Меню


Курсы СтимулСправочникПолезные материалыматеріали

Материалы слушателям курсов: "Матеріали"

Бухгалтеру

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри

Бухгалтеру / Відрядження

Придбано господарські матеріали за кошти працівника: як звітувати та відшкодувати витрати

Форма звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі — Звіт), затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845. Враховуючи, що установа працівнику під звіт коштів (готівки) не видавала, норми Податкового кодексу України, у частині використання коштів та термінів складання Звіту не застосовуються.Працівник установи за свої власні кошти придбав господарські матеріали. Який строк подання звіту про використання власних коштів? Протягом якого строку установа повинна відшкодувати такі витрати?
 

Бухгалтеру / Державні закупівлі

Який документ подавати Казначейству, якщо річний план закупівель відсутній

Відповідно до статті 4 Закону України Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 № 2289 (далі — Закон про закупівлі) річний план закупівель, зміни до нього надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.Казначейство просить установу подати додаток до річного плану закупівель. Проте наказ про створення комітету з конкурсних торгів в установі відсутній, та й річний план державних закупівель на 2014 рік не затверджувався. Адже суми, передбачені на закупівлю товарів, робіт і послуг, менші сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель. Чи повинна установа подавати якийсь інший документ?
 

Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси

Придбаваємо твердопаливні котли: обліковуємо та оплачуємо з урахуванням новацій в обліку

З 6 серпня 2013 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611 Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ (далі — Наказ № 611), яким, зокрема, затверджено нові:Сільська рада планує придбати твердопаливні котли. За яким субрахунком обліковувати та за яким КЕКВ оплачувати таке придбання?
 

Визначаємо КЕКВ для придбання виробів медичного призначення

Відповідно до пункту 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби, здійснюється за КЕКВ 2200 Використання товарів і послуг.Лікарня придбаває лікарські засоби та вироби медичного призначення. За яким КЕКВ оплатити придбання лікарських засобів, ширми 2-секційної, столика інструментального та нош медичних, якщо в договорі зазначено, що ці товари відносяться до виробів медичного призначення?
 

Придбаваємо матеріальні активи: як оплатити правильно

Для розмежування видатків бюджету на поточні та капітальні при плануванні видатків на придбання та оплату основних засобів і інших необоротних матеріальних активів бюджетним установам слід керуватися Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція).Бюджетна установа має придбати термогігрометр вартістю 1953,84 грн. (з ПДВ). За яким КЕКВ потрібно зареєструвати зобов’язання та здійснити платіж: 3110 чи 2210?
 

Відображаємо в обліку марки і марковані конверти

Ні, не потрібно. І ось чому.У грудні 2013 року бюджетна установа придбала марковані конверти і марки. Бухгалтер почав облікувати їх як бланки суворої звітності на субрахунку 331 Грошові документи в національній валюті. Чи потрібно переносити їх вартість на субрахунок 234 Господарські матеріали і канцелярське приладдя у зв’язку з набранням чинності постановою КМУ від 25.12.2013 № 955?
 

За результатами інвентаризації виявлені лишки та нестачі ОЗ: як вчиняти

Виявлені під час інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю основних засобів (далі — ОЗ) і даними бухгалтерського обліку відповідно до пункту 4 розділу IV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України (Мінфін) від 02.09.2014 № 879 (далі — Положення про інвентаризацію), установа має урегулювати так:За результатами інвентаризації у бюджетній установі виявлені лишки та нестачі основних засобів. Як їх відобразити в обліку, а також оприбуткувати лишки та списати нестачі у разі, якщо винні особи не встановлені?
 

Поточний ремонт за договором ЦПХ: здійснюємо видатки за цільовим призначенням

Щоб уникнути нецільового використання коштів та розрахуватись за зобов’я­заннями, взятими за договором цивільно-правового характеру (далі — договір ЦПХ), видатки слід здійснити за КЕКВ 2111 Заробітна плата. Адже згідно із підпунктом 4 підпункту 2.1.1.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (далі — Інструкція № 333), винагороди та інші виплати, нараховані працівникам, які не перебувають у штаті установи (організації), відповідно до умов цивільно-правового договору (за винятком суб’єктів господарювання) здійснюють за КЕКВ 2111 Заробітна плата.Бюджетна установа залучила фізичних осіб (не підприємців) для проведення поточного ремонту приміщень. З виконавцями були укладені угоди цивільно-правового характеру, а після виконання робіт складений акт за формою КБ-2в. Кошти на оплату праці з виконання поточного ремонту планувались не за КЕКВ 2111 Заробітна плата, а за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних). За якими КЕКВ провести видатки за виконані роботи з поточного ремонту?
 

Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи

Надаємо персональні дані для складання адмінпротоколу

Так. І ось чому.Орган Держфінінспекції провів в установі ревізію фінансово-господарської діяльності. Виявлені під час перевірки порушення передбачають адміністративну відповідальність за статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Для складання адмінпротоколу фінінспектори просять надати їм дані про дату, місце народження та проживання, ідентифікаційний номер тих працівників, на яких буде складено адмінпротокол. Чи мають право фінінспектори робити відповідний запит, а установа надавати їм персональні дані працівників?
 

Бухгалтеру / Перевірки і контроль

Ремонт приміщення: контролюємо цільове використання коштів

Так, правомірні. Пояснимо чому.Бюджетна установа підрядним способом відремонтувала власне приміщення. Утім, під час ревізії фінансово-господарської діяльності установи фінінспектори встановили, що до акта приймання виконаних будівельних робіт включена вартість матеріалів, що не обліковувалися у підрядника. Фінінспектори в акті ревізії визнали це завищенням вартості виконаних робіт та склали протокол про адміністративне правопорушення на керівника установи. Чи правомірні їхні дії?
 

Подписка на новости RSS

Мы на Facebook