Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыперехідні положення

Материалы слушателям курсов: "Перехідні положення"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Бухгалтерський облік

Поточні та капітальні видатки ДНЗ коштом сільського бюджету

У 2015 році дошкільний навчальний заклад (ДНЗ) фінансується за рахунок субвенції з районного бюджету сільському бюджету. Кошторис на 2015 рік в обсязі цієї субвенції затверджує сільська рада.На утриманні сільської ради перебуває, зокрема, дошкільний навчальний заклад. Перед початком зимового періоду за рішенням сесії сільської ради з сільського бюджету виділено кошти на:
 

Бухгалтеру / Бюджетний процес

Утримання дошкільного навчального закладу коштом сільського бюджету

Насамперед слід зауважити, що обсяг субвенції з районного бюджету сільському для проведення видатків на фінансування дошкільного навчального закладу не може бути меншим відповідних затверджених видатків сільського бюджету на 2014 рік. Якщо обсяг цієї субвенції є меншим — то це є порушенням вимог абзацу п’ятого пункту 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК), а тому сільська рада зобов’язана звернутись до відповідної районної ради щодо збільшення обсягу зазначеної субвенції.Для фінансування дошкільного навчального закладу сільській раді надається субвенція з районного бюджету, але її не вистачає для забезпечення в повному обсязі оплати праці та енергоносіїв. Чи має право сільська рада фінансувати дошкільний навчальний заклад з вільного залишку, що склався на 01.01.2015, або за рахунок перевиконання сільського бюджету?
 

Бюджетні запити — 2016: які форми бюджетних запитів застосовувати

Так, застосовувати потрібно саме нові форми. І ось чому.Чи повинна міська рада під час складання бюджетних запитів на 2016 рік та прогнозів на два наступних роки використовувати нові типові форми бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів? Адже вона програмно-цільового методу у бюджетному процесі поки що не застосовує.
 

Бухгалтеру / Звітність

Відповідальність за помилки у звіті з ЄСВ

Заходи впливу до установ-порушників визначені у статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон про ЄСВ), а до посадових осіб таких установ — у статті 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КпАП).Складаючи звіт з ЄСВ за травень 2015 року, сільська рада може застосувати понижуючий коефіцієнт (у розмірі 0,853) відповідно до установлених законодавством умов його застосування. Утім, випадково бухгалтер виявив, що в окремих місяцях 2014 року звіти з ЄСВ подавали з помилками. І ці помилки у наступні періоди не були виправлені. Хто — сільська рада чи посадова особа — відповідатиме за подання у 2014 році звітів з ЄСВ з помилками? Чи обов’язково застосовувати понижуючий коефіцієнт до ставки ЄСВ при складанні звіту з ЄСВ за травень 2015 року?
 

Бухгалтеру / Казначейське обслуговування

Кредиторська заборгованість закладів культури та освіти, що утворилася станом на 01.01.2015: чиїм коштом погашати

Механізм погашення кредиторської заборгованості, що склалася станом на 01.01.2015 у закладах освіти та культури, які у 2014 році фінансувалися з сільського бюджету, залежить від того, у якому бюджеті на 2015 рік заплановані видатки на їх утримання — у районному чи сільському. Адже пунктом 20 розділу VI Прикінцеві та перехідні положення Бюджетного кодексу України (БК) передбачена можливість фінансування у 2015 році таких закладів з сільського бюджету.Окремі заклади освіти та культури до змін, внесених до Бюджетного кодексу України наприкінці 2014 року, фінансувалися з сільського бюджету. За рахунок коштів якого бюджету — районного чи сільського — наразі слід погашати кредиторську заборгованість, що склалася станом на 01.01.2015 в таких закладах?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Освіта

Вихідна допомога при скороченні: чи оподатковується

Як передбачено статтею 44 Кодексу законів про працю України (КЗпП), при припиненні трудового договору з підстав, зазначених, зокрема у пункті 1 статті 40 КЗпП (а саме скорочення чисельності працівників у разі реорганізації установи), працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку.Під час реорганізації бюджетної установи деякі посади скорочуються. Працівникам, яких звільняють у зв’язку зі скороченням, слід виплатити вихідну допомогу. Чи потрібно оподатковувати таку допомогу?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Охорона здоров’я

Вихідна допомога при скороченні: чи оподатковується

Як передбачено статтею 44 Кодексу законів про працю України (КЗпП), при припиненні трудового договору з підстав, зазначених, зокрема у пункті 1 статті 40 КЗпП (а саме скорочення чисельності працівників у разі реорганізації установи), працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку.Під час реорганізації бюджетної установи деякі посади скорочуються. Працівникам, яких звільняють у зв’язку зі скороченням, слід виплатити вихідну допомогу. Чи потрібно оподатковувати таку допомогу?
 

Бухгалтеру / Податки і збори

Визначаємо кількість застрахованих осіб для застосування понижуючого коефіцієнта

Відповідно до пункту 95 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон про ЄСВ) при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам розмір єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ), встановлений частиною п’ятою та абзацом другим частини шостої статті 8 Закону про ЄСВ для платників ЄСВ, визначених в абзацах другому, третьому, четвертому та сьомому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, застосовується з понижуючим коефіцієнтом, якщо платником виконуються одночасно три умови.В установі відповідно до звіту з ЄСВ за жовтень 2015 року заробітну плату нараховували 28 застрахованим особам, у т. ч. восьми зовнішнім сумісникам та одному інваліду. Яку кількість застрахованих осіб потрібно враховувати для застосування понижуючого коефіцієнта? Як враховувати кількість зовнішніх сумісників, які працюють на 0,5 ставки: за фактичною кількістю (8 осіб) чи в еквіваленті до повної зайнятості (4 ос.)?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook