Материалы слушателям курсов: "Бухгалтерські"
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 8.2 / BAS Бухгалтерия / Общее
Облiк процесу виробництва в «BAS Бухгалтерiя»: приклад складання калькуляцiї i документування витрат
Стаття знайомить з поетапним веденням облiку виробництва та розрахунком собiвартостi виробiв у програмi "BAS Бухгалтерiя" на прикладi виготовлення шафи-купе, включаючи роботу з матерiалами, формування документiв i аналiз проводок.Вступ. Облiк матерiальних витрат у виробництвi. Документування випуску продукції. Розрахунок собівартості та її калькуляція. Питання для самоконтролюОблік банківських операцій у програмі «BAS Бухгалтерія 8.2»: покрокова інструкція
Стаття описує покроковий процес ведення обліку банківських операцій у "BAS Бухгалтерія 8.2": створення банківських виписок, оформлення надходжень грошових коштів і аналіз руху коштів через стандартні звіти, а також освоєння робочого інтерфейсу програми для фахівців-бухгалтерів.Вступ до роботи з банківськими операціями у BAS Бухгалтерія. Покроковий облік внесків засновників на рахунок підприємства. Питання для самоконтролюОблік фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія»: автоматизація, розрахунок і аналіз
У статті детально розглядається порядок автоматизованого визначення фінансових результатів діяльності підприємства в програмі «BAS Бухгалтерія», нарахування податку на прибуток, формування звітності та основні бухгалтерські процедури з урахуванням особливостей роботи системи.Загальна інформація про облік фінансових результатів. Автоматизоване визначення фінансових результатів у «BAS Бухгалтерія». Формування та аналіз підсумкових звітів. Питання для самоперевіркиОблiк реалiзацiї готової продукцiї в «BAS Бухгалтерiя»: покрокова iнструкцiя для бухгалтера
Стаття розглядає типовий процес обліку реалізації готової продукції в програмі «BAS Бухгалтерія» — від виставлення рахунка до здійснення банківських операцій і контролю взаєморозрахунків із покупцями.Вступ. Покрокове оформлення операцiї реалiзацiї. Відображення оплати від покупця. Контроль взаєморозрахункiв з покупцями. Питання для самоконтролюЕлектронні документи та облік грошових коштів у системі BAS: Бухгалтерія
Огляд електронних документів та процедури обліку руху грошових коштів на рахунках підприємства із використанням BAS: Бухгалтерія, приклади формування платіжних документів, особливості аналітичного обліку та типові бухгалтерські проводки.Оформлення списання грошових коштів з банківського рахунку. Використання платіжного доручення в BAS: Бухгалтерія. Ведення обліку банківських виписок. Стандартні бухгалтерські звіти за операціями з грошовими коштами. Призначення рахунку 31 «Рахунки в банках». Типові бухгалтерські проведення по обліку грошових коштівОблік власного капіталу в системі BAS: головні принципи, операції та звітність
капітал, бухгалтерія, статутний капітал, облік, BAS, внески, активи, документи, грошові кошти, основні засоби, звітність, операції, дебет, кредит, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість, власний капітал, ПДВ, реєстрація, підприємство, електронний документ, кореспонденціяЗагальні принципи обліку власного капіталу. Документування операцій зі статутним капіталом у BAS. Зміна розміру статутного капіталу. Типові бухгалтерські проведення щодо обліку власного капіталу. Аналіз і контроль обліку власного капіталуОрганізація та автоматизація електронного обліку запасів у «BAS: Бухгалтерія»
електронний облік, запаси, BAS: Бухгалтерія, документообіг, склад, автоматизація, контроль, номенклатура, інвентаризація, оприбуткування, списання, комісія, аналітика, бухгалтерія, відповідальна особа, ціна, рахунок, кореспонденція, журнал, виробництво, програмне забезпеченняВступ до електронного обліку запасів. Налаштування складського обліку в системі. Надходження запасів: створення документів. Переміщення та списання запасів. Оприбуткування, інвентаризація, списання товарів і аналітика залишків. Формування звітності та аналізу залишків запасів. Таблиця кореспонденцій рахунків по обліку запасівБухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Перевірки і контроль
Чи мають право фінінспектори перевіряти документи за період, не визначений у програмі ревізії
Так, їхні вимоги — правомірні. І ось чому.В установі проведена планова ревізія фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2013 по 30.06.2014. Під час її проведення фінансові інспектори вимагали надання для ревізії документів за 2012 рік. Чи правомірними були їхні вимоги?Просмотреть еще статьи на тему "Бухгалтерські".

Мы на Facebook