладати договір на отримання послуг у межах додаткових коштів без проведення процедури закупівлі.Бюджетною установою на початок року проведено торги на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки на суму 350 000,00 грн., а зараз отримано додатково 40 000,00 грн. для таких же послуг. Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на суму додатково отриманих коштів?
 

Чи може учасник оскаржити дії генерального замовника при процедурі закупівлі за рамковими угодами

Відповідно до частини першої статті 13 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) закупівлі за рамковими угодами здійснюють у порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів, попередньої кваліфікації, з урахуванням вимог статті 13 Закону про закупівлі, а рамкові угоди укладають відповідно до вимог розділу IX Закону про закупівлі.Чи може учасник оскаржувати документацію конкурсних торгів та/або проведення процедури закупівлі, якщо така закупівля проводилася генеральним замовником за рамковими угодами?
 

Дострокове розірвання договору закупівлі: як бути із залишковою сумою

У разі розірвання договору про закупівлю відповідно до частини першої статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI бюджетна установа як замовник має скласти звіт про виконання договору та подати такий звіт для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня розірвання договору.У березні 2015 року установа провела тендерну закупівлю на споживання природнього газу та уклала з постачальником договір на суму 239 646,54 грн. З цієї суми вона використала лише 150 856,48 грн. Позаяк у липні 2015 року від постачальника надійшло попередження про дострокове розірвання договору та укладання договору з іншою установою, що має ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Чи повинна установа оприлюднювати на веб-порталі інформацію про розірвання договору та проводити надалі тендерну процедуру на залишкову суму (88 790,06 грн.)?
 

Застосовуємо критерії оцінки при проведенні закупівель

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, — критеріями оцінки є ціна.Чи потрібно установі-замовнику застосовувати, окрім ціни, такі критерії оцінки, як строк виконання робіт та умови оплати при проведенні закупівель робіт з капітального ремонту та будівництва?
 

Чи може установа провести закупівлю продуктів харчування на зекономлені кошти

Згідно із частиною першою статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289-VI (далі — Закон про закупівлі) вказаний Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 000 грн. (у будівництві — 300 000 грн.), а робіт — 1 000 000 грн., крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розділом VIII цього Закону, у тому числі на технічне обслуговування, іншу оплатну підтримку на майбутнє об‘єкта закупівлі чи виплат, пов’язаних з використанням об’єктів права інтелектуальної власності.Бюджетною установою згідно кошторисних призначень були проведені відкриті торги на закупівлю продуктів харчування на суму 1 276 800 грн. Найменша пропозиція склала 1 109 700 грн. Економія в результаті становить більше 160 000 грн. Чи може установа наприкінці року без проведення конкурсних торгів закупити продукти харчування на 80 000 грн., скориставшись зекономленими коштами?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Обмін палива у зв’язку з передачею транспортного засобу для потреб АТО

Насамперед наголосимо: такий обмін заборонено. Адже у цьому випадку установа уникає процедури закупівлі дизпалива за запитом цінових пропозицій або процедурою відкритих торгів.Установа здійснила закупівлю в АЗС палива (бензину для автобуса) у вигляді талонів. Утім, на виконання військово-транспортного обов’язку під час мобілізації автобус забрали для потреб АТО. Тож установа збирається невикористані талони на бензин (для автобуса) обміняти на талони на дизпаливо для іншого авто. Оскільки ціна цих видів палива однакова, то і кількість літрів палива, право на отримання якого на АЗС придбане за талонами, не змінилася. Як документально оформити такий обмін?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook